Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 55

Emner: Træningsstart og trupstatus

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Træningsstart og trupstatus

    Så er der træningsstart, som denne BT-artikel omtaler.

    Hvad der er mere interessant er udtalelserne fra Holmstrøm (og PC).

    Først giver vi ordet til PC: »Alle kan se, at vi nu er for mange til pladsen. Mon ikke at nogen skal væk, jeg vil i hvert fald gerne selv«. OK, jeg har været i tvivl om han selv kan se hvor ringe det går for ham, men realist er han da.

    Om PC og Sverige siger Holmstrøm: »Det kan jeg ikke sige noget om endnu«. Her tillægger jeg "endnu" meget stor vægt. Jeg ønsker alt godt for PC - blot det foregår et andet sted!

    Om Lønstrup: "Der kan blive tale om, at Christian Lønstrup får spilletid et andet sted, og det er nok en udemærket ide". Det er i hvert fald en realistisk mulighed for at Christian kan får noget spilletid.

    Om den defensive midtbanespiller må vi blot vente. Han kommer når han kommer, og vi får en af Holmstrøms yndlingsfraser: "Vi er altid i markedet, og transfervinduet lukker først 31. august".
    Sidst redigeret af kaare : 23.06.04 kl. 08:12
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Træningsstart og trupstatus

    Det er en klog NCH der udtaler sig. Hans kollega på Vestegnen, multikunstneren Bjerregaard, viste jo i vinters hvordan det ikke skulle gøres, hvis man pinedød skulle have en spiller til en position. Det er ikke klogt at melde dette ud, prisen stiger sjovt nok.

    Det kræver vist ikke den store økonom-uddannelse at se, at det hænger sådan sammen, selv en folkeskolelærer kan tilsyneladende se det.

    Lur mig om PC ikke ryger til Landskrona, hvor han kan genoptage samarbejdet med Pettersson. Jeg håber det for PC og FCK. Udviklingen er ved at løbe fra spillere på PC's niveau i FCK, og derfor må man sørge for at finde en god løsning fra spilleren, der altid har gjort det så godt han kunne i FCK.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,421

    Sv: Træningsstart og trupstatus

    ›Først giver vi ordet til PC: »Alle kan se, at vi nu er for mange
    ›til pladsen. Mon ikke at nogen skal væk, jeg vil i hvert fald
    ›gerne selv«. OK, jeg har været i tvivl om han selv kan se hvor
    ›ringe det går for ham, men realist er han da.

    ›Om PC og Sverige siger Holmstrøm: »Det kan jeg ikke sige noget om
    ›endnu«. Her tillægger jeg "endnu" meget stor vægt. Jeg
    ›ønsker alt godt for PC - blot det foregår et andet sted!

    Han trænger nok til luftforandring. På trods af mange kampe efterhånden har han vel egentligt aldrig været at betragte som stamspiller. Som breddespiller er han OK men han både vil og fortjener IMHO noget mere.

    ›Om Lønstrup: "Der kan blive tale om, at Christian Lønstrup
    ›får spilletid et andet sted, og det er nok en udemærket
    ›ide". Det er i hvert fald en realistisk mulighed for at
    ›Christian kan får noget spilletid.

    Jeg tror alle vil være bedst tjent med at Løns får et halvt års tid med fast spilletid. Både for at få kampe i benene men så sandelig også for at tjekke om de kan holde til kampbelastning hver uge. Jeg tror måske også det kunne tage lidt af presset fra hans skuldre til den daglige træning at komme lidt væk fra de vante omgivelser og det kan måske endda inspirere ham til de fremtidige opgaver i FCK.

    ›Om den defensive midtbanespiller må vi blot vente. Han kommer når
    ›han kommer, og vi får en af Holmstrøms yndlingsfraser: "Vi
    ›er altid i markedet, og transfervinduet lukker først 31.
    ›august".

    Jeg har hørt at Magnus Svensson er ledig...

    MVH Nikolaj N
    TCB
    Husk at Nipserstat er stedet hvor du finder de originale statistikker omkring FC København.
    Nikolaj N's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Sv: Træningsstart og trupstatus

    Hej

    ›Han trænger nok til luftforandring. På trods af mange kampe
    ›efterhånden har han vel egentligt aldrig været at betragte som
    ›stamspiller. Som breddespiller er han OK men han både vil og
    ›fortjener IMHO noget mere.

    Ja, PCs tid i FC er vist en saga blot. Han er en af de eneste spillere i truppen der går ud og brokker sig når han ikke får spilletid, og alene af den grund bør han ikke være en bredespiller. Jeg mener nu også, at han er for god til at sidde på bænken, hvis han kunne finde tilbage til sit gamle topniveau.

    ››Om Lønstrup: "Der kan blive tale om, at Christian Lønstrup
    ››får spilletid et andet sted, og det er nok en udemærket
    ››ide". Det er i hvert fald en realistisk mulighed for at
    ››Christian kan får noget spilletid.

    ›Jeg tror alle vil være bedst tjent med at Løns får et halvt års
    ›tid med fast spilletid. Både for at få kampe i benene men så
    ›sandelig også for at tjekke om de kan holde til kampbelastning
    ›hver uge. Jeg tror måske også det kunne tage lidt af presset fra
    ›hans skuldre til den daglige træning at komme lidt væk fra de
    ›vante omgivelser og det kan måske endda inspirere ham til de
    ›fremtidige opgaver i FCK.

    Jeg tror nu også at Løns' dage i FC er talte. Han har ikke den hurtighed der skal til for at begå sig i en klub som FC. Han var en god spiller engang, men har efter hjemkomsten fra Italien tilført alt for lidt. Han var prof under Roy, og havde en god halvsæson inden Bagger smadrede ham, men siden da har han kun været en fodnote i FCs historie.

    Vi har brug for en central midtbanemand der kan sætte fart i spillet. Det kan Løns ikke. Derfor er det også fint, at han bliver sendt til AB, som gerne vil spille pænt fodbold. Det kan han sikkert bidrage en del til.

    ››Om den defensive midtbanespiller må vi blot vente. Han kommer når
    ››han kommer, og vi får en af Holmstrøms yndlingsfraser: "Vi
    ››er altid i markedet, og transfervinduet lukker først 31.
    ››august".

    ›Jeg har hørt at Magnus Svensson er ledig...

    Ja det kunne lige passe. Den svenske faxe. Jeg stemmer på Trond, eller én der kan sætter masser af fart i spillet.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,421

    Sv: Re: Sv: Træningsstart og trupstatus

    ›Jeg tror nu også at Løns' dage i FC er talte.

    Just for record... Jeg mener bestemt ikke at Løns' dage er talte i FCK.

    MVH Nikolaj N
    TCB
    Husk at Nipserstat er stedet hvor du finder de originale statistikker omkring FC København.
    Nikolaj N's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Sv: Træningsstart og trupstatus

    ›Ja, PCs tid i FC er vist en saga blot.

    og det er fint nok.

    ›Jeg tror nu også at Løns' dage i FC er talte.

    det virker desværre sandsynligt.

    ›Vi har brug for en central midtbanemand der kan sætte fart i
    ›spillet.

    nah, nok snarere en der kan skabe ro på den defensive midt, for vi er såmænd pænt oppe i fart som vi spillede i foråret. det der er brug for er en styrmand. en "ståle ll". det er lige dér vi er allermest i behov for at forstærkes, og en rigtigt solid spiller vil ku løfte hele holdet. så der bør nok kigges ret dybt i portemonnæen. den burde tilgengæld osse være pænt fyldt op lige nu.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Sv: Træningsstart og trupstatus

    Jeg har hørt at Magnus Svensson er ledig...
    Sådan noget må man ikke engang skrive for sjovt! Fy! *sender Nikolaj N ud for at vaske sit tastatur med sæbe*
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  8. #8
    ApuNazz er offline Et stk Okse af glas, Tak!
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    605

    Re: Træningsstart og trupstatus

    Har lidt på fornæmmeren at det godt kunne være en som er med til EM og man så venter til det er ovre... og hvis man kaster et lynhurtigt blik på de defensive midtbanespillere som er realistiske så er der en som Hans Backe havde som fast spillende midtbane mand i Aab... Anders Andersen. Desværre kunne jeg godt tro at det var ham som FCK har kig på. Han spiller for en eller anden midelmådig portugisk klub og har rutine. Men jeg syntes ikke personligt at han er noget specielt og man så da heller ikke så meget til ham i går.

    Håber på noget større.....
    Apunazz - FCKFC 863 - C10

    Yes I'm sorry I do not speak English
    ApuNazz's Avatar

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Træningsstart og trupstatus

    Ved han har været nævnt adskillige gange som rygte, men en af mine venner arbejder på KB til dagligt, og han fortalte at Anders Svensson har været forbi et par gange den seneste måned. Måske ikke lige den def. midt der skriges på, men han skal nu alligevel være velkommen ....

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Træningsstart og trupstatus

    ›Ved han har været nævnt adskillige gange som rygte, men en af
    ›mine venner arbejder på KB til dagligt, og han fortalte at Anders
    ›Svensson har været forbi et par gange den seneste måned. Måske
    ›ikke lige den def. midt der skriges på, men han skal nu alligevel
    ›være velkommen ....

    Hils din ven og fortæl ham, at han er fuld af l***. Sverige har sgu da været i træningslejr og til EM i den seneste måned!

    mvh Stephphen
    Fraværende

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Træningsstart og trupstatus

    ››Ved han har været nævnt adskillige gange som rygte, men en af
    ››mine venner arbejder på KB til dagligt, og han fortalte at Anders
    ››Svensson har været forbi et par gange den seneste måned. Måske
    ››ikke lige den def. midt der skriges på, men han skal nu alligevel
    ››være velkommen ....

    ›Hils din ven og fortæl ham, at han er fuld af l***. Sverige har
    ›sgu da været i træningslejr og til EM i den seneste måned!

    ›mvh Stephphen

    Ja, ok - så måske lidt længere tilbage. De var i træningslejr lige på den anden side af øresund, så han har måske brugt en fridag eller to på at få fremtiden på plads.

    Woody

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    33

    Re: Træningsstart og trupstatus

    Jeg troede nu han var i Portugal... Men okay jeg har lige set Harry Potter og der kan de skrue tiden frem og tilbag :-) det kan jo være han også kan det...

    Hilsen Maxi
    Legion Løvehjerte større og stærkere dag for dag...

    "Legio Patria Nostra"

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Sv: Træningsstart og trupstatus

    Hej

    ››Vi har brug for en central midtbanemand der kan sætte fart i
    ››spillet.

    ›nah, nok snarere en der kan skabe ro på den defensive midt, for
    ›vi er såmænd pænt oppe i fart som vi spillede i foråret. det der
    ›er brug for er en styrmand. en "ståle ll". det er lige
    ›dér vi er allermest i behov for at forstærkes, og en rigtigt
    ›solid spiller vil ku løfte hele holdet. så der bør nok kigges ret
    ›dybt i portemonnæen. den burde tilgengæld osse være pænt fyldt op
    ›lige nu.

    Jeg vil heller ikke have noget imod at få en Ståle 2, men efter at have tænkt det igennem, er jeg blevet mere tilhænger af, at vi henter en der kan sætte endnu mere fart i spillet.
    Årsagen til at jeg helst ser en sådan spiller er, at jeg tror at det er det der skal til for at vi kan fastholde og vidreudvikle det hurtige omstillingsspil, vi har praktiseret i foråret.

    En af de primærer årsager til at vi begyndte at spille hurtigere var, efter min mening, at vi ikke havde de samme typer på den centrale midtbane. Tidligere blev bolden ført via den centrale midt, når vi skulle angribe, men i foråret blev bolden ofte ført op til angrebet med det samme.
    Det hænger selvfølgelig også sammen med at vi har fået VFM, men jeg kan godt frygte lidt, at hvis vi får en type der primært skal skabe ro og fordele spillet, vil det gå ud over den direkte spillestil.

    Jeg tror, at den direkte spillestil kan være med til at give os den succes i europa som vi har sukket efter de seneste par år. For at få succes, skal vi jo vinde et par kampe, hvor vi møder hold der vil være favoritter imod os, og det må derfor formodes at vi vil stå forholdsvist langt tilbage på banen i de kampe. I sådanne situationer er hurtigt omstillingsspil jo altid et super våben.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    97

    Re: Træningsstart og trupstatus

    ›Om den defensive midtbanespiller må vi blot vente. Han kommer når
    ›han kommer, og vi får en af Holmstrøms yndlingsfraser: "Vi
    ›er altid i markedet, og transfervinduet lukker først 31. august".

    Her bør Holmstrøm så lige være opmærksom på læse UEFA's CL-regler punkt 15.03. Heraf fremgår at deadline for spillere til CL's 2. kvalifikationsrunde er 22. juli, og for 3. runde er det 5. august.

    Men 3. runde er vel bare en walk over...

    Regulations of the UEFA Champions League 2004/05

    PS: Linket kræver en "akrobat".
    Selv en blind høne kan lægge et æg.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Træningsstart og trupstatus

    Den har de nok styr på, og lur mig, om vi ikke henter en spiller, så denne minimum er klar til 3. kvalrunde.

    Jeg tvivler stærkt på, at Trond A er spilleren, der er udset til FCK's midtbane. Jeg tror snarere at Jan Michaelsen er en mulighed. Hans profil passer vist bedre ind i det FCK'ske koncept.

    mvh Stephphen
    Fraværende

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Trupstatus so far....
    By jasonpo nr. 1 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 19:36
  2. Trupstatus
    By jespereh in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 04.05.05, 22:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •