Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 33

Emner: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    191

    Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    FCK: I forhold til sidste år er Albrechtsen og Bisgaard forsvundet, og Saarinen + Thomasen kommet til. Sidste forår spillede FCK faktisk fremadrettet fodbold da Mykland/Nielsen konstallationen var væk. Hjalte/Traore/Røll på midten gjorde det ok, men satte immervæk for få impulser offensivt mod betonforsvarsværkerne som FC stødte ind i på hjemmebane.
    I træningskampene har det desværre vist sig, at holdet uændret er meget sårbare ved hjørnespark, og her vejer afgangen af Albrechtsen trods alt tungt, fordi Tobiasen ikke i samme omfang formår at heade boldene væk
    Resultat: status quo, vi har stadig 2 meget usikre keepere, og uden Bisgaard til at åbne forsvarerne med sine driblinger (Silberbauer har ikke en finte i kroppen), får vi det endnu sværere mod defensivt indstillede modstadere, styrket på venstre back.

    Brøndby IF
    Nye Elmander, Schmidt (måske Stefanidis). Brøndbys forår var ikke særligt prængende, de spillede mere Faxe end Laudrup. Samtidig lavede de overkill på den centrale midtbane med både Retov, Wieghorst og Daugaard - der havde BIF i forvejen 100% overvægt - hvad ville de opnå 110%.
    I 4-3-3 skal den centrale angriber være god, her har BIF fundet et fyrtårn, der dog aldrig har scoret mange mål. Men det er ikke længere en tabt bold at spille den op på den forreste angriber, og Elmander vil binde meget, og skabe mere plads til Jonsson og Kamper (Lorentzen, Stefanidis)

    På midten var savnet af Wieghorst tydeligt, han kommer nok ikke op på niveau igen, og BIF mangler hans styrke i luftrummet, Schmidt/Daugaard er ikke adækvate erstatninger

    Foruroligende er dog, at Johan Absalonsen og Casper Lorentzen har vist meget potentiale, og derfor tydeligt kan gå ind og forstærke et i forvejen godt hold. Eneste svage punkt er stadigvæk backpladserne, men hvor Dan Anton har vist en teknisk fremgang i omgangen med bolden jeg ikke havde troet mulig. Venstre back er deres svage punkt om Sennels eller Auri stiller op, men deres forsvar er ikke de hurtigste så hurtige angribere må have gode arbejdsbetingelser, når BIF presser spillet højt op på banen.
    Status: Klar forstærkning og favorit til DM guld.

    Esbjerg: eksprestoget Bechmann er smuttet til Bochum, men ellers har fiskerne formået at holde fast i deres mandskab tilført med nogle måske egnede talenter. Esbjerg spiller ufatteligt direkte, men har også spillere der er hurtig til at skifte fra forsvar til angreb.

    Om Thorup endnu en sæson kan holde så godt på de "missiler" deres 2 4 backkæder sender afsted er et åbent spørgsmål, men EfB har en bred trup med en god balance mellem de defensive arbejdsmænd (Lucena) og de mere hurtige gemmenbrudspillere fremme.

    Status: Nu kender modstanderne dem, og de er ikke blevet bedre.

    OB - med en kedelig træner som Troels Bech skal deres 4-4-2 nok blive stabil, OB har et rigtig godt hold men ikke ret meget bredde. I Stokholm har OB en spiller (som FC godt kunne bruge) der kan vende og styre spillet. Med deres fysiske pågåenhed vil OB stadigvæk kunne mase andre hold ud af banen, men da de fortsat ikke kan ramme hinanden på 3 meters afstand, og Michael Hemmingsen efterhånden virker som en hæmsko med sin langsommelighed så bliver det næppe til mere end en topplacering, men uden medaljer.

    AaB - har med Erik Hamren fået styr på den defensive organisation, og svenske trænere er dygtige til at lave forsvarsbolværk. AaB mangler lidt på venstre midt (Allan Gaarde er en udløbsmodel), men har stadigvæk et solidt hold, med midtbaneslidere som Würz og Trond Andersen. AaB kan tage point for alle, ved at stå godt, og derfor vil AaB høre med i top 6

    FC Midtjylland - tilgang Mikkel Thygsen - forårets unge komet efter Bech, og så nogle af de unge ghanesere.
    Her kommer årets positive overraskelse fra. Spillematerialet er fint. I forsvaret har man målmand Skov Jensen, og foran Søren Skriver, der tit undervurderes men er uhyggelig god på låget.

    Midten er sublim Thomas Frandsen og Michael Hansen er et stærkt midtbanepar, og sidstnævnte er skudstærk. Fremme er både Zidan, Pingpong ;-) Poku, Frank Kristensen stærke folk. De kører det virkelig godt på heden, senest med nyt stadion, og mere inspirerende kulisse. Minusset er vel, at Erik Rasmussen er parat (måske manglende evner) til at lade holdet dø i skønhed, og at holdet ikke udnytter sin massive overvægt i spil (og holdet har spillerne, og uden en kedelig systematiker som Troels Bech til at spolere glæden, skal de nok vise det - spørgsmålet er om balancen holder)
    FCM kommer i top tre

    Så kommer vi til den bløde mellemvare
    Viborg FF
    De ender på deres faste 8 plads. De har en god målmand, og et solidt hold, med enkelte gode spillere som Steffan Bidstrup og Christian Magleby på midten, der godt kan ødelægge en kamp for modstaderne.

    Farum/FC Nordsjælland. Spiller vel 4-4-2 nu de har fået Mads Junker til at ligge ved siden af Tommy Olsen. Spændende tilgang på midten i form af Bosun og Morten Karlsen men det er alligevel hele spillesystemet som er væk for Chr. Andersen. Tidligere angreb Farum som er hvirvelvind med hurtigløberne Thomas Schulz Rasmussen, David Rasmussen, Dennis Sørensen og Niclas Hinsdberg de er alle sammen væk. Forsvarsbastionen er også væk, og Farums forsvar virker på papiret som et af de svageste, særligt mht at der ikke er nogen venstre back. Når man nu vil spille 4-4-2 som alle de andre, er det svært at tro på det går godt, når spillematerialet ikke er bedre end de andres. Men Chr.Andersen er jo god til at udvikle spillerne, og få det ebdste frem i dem, og da Herfølge og Randers simpelthen er endnu ringere, rykker Farum ikke ned.

    AGF - Hollywood uden ende. Toplønninger til ordinære spillere der intet viser.
    AGF's hold på papiret i en 4-3-3 er skræmmende ...dårligt. De mangler de lynhurtige folk der kan skabe gennembrudene, og en kvailficeret midtangriber.

    Redningen for AGF er trods alt, at Tøffe/Brian Svin slagter igennem på midten, og at de i Leon Andreasen har et stort talent, der dog spiller meget risikobetonet nede i forsvaret.

    Men hvem skal komme med gemmenbrudene på kanten - sneglen Thorninger, tøsen Aubryn. AGF skal endnu engang nok underholde gennem mærkelige ledelsesdispositioner, men onkel Kurts tegnebog er for stor til at de rykker ned. Men de har slet ikke spillerne til 4-3-3 (ingen der kan lave dybdeløb, ingen hurtige kanter, meget dårlige udlændinge som nærmest sinker niveauet)

    Silkeborg - alle kender Viggo 4-4-2 i en diamant. Vi ved de vil satse meget på deres dødbolde, og her er vi f.eks meget sårbare. SIF har erfaringen fra bundstriden, og de unge spillere Yakinci, Veller, Lakic har sikkert haft godt af et år, hvor de skulle lære at være mere spillestyrende.

    Herfølge - mærkelige indkøb, mere kvantitet end kvalitet (f.eks Peter Hansen), hvorimod de har sagt farvel til en del rutine. Vi ved at de vil fighte, og løbe, men om det er nok til at begå sig tvivler jeg på.Spiller for spiller virker truppensimpelthen ikke superligaegnet, med få hæderlige undtagelser.
    2 urutinerede trænere trækker også ned.

    Randers - jeg skal være ærlig at sige jeg intet aner om dem. Men et hold der kan beskrive John Jensen som en forstærkning er en oplagt dumpekandidat.
    Mogens og Michael Lauersen og Lars Larsen er dog offensive kræfter som borger for en vis kvalitet, og Ralf Pedersen fra Viborg som defensiv styrmand kunne være værre. Men jeg tror det går Randers som HFK og FREM de er ganske simpelt ikke gode nok.


    Mit tip
    Brøndby
    FCK
    FCM
    AaB
    EfB
    OB
    Farum
    Viborg
    Silkeborg
    AGF
    Herfølge
    Randers

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    ›Brøndby IF
    ›Status: Klar forstærkning og favorit til DM guld.

    Her stoppede min læselyst!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    ›Mit tip
    ›Brøndby
    ›FCK
    ›FCM
    ›AaB
    ›EfB
    ›OB
    ›Farum
    ›Viborg
    ›Silkeborg
    ›AGF
    ›Herfølge
    ›Randers

    Jeg tror på flg. performance-zoner:

    Top 2: FCK, Brøndby
    ----
    Placeringer 3-6: Esbjerg, AaB, FCM og OB
    ----
    Placeringer 7-8: FC Nordsjælland, AGF
    ----
    Placeringer 9-11: Herfølge, Silkeborg, Viborg
    ----
    Placering 12: Randers

    Jeg ved det bare ..

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Sv: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    Hej LO

    Langt hen af vejen er jeg stort set enig, specielt med Thygesen, som jeg synes viste meget i en alder af 18 (nu 19). Her er mit bud på en slutstilling:

    1. Brøndby el. København
    2. København eller Brøndby
    3. Aalborg
    4. Esbjerg
    5. FC Midtjylland
    6. Odense
    7. Viborg
    8. Silkeborg
    9. Aarhus
    10. Herfølge eller FC Nordsjælland
    11. FC Nordsjælland eller Herfølge
    12. Randers

    Og hvorfor så det: FCM har overrasket mig i efteråret (synes ellers Erik R. er en kegle) men de har fået en fantastisk ghaneser i Poku og så er Mikkel Thygesen en up-comming-man. Han kan vise sig at blive en overraskende stor forstærkning.

    FCN har lavet en masse fornuftige indkøb, men Herfølge ser bedre rustet ud, men jeg tror det bliver dødt løb.

    AaB mangler bare en god angriber og en kant spiller for at være i top tre og de er tæt på to fra Brazilien på netop de pladser - og måske har de niveauet. Ellers bliver AaB firer.

    Odense bliver den største negative overraskelse. Forsvaret ser lidt tyndt ud, men de kan godt 'risikerer' medaljer af laveste karat.

    mvh. Kristian
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    ››Brøndby IF
    ››Status: Klar forstærkning og favorit til DM guld.
    ›Her stoppede min læselyst!

    Jeg er dog enig i udsagnet at Bif p.t. er stærkere end os. Men vi får jo forstærkninger, på trods af vi næsten alle har opgivet pga. ventetiden.

    Så listen må derfor være

    1. FCK
    2. Brøndby
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    bif er slet ikke stærkere end os. Har elmander overhovedt scoret endu ?

    + vi for med 95% sikkerhed minimum en forstærkning til, og det ser udtil røll er tilbage til sit gamle nivue. Tror FCK vinder igen iår, og tror der bliver større forskel end de andre år


    FCK
    5-9 point imellem
    BIF
    Aab
    Esbjerg
    FCM
    OB
    AGF
    ..
    ..
    ...
    .
    .

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    ›bif er slet ikke stærkere end os. Har elmander overhovedt scoret endu ?

    Ja... han scorede i deres 3-2 sejr over 1860 Munichen i "Alpen cup"
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    ›bif er slet ikke stærkere end os. Har elmander overhovedt scoret endu ?

    Det har han, men jeg er stadig enig med dig i de ikke er på vores niveau. I andre: Hvad snakker I om? Forstærkninger? Fordi de endelig har fået en ordentlig angriber, der nok skal få scoret en del mål? Så langt er jeg med, men man skal da ikke glemme vores nr. 7 som alle spår som SAS-liga bomber 04/05.

    At snakke om Stefan Schmidt som en forstærkning er helt til grin. Hvis nogen mener han er en klar forstærkning af Bif, så har de længere op til os end jeg umiddelbart troede.

    Hvad angår resten af ligaen, så tror og håber jeg AGF rykker ned. Jeg er dødtræt af de skal fylde så meget i Onside med alle deres latterlige skandaler. De er simpelthen for amatøragtige i forhold til de midler de har for hånden. Og deres spillertrup er ikke stærk nok til at holde hjem. De har jo overhovedet ikke forstærket truppen. Jeg foretrækker at tro de andre hold (minus Randers) står stærkere end AGF, både trup- organisation- og indstillingsmæssigt.

    ›+ vi for med 95% sikkerhed minimum en forstærkning til, og det
    ›ser udtil røll er tilbage til sit gamle nivue.

    Det er jeg så ikke så sikker på. Hverken det ene eller det andet, men man har da lov at håbe :-)

    Mit bud:

    FCK
    BIF
    -----
    Aab
    OB
    EFB
    FCM
    -----
    Viborg
    Silkeborg
    Frufølge
    Nordsjælland
    --------
    AGF
    Randers

    Indenfor de fire opdelinger kan uforudsete omstændigheder såsom skader, kriser og sort uheld, medføre at holdene indbyrdes bytter plads.

    Mvh,

    J.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    ›Foruroligende er dog, at Johan Absalonsen og Casper Lorentzen har
    ›vist meget potentiale,

    Arrrhhh, hva'?

    I min bog:

    At vise potentiale: Jesper Bech, Traoré, Bergvold

    At spille temmelig mange minutter, glimte i enkelte og være anonym i de fleste: Absalonsen og især Lorentzen.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    ›FCK: I forhold til sidste år er Albrechtsen og Bisgaard
    ›forsvundet, og Saarinen + Thomasen kommet til.

    ›I træningskampene har det desværre vist sig, at holdet uændret er
    ›meget sårbare ved hjørnespark, og her vejer afgangen af
    ›Albrechtsen trods alt tungt, fordi Tobiasen ikke i samme omfang
    ›formår at heade boldene væk

    Jeg tror altså ikke på det er derfor, Ole T. har da et fint hovedspil. Den må simpelthen være helt gal med organisationen ved hjørnespark. Det er vist ikke dér vi er mest visionære (jvf. dengang hvor alle mand konsekvent blev holdt hjemme ved hjørnespark - som om det stillede os stærkere).

    ›Resultat: status quo, vi har stadig 2 meget usikre keepere, og
    ›uden Bisgaard til at åbne forsvarerne med sine driblinger
    ›(Silberbauer har ikke en finte i kroppen),

    Sikke dog noget forbandet ævl. Mod slutningen af foråret tog Silber flere gode rush op gennem banen, i kraft af sin glimrende dynamik og gennembrudsfarlighed. Særligt huskes da han fræsede forbi Sennels og spillede 32 der...æhm, lavede fin en assist til VFM. Samt Silbers fremragende tur i starten af anden halvleg mod Aab, der var uhyre tæt på at give udligning.

    ›Brøndby IF
    ›Nye Elmander, Schmidt (måske Stefanidis).

    Hvad sker der egentlig med sidstnævnte, anyone? Han udtalte sig i sidste uge til Onside som om det hele var på plads, så hvor bliver offentliggørelsen af?

    ›I 4-3-3 skal den centrale angriber være god, her har BIF fundet
    ›et fyrtårn, der dog aldrig har scoret mange mål. Men det er ikke
    ›længere en tabt bold at spille den op på den forreste angriber,
    ›og Elmander vil binde meget, og skabe mere plads til Jonsson og
    ›Kamper (Lorentzen, Stefanidis)

    Enig, det er en kæmpe forstærkning. Klasser over Foldgast. Og Karsten Johansen *fnis*.

    ›På midten var savnet af Wieghorst tydeligt, han kommer nok ikke
    ›op på niveau igen, og BIF mangler hans styrke i luftrummet,
    ›Schmidt/Daugaard er ikke adækvate erstatninger

    Så er vi da enige. Hestens hovedspil og fravær på midten bliver dyrt for Bif. Her kan Elmander ikke gøre noget.

    ›Foruroligende er dog, at Johan Absalonsen og Casper Lorentzen har
    ›vist meget potentiale, og derfor tydeligt kan gå ind og forstærke
    ›et i forvejen godt hold. Eneste svage punkt er stadigvæk
    ›backpladserne,

    Uenig, midtbanen er simpelthen ikke god nok. Selvfølgelig god nok til sølvmedaljer, men så heller ikke mere. Vores unge spillere har vist sig mere bæredygtige end deres.

    Mvh,

    J.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    412

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    Muligheden er der. Men så længe Brøndby har Laudrop i spidsen kan ledelsen godt kikke længe efter guldet(R).

    Fuck da om nogle træningskampe på Øerne er tabt, det er da totalt ligegyldigt. Vores spillere er klar og top-klar til denne sæson er jeg ret så sikker på! Det med Hjørnesparkene er jeg ikke klog på, men det kan vel næbbe være værrere end i sidste sæson ??

    ***update*** Det kommer også an på hvor mange klubben har tænkt sig at gå ind i CL tror jeg... Jo næste sæson skal nok blive dejlig. BEER HERE I COME :D
    Sidst redigeret af Hornmusik : 16.07.04 kl. 12:58
    Den eneste i DK der er bange for Tasj!!11


    White Angel hilser på Hornmusik, den dårligste keeper i FCK siden Kihlstedt og Fløde

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    191

    Re: Silberbauer sammenlignet med Bisgaard

    Det du beskriver var jo netop i kampe hvor modstanderne ikke pakkede sig.
    Der kunne Silberbauer bruge sin fart.

    Men mod ultra defensive hold har Silber ikke vist at han på meget lidt plads, kan runde en mand. Jeg savner lidt en spilletype der kan runde 5 mand i en telefonboks (Thorsten Andersen, Brian Petersen, Michael Johansen), trække nogle modstandere til sig, og spille bolden ud i de frie områder - fordi der nu er afdriblet 3-4 mand.

    Mod "de uvaskede fra remouladekysten" opfangede Silber bolden oppe på midten i en 50% duel mod Sennels - dvs de var lige langt fra bolden, og udnyttede dermed sin speed.

    Silber skal nok komme, enhver spiller skal bruge tid til at aklamatisere sig, men men men, han kan ikke ligesom Bisgaard sætte en mand på ingen plads, jeg syntes ikke han kan træd over rul over finterne, og slet ikke med samme elegance som Bisgaard, og jeg savner en dåseåbner mod de meget defensivt indstillede modstandere (måske Van Heerden?) så Zuma ikke er alene om at kunne tage en mand.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    61

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    Tror nu nok vi ender over BIF. Jeg synes ikke BIF virker så skræmmende, og jeg synes vi stadig har et bedre hold - og nu skal man jo ikke glemme Zuma som snart vender stærkt tilbage og han har sikkert en kæmpe lyst til at gå ud og vise noget!
    Mit postulat er: Aab kommer i Top-3!
    Fordi de har et godt forsvar, en solid midtbane, et farligt angreb, en kanon træner og god opbakning af de bolsjestribede jyder!

    Men VI ER stærkere end BUIF, og vi bliver endnu stærkere når vi signer 1-2 profiler!!! (Kom nu NCH og Don Ø - put your money where your mouth is")


    ----------------
    Hvorfor Grønkjær ikke endte i den hvide trøje er mig et mysterie....

  14. #14
    PEdedrengen Slettet

    Re: Superliagen 2004 hvem topper - hvem flopper - gang i spåkonerne

    jeg vil da også blande mig.

    Bif er ikke ligeså gode i start elleveren og SLET IKKE lige så brede som os.

    Den store forskel på deres unge og vorers har været, at vores har leveret når de skulle. Og at biffernes har været afhængige af voksne støttepædagoger.

    Og I glemmer at Bech kan sætte mænd. VI har Zuma, Bech, Røll, Silberbauer, og til dels Todi og ALvaro der har gennembrudskompetencer.

    Vi har ligaens bedste offensive back i Jakobsen (og måske vil også Janne vise niveau)

    Alt i alt står vi rigtigt stærkt rustet mandskabsmæssigt, offensivt.
    Defensivt har vi problemer omkring mere dynamiske spilsituationer og dødbolde.
    Og Kihlstetdet er selvfølgeligt en kilde til uro på banen... ak ja.

    Desuden mangler BAcke at opdage, at man ikke kan løse alle problemer ved at stå i sine zoner.

    Det er igen en sæson, hvor alt andet end guldet bare ikke vil være godt nok, alt taget i betragtning (med mindre vi kvalificerer os til CL og skal bruge mange kræfter der. Det tror jeg dog ikke vi gør)

    Mange herinde er usikre ved Traore/ hjalte kombinationen. Ikke jeg. De supplerer hinanden fint, løber smukt for hinandne kan spille helt tæt, duen at være i vejen for hinanden osv. Der er god synergi imellem dem. Og med offensive kanter og to mand der kan holde på bolden (åpå hver deres måde) oppe foran, så er det jo kun vidunderligtr at have to centralt med hurtig boldomgang.

    Vi er bedre og bredere end dem. Og det vil igen gøre udslaget. Gør det ikke det i efteråret. har vi midlerne til at rette op på tingene i vinterpausen.

    mvh

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Silberbauer sammenlignet med Bisgaard

    Hej

    Man må ikke glemme at Silber ser ud til at have fået gang i målscoringen! Jeg tror han går en stor sæson i møde. Han er ikke så teknisk stærk som Bissen, men meget mere målfarlig og direkte i sit spil.

    Og hvad skal vi egentlig med en dåseåbner, når vi har en tigertank? Det kan godt være VFM ikke kan drible sig igennem et kompakt forsvar, men han kan løbe igennem dem i stedet.

    Derudover kan man jo håbe på at Røll for alvor kommer op i gaer. Gør han det, vil han både være en skudtrussel, der kan trække modstaderne forsvar lidt frem, og samtidig være manden der kan støbe de målgivne afleveringer til VFM (og Zuma/Bech).

    Så selvom jeg også begræder Bissens afgang, tror jeg nu ikke vi er det mindste svækket i forhold til foråret, forudsat at Røll og Zuma kommer tilbage i god form. Køber vi yderligere en central midtbanespiller, står vi klart stærkere end i foråret.

    Det er min mening om den sag.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem lavede så ballade denne gang?
    By MarBaar in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 29.11.04, 15:28
  2. Sæsonen 2004/2005 - hvem rykker ned?
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.07.04, 20:38
  3. Sæsonen 2004/2005 - hvem skuffer mest?
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.07.04, 12:17
  4. Sæsonen 2004/2005 - hvem vinder guld?
    By Urbanus in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.07.04, 10:41
  5. Hvem rykker ned i 2003/2004 ?
    By kaare in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 06.07.03, 16:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •