Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Hurtig handel....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Hurtig handel....

    http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...ticleID=185704
    Kunne det aligevel være??? Det kunne væres skønt...
    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Hurtig handel....

    Thomas L

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Hurtig handel....

    Det er så tredje eller fjerde link med det samme indhold men fra forskellig kilde; kan vi samle det i en tråd, der hedder: samme tekst - forskellig indpakning?
    Løbeanden

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Re: Hurtig handel....

    ›Det er så tredje eller fjerde link med det samme indhold men fra
    ›forskellig kilde; kan vi samle det i en tråd, der hedder: samme
    ›tekst - forskellig indpakning?

    Men der skal bare marginalt nyt indhold til førend man starter en ny tråd!? Den er dog meget godt spottet, det skal du have. I Sky Sports: MOYES DESPERATE FOR SIGNINGS udelukkes et salg af Linderoth fordi Everton ikke har købt andre:

    Citat Oprindeligt indsendt af Everton boss David Moyes
    I'm going to try to make things happen. But players will not leave until I know who is coming in.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    191

    Re: Hurtig handel....men ikke til 20 millioner

    Helt ærlig en defensiv midt til 20 millioner, vi kan få meget for den pris, tæt på hele BIF's 1 holdstrup tilsammen... ;-)

    Selv om Linderoth er en fin spiller, så kan guld også købes for dyrt

    Skal vi alligevel derop, så ville jeg gå efter Gravesen, Poulsen, som næppe er ret meget dyrere pga kontaktsudløb, mistet plads i startopstilling.

    Eller den sikre hent Goldbæk (RW Essen II Bundesliga) hjem for en sæson, og lad os få den midtbanedynamo som med sin rutine, engagement kan løfte et ungt hold

    Jeg er ikke inde på markedet og kender alle defensive midt - men 20 millioner er mange penge, så hellere en ok inddækning her og nu, og så et superkøb når alle panikker lige før lukketid (Rivaldo, Jardel)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Sv: Re: Hurtig handel....

    Tjah, det er da i det mindste - i modsætning til nærværende tråd - en 'ny nyhed', der samtidigt har en noget mere specifik karakter. Derudover kunne jeg ikke finde den oprindelige Linderoth-tråd, og jeg havde jo ligesom brug for at markedsføre mit indlæg med en slående overskrift;o)
    Løbeanden

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    28

    Re: Hurtig handel....

    20 mil. for en spiller på på hvad 25 26? fast landsholdsspiller defmidt rutine
    jeg syntes enlig at det lyder okay men hvor meget skal don ø og co. give 15 10 5 kom nu med et bud jeg har endnu ikke læst en pris fra nogens side
    lad os antag at trond (AAB) koster 10. Linderoth er en klart bedre spiller og han er yngre. graversen kostede vist omkring 30 mil. og ingen ville blinke hvis ledelsen gav dette for han og så meget bedre er graver altså heller ikke

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Hurtig handel....

    Er nu ikke sikker på man skal regne med 20 mill...

    Djurgården ville også have 50 mill. for Isaksson, men hvad fik de? Mener det var mellem 10 og 15 millioner - gider ikke til at finde et link.

    Selvfølgelig er det ikke helt det samme, men pga. en klub siger de vil have et vist beløb for en spiller, betyder det jo ikke at han absolut kun bliver solgt til den pris!
    William!
    JesperFCK's Avatar

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Hurtig handel....

    Linderoth ville være et kanon køb!, han spillede 3 hele kampe ud af 4 - under EM, han ikke dog var med mod Danmark grundet et gult kort mod Bulgarien og Italien. Manden har altså spillet overfor spillere som Pirlo, Gattuso , Davids og Cocu og spillet lige op eller bedre end sin direkte modstander - Jeg håber virkelig at han bliver præsentret som ny spiller i morgen Kl 12:00

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Brøndby og hash-handel
    By Charlemagne in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 03.06.05, 08:17
  2. Lyn-handel på målmandsposten ?
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 18.05.05, 01:52
  3. Bo er hurtig!
    By Phessor in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.01.05, 21:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •