Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Sæsonen 2004/2005 - Transfer (eller mangel på samme).

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    1,554

    Sæsonen 2004/2005 - Transfer (eller mangel på samme).

    Mandag formiddag, ingen pressemeddelelse, eller holdbare rygter om mulige FCK transfers (Ud over at Linderoth koster 20 mil. og derfor må anses for at være usandsynligt).
    Sad derfor og sonderede over de manglende transfers, og mulighederne for at vi komme til at spiller CL i denne sæson. Et nærliggende udgangspunkt er vel at kigge på sidste års Europa kampe, og herefter se på vores transfer liste:

    On 30.7 20.05 FCK - Sliema W. PARKEN 4-1 (3-0)
    On 6.8 20.45 Sliema W. - FCK Ta' Qali 0-6 (0-3)

    Det startede godt, og vi var KLART det maltesiske mandskab overlegen (det hele virkede faktisk meget overkommeligt i de første 2 kampe).

    On 13.8 20.45 Rangers F.C. - FCK Ibrox, Glasgow 1-1 (1-0)
    On 27.8 20.05 FCK - Rangers F.C. PARKEN 1-2 (0-0)

    I første kamp mod Rangers (Uden af have set GULD videoen, eller studeret div. Online materialer) erindrer jeg at Peter Nielsen spillede en fremragende kamp. Kæmpede sig til flere chancer, og dirigere opspillet rigtig godt med hjælp fra Mykland. Husker kampen som rigtig god.
    (Røll (især), Todi, og Rooba spillede mig bekendt også rigtig godt).
    Nielsen og Mykland spillede også rigtig godt I returopgøret, dog blev Mykland udskiftede, mener det var med Petterson (uden at være 100 % sikker, kan blot huske det offensive blev ekstremt intensiveret i slutningen). OG VFM gjorde en fantastisk debut.

    On 24.9 20.15 Ferencváros - FCK Üllöi Út, Budapest 1-1 (1-1)
    On 15.10 20.05 FCK - Ferencváros PARKEN 4-3 (efs.)
    To 6.11 20.15 FCK - RCD Mallorca PARKEN 1-2 (1-1)
    To 27.11 21.00 RCD Mallorca - FCK Son Moix 1-1 (0-0)

    Mod Rangers mener jeg vores europæiske succes toppede. Vi klarede os med nød og næppe videre fra kampene mod Ferencváros, og kampene mod Mallorca var skandaløse (specielt returopgøret i Spanien, hvor jeg skiftede kanal under kampe, er ikke sket før/eller siden).

    Set i forhold til sidste sæson mener jeg vores trup er svækket, og forventningerne til modstanderne i 3 kvalifikation er ekstreme. Af forstærkninger har vi fået spillere som Silberbauer og Janne, yderligere er VFM blevet rigtig klar, og Rabotski er pilet ud af buret (hvilket gør at vi skal score 1 mål mindre pr. kamp), men de helt stærke profiler/ændringer (som f.eks. skulle supplere Mykland), har vi ikke fået.

    Set sort og hvidt, med udgangspunkt i sidste sæson tror jeg ikke 1-2 spiller vil være udslagsgivende for om FCK kvalificere sig eller ej, og jeg tror derfor FC-spareskasse gemmer pengene til bedre tider, og håber den nuværende trup kan klar opgaven.

    Men jeg HÅBER det hele forholder sig anderledes (Suppen er jeg ikke bekymret for, men jeg tror vi skal vente ét år mere på /rigtig/ europæiske deltagelse).
    Tu sei tutto quello che..
    Strom's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Sv: Sæsonen 2004/2005 - Transfer (eller mangel på samme).

    ›blev Mykland udskiftede, mener det var med Petterson (uden at
    ›være 100 % sikker, kan blot huske det offensive blev ekstremt
    ›intensiveret i slutningen).

    Mykland vred om på foden i pausen, ude mod BIF. Så blev Petterson skiftet ind, og scorede efter ca. 65 min, på et frækt TRÆK med bolden, som gav et okay mål. Ahh, det var en god dag. Mykland var dog hurtigt klar igen.
    Sidst redigeret af NewerNN : 19.07.04 kl. 12:08
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  3. #3
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Sv: Sæsonen 2004/2005 - Transfer (eller mangel på samme).

    ››blev Mykland udskiftede, mener det var med Petterson (uden at
    ››være 100 % sikker, kan blot huske det offensive blev ekstremt
    ››intensiveret i slutningen).

    ›Mykland vred om på foden i pausen, ude mod BIF. Så blev Petterson
    ›skiftet ind, og scorede efter ca. 65 min, på et frækt lob med
    ›bolden.

    Ikke helt så meget et frækt lob som et træk forbi Zaza på en friløber efter Per Nielsen viste den verdensklasse teknik der har gjordt ham til et emne hos Real Madrid.

    "Auri har!".

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Sv: Sæsonen 2004/2005 - Transfer (eller mangel på samme).

    ››blev Mykland udskiftede, mener det var med Petterson (uden at
    ››være 100 % sikker, kan blot huske det offensive blev ekstremt
    ››intensiveret i slutningen).

    ›Mykland vred om på foden i pausen, ude mod BIF. Så blev Petterson
    ›skiftet ind, og scorede efter ca. 65 min, på et frækt lob med
    ›bolden. Ahh, det var en god dag. Mykland var dog hurtigt klar
    ›igen.

    I hjemmekampen mod skotterne blev Myggen dog igen skiftet ud, denne gang i et desperat offensivt sats der gav pote. Og det var vist Petterson han blev byttet ud med. Denne brillierede dog mest med en hjernelam aflevering ud over sidelinien, der gav Rangers et indkast som Arveladze efter et par kontraer sendte i kassen. Det mål kunne vel godt kaldes et frækt lob, men hvor du har Pettersons lob mod Bif fra aner jeg ikke ;-)

    Til gengæld er det rigtigt at Per Nielsen kvajede sig og forsøgte at tørre den af på Auri.

    Mvh,

    J.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCKs uovervindelighed eller mangel på samme
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.09.06, 09:15
  2. Holdets bredde... Eller mangel på samme!
    By MSP in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 10:39
  3. FANS eller mangel på samme....
    By *General Gonzales* in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 22.10.04, 14:11
  4. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 06.11.03, 15:25
  5. OB i UEFA!! ...eller mangel på samme..
    By Grande in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 18:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •