Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    På sæson dvd'en i Backe interviewet bekræfter vores træner at han var skeptisk før sæsonstarten i marts mht. en midtbane på 4-6 mand, hvoraf vi mistede Røll og Bergvold tidligt på sæsonen.

    I interviews efter mesterskabet bekræftede han at vi selvom vores midtbane er dygtig så er den ikke tilstrækkelig til CL-kvalificering.

    Nu er Bisgaard rejst og vi er reelt nede på: Røll, Hjalte, Traore, Bergvold, Silberbauer, Fredgaard, Elrio, Bertolt og William Kvist. I min verden skal vi stadig have en central midt og en fløj tilført.

    Hvorfor sker der så ikke noget!

    Sæsonen med betydende kampe, der kan anvendes seriøst til at få en ny mand spillet ind starter på tirsdag. Tirsdag ugen efter spiller vi 1. kamp i 2. kval runde.

    Tordag den 22. juli skal spillere til 2. kval runde være registreret hos UEFA, og torsdag den 5. august skal de være registreret inden 3. CL kval runde. Jf. paragraf 15.03 her: http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf

    Summen af ovenstående er vist ledelsen skal til at have fingeren ud, hvis vi ikke igen skal købe en mand (som Alvaro), der ganske vist er en stjerne, men kommer på holdet for sent til at gøre en forskel i CL-kvalen.

    Det er for skidt at vente og se, hvem vi måtte trække i 3. kval. runde. Det kan være alt for sent, hvis katastrofen indtræffer allerede i 2. kval runde mod et tændt slovensk hold... argghhh...

    mvh
    ottesen
    Sidst redigeret af ottesen : 14.07.04 kl. 08:50

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    226

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Jeg tænker på om de venter med at anskaffe sig nye spillere i forhold til den forestående konflikt. Hvor smart er det at have en spiller til 500.000 kr om måneden rendende hvis han alligevel ikke skal spille........

    Anyway - bare en tanke.
    "You see, whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead - true story" - Barney Stinson

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    93

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    HØRT!

    PRESSEMØDE KOM NU FREM ELLERS GÅR VI ALDRIG HJEM!

    vagn / 16

    - det kan hurtigt blive en bedre dag!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    136

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Spillerne får løn af LO. Vist ovenikøbet 80% af deres normale løn.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Jeg frygter det værste... Jeg har den der fornemmelse af at der ikke kommer mere til.
    Fc Ålene

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Jeg er nu ganske sikker på, at der kommer spillertilgange før transfervinduet lukker. Jeg kan ikke huske, hvornår FCK-ledelsen har annonceret "tilgange" som åbenlyst (i form af benyttelsen af ordet "forstærkninger" og "naivt").

    Efter sådanne klare udmeldinger har den nuværende FCK-ledelse - mig bekendt - ikke før svigtet, sådan som man har set det i f.eks. BIF i seneste vinterpause.

    Så jeg stoler helt klart på FCK-ledelsens handlekraft. Jeg håber på 2 nye spillere, men er forholdsvis sikker på 1 ny spiller.
    Thomas L

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    349

    Sv: Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    ›Jeg er nu ganske sikker på, at der kommer spillertilgange før
    ›transfervinduet lukker.

    Jep, bare vi alle er klar over at det ikke er transfervinudet den 31. august vi taler om, men det den 22. juli og alternativt den 5. august.

    Det "orginale" tranfervindue er sjovt nok sammenfaldende med at spillere skal være registreret til CL-gruppespil senest den 1. september.

    mvh
    otttesen

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Jeg tror næppe, at ledelsen tør vente på en afklaring på spillerkonflikten, før de signer en ny spiller. Dertil er risikoen for at gå glip af champ leauge for stor sammenlignet med risikoen for at oppebære én høj inaktiv lønudgift, som man i øvrigt har sparet ved at Mykland er stoppet. Det ligger jo i kortene, at en løsning ikke på plads tidligst før slutningen af denne måned, hvorefter en ny signing vil være nærmest meningsløs.

    Desværre må vi nok se i øjnene, at ligaen (endnu) ikke er attraktiv nok til at tiltrække de markante forstærkninger, der måtte stå på ønskesedlen. Pengene, København som destination samt muligheden for at spille i champ leauge er tilsyneladende ikke tilstrækkeligt til at lokke profilerne til, når nu de har mulighed for at spille for hold som f.eks. Wolves (i øvrigt verdens bedste sekundahold!;o)

    I mine øjne er der kun en løsning; afskaf de nationale ligaer og indfør en nordisk liga som en permanent institution og altafgørende liga mhp kvalifikation til de europæiske turneringer - men det er jo en helt anden snak...
    Løbeanden

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    ›Så jeg stoler helt klart på FCK-ledelsens handlekraft. Jeg håber
    ›på 2 nye spillere, men er forholdsvis sikker på 1 ny spiller.

    Jeg kan nu sagtens forestille mig den mulighed, at man "forfølger" en række spillere, undersøger dem en for en og forhandler realistisk med nogle få af dem, men så viser det sig at de hver og en er for dyre, ikke svarer til forventningerne, trækker sig i opløbet eller ikke passer ind i klubben. Så står man ved fristens udløb og har forhandlet med en masse spillere, men ikke fundet nogen der til et rimeligt beløb kan gøre Hjalte/Traoré(/Røll) rangen stridig.

    Vores største problem er formentlig at den spiller som vi ønsker skal hæve vores niveau, ikke synes det er specielt fedt at spille i en liga hvor der på mange stadions er en stemning à la Herfølge. Man skal næsten være skandinav (eller assimileret skandinav à la Àlvaro) for at holde det ud.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Hey Ottesen.

    Bech er jo også midtbane spiller - som udgangs punkt. Han er bedst midt midt, men spiller også en god kant OG en fornem angriber, men han kommer til at spille venstre midt sammen med Bergvolt. Når Zuma eller Alvaro ikke er klar er der gode muligheder for at han bliver rykket frem i angrebet.

    mvh
    A
    Death by football!

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Mener jeg har hørt backe udtale sig om først at hente midtbane profil(er) efter de har overstået 2 kval.

    for hvis vi ikke kommer videre til kval 3 mener han at vi har en trup til både uefa cup, sas liga , dong og royal league!!!
    [SIZE=1]
    Lyder lidt usansynligt[/SIZE]
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    ›I mine øjne er der kun en løsning; afskaf de nationale ligaer og
    ›indfør en nordisk liga som en permanent institution og
    ›altafgørende liga mhp kvalifikation til de europæiske turneringer
    ›- men det er jo en helt anden snak...

    Jeg er så enig! Men vi må håbe at det er på vej i forbindelse med Royal League (en udmærket måde at teste bæredygtigheden i en nordisk liga).
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    209

    Re: Det skal være snart med de midtbaneforstærkninger!

    Hmmm......

    Off. midt: Røll, Hjalte, Elrio, Beck, Bergvoldt.

    Vens. midt: Fredgård, Bergvoldt, Beck, Røll.

    Høj. midt: Silber, Røll, Elrio, Zuma.

    Def. midt: Traoré, Hjalte, Tobiasen (hvis det går helt galt).

    Så er der William Kvist og Morten Bertolt oven i hatten.
    Jeg synes midtbanen ser rimeligt besat ud, en def midt vil selfølgelig lune.
    Det er nok ikke en midtbane vi vinder CL med, men de folk der virkeligt
    kan forstærke holdet kan nok også bruges i lidt mere spændende ligaer end den danske.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Det er snart for sent med forstærkninger
    By Spacemao in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 20.08.05, 14:10
  2. Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.11.04, 16:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •