Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: Spillerne utilfredse med træningslejr

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Spillerne utilfredse med træningslejr

    ifølge onside: http://www.onside.dk/main/index.phtm...rt2=1&id=92564 er spillerne godt mugne over træningslejren på færøerne, pga. der kun var en græsbane, og resten var kunstgræs. Hvad mener du om forholdene på færøerne??? synes du det var optimalt???
    Personligt mener jeg måske nok man skulle have fundet noget mere udfordrene op til Tottenham-kampen, og CL-kvalen.....
    Vi skal altså bare med i år :D
    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Sv: Spillerne utilfredse med træningslejr

    ja, ifølge Thomas Røll, var det jo sådanne kunstbaner der smadrede hans achilesene...

    så, tjaa - der ER vel bedre end ingen ting...
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Sv: Spillerne utilfredse med træningslejr

    Sgudda ikke noget at sige til, at de forventer anstændige arbejdsbetingelser. Hvis man har som mål at nappe skabet for 3 år i streg, så ligner det sgudda ikke noget at sætte dem til at træne på et klippestykke ude i fjern-atlanten. Det er Bo's ret og pligt at råbe op nu. Al støtte til Bo!

    mvh
    Karsten

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_start2=1&id=925
    ›ifølge onside: 64
    er spillerne godt mugne over
    ›træningslejren på færøerne, pga. der kun var en græsbane, og
    ›resten var kunstgræs. Hvad mener du om forholdene på færøerne???
    ›synes du det var optimalt???

    Ja, hvis man ikke mener at det har været optimalt, så kan man åbenbart forvente så charmerende et svar fra Østergaard som at man bare har at holde kæft og rette ind. Vorherre til hest!

    Det lyder jo ikke som om det ligefrem har været optimalt, men altså helt ærligt - de har jo ikke været der ret længe? Det undrer mig lidt hvis det skulle være et problem af de større, må jeg indrømme. Og det får selvfølgelig også kritikken til at tage sig lidt latterlig ud når man ikke formår at vinde over Klaksvík :-)

    ›Personligt mener jeg måske nok man skulle have fundet noget mere
    ›udfordrene op til Tottenham-kampen, og CL-kvalen.....

    Æh... nu er netop HSV og Tottenham vel ret udmærkede træningspartnere op til CL-kvalen? Jeg husker da ikke umiddelbart en tidligere sommerpause hvor vi har spillet træningskampe mod TO modstandere fra de store ligaer?

    Venligst,
    Bo N K

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    For ca. en måned siden gjorde jeg opmærksom på, at jeg synes det var noget underligt sammensat træningsprogram for vores danske mestre. - Nu begynder spillerne at beklage sig, hvad jeg godt kan forstå. Bortset fra de 3 sidste kampe i programmet, er det vel ikke ligefrem imponerende at møde sorø, marstal klasvik??
    Tottenham og Hamburger sv og aab er ok. Spillerne skal presses i hver kamp for at yde fysisk såvel mentalt. Det tror jeg næppe de gør ved at tage til fæøerne - ærø og sorø.

    Holdet står foran en af de største udforinger i klubbens historie, så kan en kamp mod sorø næppe gøre sig gældende.

    Alt andet lige skal tæppet der spilles på være i 100% orden. Men der er noget typisk dansk over fremgangsmåden.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    ›Ja, hvis man ikke mener at det har været optimalt, så kan man
    ›åbenbart forvente så charmerende et svar fra Østergaard som at
    ›man bare har at holde kæft og rette ind. Vorherre til hest!

    Han skulle bare tage og klappe gællerne i hvad angår den sportslige sektor. Det har han intet grundlag for at udtale sig om. Han er forretningsmand. Det er for ringe hvis Backe og NCH (uden at gøre dette til et nyt angreb på dem) har arrangeret i en træningslejr der er langtfra optimal. Vi burde efterhånden have lært lektien hvad angår urolige sæsonoptakter.

    Hvis jeg kender vores anfører ret, så er han for klog til at fyre sådan noget af uden grund. Omend det er kritisabelt at han vælger at gøre det gennem pressen.

    Mvh,

    J.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    ›For ca. en måned siden gjorde jeg opmærksom på, at jeg synes det
    ›var noget underligt sammensat træningsprogram for vores danske
    ›mestre. - Nu begynder spillerne at beklage sig, hvad jeg godt kan
    ›forstå. Bortset fra de 3 sidste kampe i programmet, er det vel
    ›ikke ligefrem imponerende at møde sorø, marstal klasvik??
    ›Tottenham og Hamburger sv og aab er ok. Spillerne skal presses i
    ›hver kamp for at yde fysisk såvel mentalt. Det tror jeg næppe de
    ›gør ved at tage til fæøerne - ærø og sorø.

    ›Holdet står foran en af de største udforinger i klubbens
    ›historie, så kan en kamp mod sorø næppe gøre sig gældende.

    ›Alt andet lige skal tæppet der spilles på være i 100% orden. Men
    ›der er noget typisk dansk over fremgangsmåden.

    Som Bo meget rigtigt siger, så er der altså også nogle andre vigtige ting man skal tage hensyn til... pleje af fans og styrkelsen af sammenholdet i truppen. Som Østergaard kommer ind på, så har man udskudt turen til Færøerne i lang tid og jeg mener faktisk at det er på sin plads at Todi får lov til at "slæbe" sit hold med op til sin fødeby og spille et par kampe i hans "land"...

    Okay okay - nu er jeg faktisk en af de få herinde som rent faktisk har sat mine ben på Færøerne og har rent faktisk også været i den fucking lille vindblæste flække som Klarksvig er... og jeg kan også godt forstå, hvis spillerne ikke er helt tilfredse med den tur - men... jeg synes at det er en glimrende lille gestus overfor Todi i hans karrieres efterår!!

    Omkring kampen mod Sorø, så synes jeg at det vil være direkte galemathias at sætte holdet til at spille mod en udfordrende modstander lige efter man er kommet hjem fra ferie!!!! Jer som har haft så meget imod kampen mod Sorø må altså lige få lidt fat i virkeligheden igen!

    I mine øjne er 3 kampe mod h.h.v. Tottenham, Hamburg og AaB ganske udfordrende og er nok. Der er vel heller ikke nogen, der er interesserede i at spillerne skal møde lettere "udbrændte" til CL-kval og et muligt gruppespil...

    I mine øjne handler det om at få holdet spillet sammen og at man derfor vælger de modstandere som kan være med til at sikre dette - og det mener jeg faktisk er lykkedes ret godt i år... at de fysiske rammer på Færøerne så ikke har været optimale er kedeligt, men jeg har ikke noget imod det da denne tur er lavet for Todi!!

    Nå ja... og hvis truppen har øget deres sammenhold på den tur, så er det sgu da ikke så galt igen!! ];=)
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  8. #8
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    ›Hvis jeg kender vores anfører ret, så er han for klog til at fyre
    ›sådan noget af uden grund. Omend det er kritisabelt at han vælger
    ›at gøre det gennem pressen.

    "Det er da ikke optimalt at træne og spille kamp på kunstgræs, og det er heller ikke så optimalt at møde modstandere, der slet ikke er på vores niveau. Der er en del interesser at pleje på sådan en tur, blandt andet i henhold til kammeratskab og fans, men rent sportsligt er det altså ikke optimalt."

    Fra Onside.dk

    Men nu hører man jo ikke spørgsmålet. "Hvor meget får i egentlig ud af sådan en tur?", eller "Er forholdene gode nok her op til en Champions League kvalifikation?". Et søgende spørgsmål får et ligetil svar og så kan man koge suppe på det indtil der begynder at indfinde sig rigtige nyheder.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    541

    Sv: Spillerne utilfredse med træningslejr

    I mine ører lyder historien ikke så "farlig" og jeg tror da også at man godt kan
    være lidt enig med Bo. Men at onside pisker stemningen op på den måde er
    jo bare typisk....GAAAAB. Tror sgu også jeg ville være lidt trist over at spille
    i blæst på kunst...
    The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing....

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    ›Han skulle bare tage og klappe gællerne i hvad angår den
    ›sportslige sektor. Det har han intet grundlag for at udtale sig
    ›om. Han er forretningsmand. Det er for ringe hvis Backe og NCH
    ›(uden at gøre dette til et nyt angreb på dem) har arrangeret i en
    ›træningslejr der er langtfra optimal. Vi burde efterhånden have
    ›lært lektien hvad angår urolige sæsonoptakter.

    I mine øjne er det én stor ikke-historie. Bo Svensson kommer med en - lyder det til - ikke specielt sønderlemmende kritik, og FØ beder folk klappe i. Intet nyt under solen.

    Man kan jo sammenligne med optakten til foråret 2003, hvor en trio blev lagt på is og forsøgt solgt. Glem ikke at Todi ligefrem havde været til lægetjek i - hvor var det? Lille? Rune blev fyret og Hjalte sendt ud i kulden. Der kunne man tale om problematiske forberedelser!

    Når Onside gider opsøge og skrive historien, så er det kun fordi, FCK er meget interessant, og det skal vi nok bare være smigrede over.

    Jeg vover det ene øje og spår, at vi ikke kommer til at høre et kvæk om dette, når først kampen mod HSV er overstået.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    Det lyder som om FCK snart er klar til sæsonstart.

    Lidt ballade skal der helst være i en stor klub som FCK. Eller bliver jeg squ urolig ;-)
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Nu også i BT...

    ... hvor konflikten dog er trukket en del mindre skarpt op. Her mener både Hjalte og Svensson alt i alt at det har været en god tur. Men det kan selvfølgelig skyldes at Østergaard har "lukket numsen på dem" - (!)

    Bo N K

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    72

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    Man kan evt. også gå ind og læse en glimrende tråd på Blok4, der omhandler FCK´s "turné" på Færøerne.

    Det lyder sku til at have været en ok tur:o).

    Ole

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    ›Man kan evt. også gå ind og læse en glimrende tråd på Blok4, der
    ›omhandler FCK´s "turné" på Færøerne.

    Hvis du med 'glimrende' mener hvor godt den udstiller niveauet på det forum, så kan jeg ikke være mere enig ;-)

    Mvh,

    J.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    9

    Re: Spillerne utilfredse med træningslejr

    ››Man kan evt. også gå ind og læse en glimrende tråd på Blok4, der
    ››omhandler FCK´s "turné" på Færøerne.

    ›Hvis du med 'glimrende' mener hvor godt den udstiller niveauet på
    ›det forum, så kan jeg ikke være mere enig ;-)

    ›Mvh,

    ›J.

    jeg var personligt på færøerne mens fck-truppen var deroppe. Træningskampen mod HB thorshavn kostede 200 kr at overvære!!!! der kan muligvis havde været økonomiske interesser gemt bag at tage til færerne, da færinge nok er de eneste der har lyst til at betale 200 kroner for at se en træningskamp.... tja man bliver joi helt glad for indganngspriserne i parken..

    efter kampen var spillerne på diskotek, hvor jeg fulgte trop.. her viste B o svensson sig som en rigtig anfører. de spillere som ingen rigtig talte med gik han hen og snakkede med så alle spillerne følte sig godt tilpas.. han prøvede at skabe harmoni i truppen... det var praktisk taget hele truppen der var på disko på nær todi.. han var måske hjemme at hygge sig med sin brandlækre kone..!! men der er godt nok fordele ved at spille i fck.. de lokale tøser førte sig frem og sværmede om fck-spillerne.. der var nok 70 % tøser...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •