Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: hvis vi vil begå os international....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    70

    hvis vi vil begå os international....

    Jeg mener faktisk, at når vi får linde og hoseth er vi tæt på at have det stærkeste hold dansk fodbold nogensinde har kunne vise frem i europa, men jeg mener at hvis vi skal i champions league, skal vi have en ny målmand som forsvaret stoler på og som kan holde et utroligt højt bundniveau, som på dårlige dage ikke lukker nemme mål ind. Jeg tror personligt ikke på at vi kommer i cl i denne omgang da vi ikke har keeperen der skal til. En anden grund til at jeg ikke tror på at vi kommer i cl denne gang er simplethen at vores spil kun foregår på 70 %. Men jeg håber da at vi v.h.a kampene mod henholdsvis esbjerg og gorica kan få spillerene op på 100 %. Det ser ud som om de ikke er i ordentlig form???????
    "Er flemming østergård på vej til at splitte Suprligaen ad for egen vindings skyld, eller er han i virkeligheden den eneste fodbolddirektør der kan drive en lønsom fodboldforretning i Danmark?" citat fra Henrik Linderberg

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    Re: hvis vi vil begå os international....

    Nu skal du alt andet lige huske på at sæsonen stort set lige er startet - ikke at det skal være en dårlig undskyldning, nok mere en forklaring!!
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    27

    Re: hvis vi vil begå os international....

    Vi skal have en ny Målmand

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Sv: hvis vi vil begå os international....

    enig... ingen kritik af nuværende målmænd, men ny målmand tak:=)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: hvis vi vil begå os international....

    ...Endnu en målmandstråd...*SUK*

    Cl handler om LIDT mere end målmandens præstation.
    Målet i tirsdag var IKKE MK's! Det startede med et kiks fra DT, som blev fuldt op af dårlig opdækning.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    41

    Re: hvis vi vil begå os international....

    Jamen de tråde stopper ikke før problemet er løst, for det sgu et stort problem...

    Fatter stadig ikke Onysko ialdrig blev signet selv om Viborg ville have et par mill for ham..... han har sgu klassen, som vi får brug for mod Real Madrid...
    Hilsen
    Don Pedro (DM i handball)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    70

    Re: hvis vi vil begå os international....

    det er jo ikke kun en målmandstråd. jeg er godt klar over at sæsonen først er startet men det ligger jo desværre sådan at champions league kval´en ligger nu...... Vi er på den rigtige vej men........
    lad os krydse alt det vi kan krydse imorgen til lodtrækningen. Kan man se lodtrækningen nogen steder??
    "Er flemming østergård på vej til at splitte Suprligaen ad for egen vindings skyld, eller er han i virkeligheden den eneste fodbolddirektør der kan drive en lønsom fodboldforretning i Danmark?" citat fra Henrik Linderberg

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: hvis vi vil begå os international....

    OK der blev jeg lige seriøst træt af at høre på koret af tudeprinsesser!!! Om få timer præsenteres to af nordens største profiler som nye spillere, men en større fraktion af "fans" skal partout hetze en eller anden - bare én syndebuk skal man åbenbart have at spilde sin galde over? Sygt.

    Her er min plan: Jeg sætter hele rosset på min Ignorer-liste et par dage, og i fiser ind på Sydsiden Online Light og læser Brøndbys rolle i dansk fodbolds fremtid (langt). Den kur oven i pressemødet i dag og den sikre sejr over EfB på søndag må da kunne gøre det!?

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: hvis vi vil begå os international....

    IMO er der ikke EN målmand i DK der egentlig er betydelig bedre end det vi har i forvejen. Onysko og Jesper Christensen er på niveau, og på gode dage bedre end vores på dårlige dage. INGEN af disse ville være en BETYDLIG forbedring. Hvis vi vil have en BETYDLIG forbedring koster det virkelig kassen, og en målmand af en sådan klasse gider ikke spille i DK.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    33

    Re: Sv: hvis vi vil begå os international....

    Tråden du nævner der, er helt klar en gennem værd at bruge lidt tid på.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    70

    Re: hvis vi vil begå os international....

    jeg mener heller ikke at der pt er en målmand i danmark der er meget bedre end de 2 vi har. men der er også stor forskel på f.eks berglund, højer osv og så owen, cissé, raul osv.
    jeg synes også at resten af holdet er kanon godt især efter de to nye ansigter.......
    "Er flemming østergård på vej til at splitte Suprligaen ad for egen vindings skyld, eller er han i virkeligheden den eneste fodbolddirektør der kan drive en lønsom fodboldforretning i Danmark?" citat fra Henrik Linderberg

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    610

    Re: hvis vi vil begå os international....

    ›IMO er der ikke EN målmand i DK der egentlig er betydelig bedre
    ›end det vi har i forvejen. Onysko og Jesper Christensen er på
    ›niveau, og på gode dage bedre end vores på dårlige dage. INGEN af
    ›disse ville være en BETYDLIG forbedring. Hvis vi vil have en
    ›BETYDLIG forbedring koster det virkelig kassen, og en målmand af
    ›en sådan klasse gider ikke spille i DK.

    Enig, i hvert fald når det gælder Magnus Tagmus - jeg er knap så sikker på Rabo. En FCK målmandspost er bare mere iøjnefaldende end en målmandspost hos, Herfølge, Viborg, Ob osv.

    Og drop så at starte flere tudetråde!!
    Cph. Pivert Boyz #8

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: hvis vi vil begå os international....

    Som antydet i det geniale indlæg på SSO, så tror jeg at det eneste der hindrer os fra at komme i CL i år er lodtrækningen. Med Linde og Hoseth har vi markeret handlekraft og vi har det stærkeste hold i mands minde.

    Sjilsteht
    Lars J-OT-Kapt.-Janne
    Silber-Linde-Hoseth-Røll
    Zuma-Álvaro

    Dét er sguda klasse!

    Vi kunne jo næsten komme i 1/4-finalen til EM!

    Jeg tror at vi har en chance mod ALLE i CL-kvalen. Og at vi kommer i CL med 80-95 % sikkerhed hvis vi trækker Rosenborg, Brügge, Prag, PAOK etc.

    DET SET FAME GODT UD DRENGE!!! (og piger)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FC københavn - vi kan hvis vi vil....
    By mfe in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 04:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •