Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 37

Emner: Mere tydelige fraktioner

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    584

    Mere tydelige fraktioner

    "Hvor står fraktionerne henne?" -Hører jeg ofte folk der spørger hinanden...

    Alle ved hvor UC står, for UC skilter med det nærmest som et slogan: "Der er sjovere på C2" eller et eller andet :), men de viser sig også med deres topindsflag... hvorfor er der ik flere fraktioner der gør det? Jeg ved også at White Angels har deres flag, de skal ik glemmes, for de er fede!

    Men hvorfor er der ik mere kulør på hverdagen i fraktionerne? Eller er det bare mig der er blind, eller ik forstår noget? :)
    TORCIDA KØBENHAVN - The Sideshow Boys

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Som formand for FCKPFC (FC København Pensionist FanClub) skal jeg ærbødigst meddele, at vi frekventere afsnit C10, hvor vi afholder kaminpassiar i 2 x 45 minutter, når FC København spiller fodbold i Parken. Alle er velkommen på afsnit C10 - hvis de holder en sober tone under kampene.

    Med venlig hilsen og på gensyn
    Henrik
    Formand for FCKPFC
    i.a.
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: Mere tydelige fraktioner

    I den fraktion som jeg tilhører ( www.royal-lions.webbyen.dk ) har vi alle en fælles trøje! vi har også gang i nogle andre projekter som stickers og topindsflag... men hvor tydelige vi er, kommer nok også an på hvor opmærksom man er! Mange går jo i grupper/fraktioner, hvor de har deres egne sange, om dem selv osv...
    -man kan jo udtrykke sig på mange måder!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    143

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Det er jo nok derfor at der ikke er den fedeste stemning i parken.
    Alle danner små fraktioner, egne sange og promovere sig selv mere end klubben.Det skulle jo gerne være sådan at alle sang de samme sange og støttede klubben, farverne og spillernes iver på banen.Ofte hører jeg 10-15 mennesker stå og råbe chants som vedr. dem selv og ingen andre, og når der så kommer lidt lålålå så lukker de i.Ingen tvivl om at der burde komme mange nye sange på programmet på nedre c, men det tydelige opdeling af fangrupper er dårligt for helhedsstemningen på nedre c.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    584

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Dejligt at høre hvordan folk viser, hvilken fraktion de hører til... dog er det, som Gonzales siger et problem at folk så ikke kan synge med på de obligatoriske sange, og kun koncentrerer sit stemmebånds ydeevne omkring egen chants...

    På C6 er vi ved at opbygge noget, som forhåbentlig sørger for at dette ophører. Det kaldes: Fællessang! Jeg har en tromme, folk omkring mig starter sangene, og resten begynder at synge med... sådan foregår det rigtig rigtig mange steder mine damer og herrer! Hehe, gik lige i pædagog-mode der...

    Men rart at høre, at folk tænker mere på at fremvise sine farver (det har manglet i nogle år) og så syng dog med for fa'en ;)!!!
    Ses i morgen mænd!
    TORCIDA KØBENHAVN - The Sideshow Boys

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Copenhagen Capital$ og hangarounds står på nedre nedre c lige midt for.
    Vi forsøger ihærdigt at få kaffeklubben (alle dem der står tættere på sidelinien end os) til at råbe lidt mere, men de er lidt svære at råbe op.

    Vi stemmer for at syre Per (som står ca. 10 rækker foran os) får en tromme!
    Så bliver der gang i nedre nedre c lige midtfor!

    Mattsson #1988

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Mere tydelige fraktioner

    ?Alle ved hvor UC står, for UC skilter med det nærmest som et
    ?slogan: "Der er sjovere på C2" eller et eller andet :),
    ?men de viser sig også med deres topindsflag... hvorfor er der ik
    ?flere fraktioner der gør det? Jeg ved også at White Angels har
    ?deres flag, de skal ik glemmes, for de er fede!

    Bare for en kort bemærkning, så er det rigtigt at vi udadtil gør meget for at promovere C2, men vi kunne ALDRIG have gjort det alene! ALDRIG! C2 er i dag en god blanding af mange forskellige mennesker og fraktioner, der gør det til dét det er i dag.

    I ER FOR SEJE! ;o)

    Sibs

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    584

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Rart at høre at medlemmer af den, efter min mening, fedeste fraktion siger, at der er brug for alle... i bund og grund mener jeg også at det til en vis grænse kan være sundt med så mange fraktioner, og jeg mener egentlig også at det er det, der gør vores fankultur på nedre C helt speciel.

    Ser man i udlandet, er stort set alle store holds fangrupper splittede i små fraktioner, og dér er der faeme kul på til kampene... specielt i Frankrig for eksempel!
    TORCIDA KØBENHAVN - The Sideshow Boys

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    9

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Vi er nok det der kaldes en uofficiel fraktion, en fast gruppe på 15 sæsonkort holder plus det løse på c 11 fordelt over rækkerne 12/13 og 14.

    Vi har ingen flag, ingen banner, ikke noget navn, men er nemmest genkendeligt med vores evige "hallloooooo" tilråb livligt anført af vores alles yndlings psykopat FCKalle, en kærlighed for dommeren og hans brug af vasoline, og en evige tiltro til the boys.

    ..og idag scorer silber sit andet mål for FC-hvad sagde jeg...hva..

    ses kl 1400 foran lille ole!
    Come on you boys!!
    Dodgy #930
    Succes is temporary, loyalty is forever.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    15

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Vi de Hyperbolske Partizaner står ved C10/C11 på rækkerne 14 - 16. Det er os med det røde flag der stolt pryder nedre C.

    Vi afholder lejlighedsvise events og hymner til fremtrædende personligheder i FCK. Nyligt overstået er vores Mykland-march, hvor vi i hyldest til denne lille gigant marcherede fra B1903 til parken iført paryk og langt skæg.

    Vores events er altid offentlige, og vil blive reklameret for her på SL, hvorfor vi håber på tilslutning fra andre fraktioner.

    Hasta La Victoria Siempre
    Álvaro Light - nu i en ny og forbedret udgave

  11. #11
    PippiGudinden Slettet

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Vores lille pigefraktion The PippieZ står øverst på C5/C6......

    Vi har ikke de store kendetegn(endnu) men nogle er det da blevet til...

    F.eks da vi var så heldige at få Alvaro til at bære vores "ThePippieZ/Byens Hold"-banner, da vi var i farum.....

    Og ellers er det bare vores sædvanlige "Forza FCK"-mini banner der pryder vores pladser...

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    52

    Re: Mere tydelige fraktioner

    ›[...] På C6 er vi ved at opbygge noget, som forhåbentlig sørger for at
    ›dette ophører. Det kaldes: Fællessang! Jeg har en tromme, folk
    ›omkring mig starter sangene, og resten begynder at synge med... [...]

    Ah, det er dig! Kan du så ikke skrue en tand op for tempoet i dag? Ikke Lars Ulrich-style -- bare lige lidt hurtigere end du plejer? Til Super Cup kampen kunne man næsten tømme en Menu 1 mellem hvert Lå... Med et mere mundret/-rapt tempo garanterer jeg personligt for respons fra rk. 13!

    Vi høres ved!

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Mere tydelige fraktioner

    "Vores lille pigefraktion The PippieZ står øverst på C5/C6......

    Vi har ikke de store kendetegn"

    - Hmm, er jeg den eneste der sagtens kunne finde nogle store kendetegn, der ville falde jeres fraktion naturligt?
    Nå ja, man har jo lov at drømme, ikke? ;-)

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: Mere tydelige fraktioner

    ›Det er jo nok derfor at der ikke er den fedeste stemning i parken.
    ›Alle danner små fraktioner, egne sange og promovere sig selv mere
    ›end klubben.Det skulle jo gerne være sådan at alle sang de samme
    ›sange og støttede klubben, farverne og spillernes iver på
    ›banen.Ofte hører jeg 10-15 mennesker stå og råbe chants som vedr.
    ›dem selv og ingen andre, og når der så kommer lidt lålålå så
    ›lukker de i.Ingen tvivl om at der burde komme mange nye sange på
    ›programmet på nedre c, men det tydelige opdeling af fangrupper er
    ›dårligt for helhedsstemningen på nedre c.

    Enig ! Men det store problem er de forbandede sæsonkort.Hvis alle de aktive fans samlede sig på midten i èn stor gruppe (som før i tiden),ville stemningen uden tvivl være bedre.Men det er åbenbart det som de høje herrerer i FCK ikke ser ske,hellere have en masse familier med betænkelig jysk accent,end at have nogle fulde idioter der råber og skriger ! Det kan,og skal blive meget bedre.

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    129

    Re: Mere tydelige fraktioner

    Vores lille pigefraktion The PippieZ står øverst på C5/C6......

    Vi har ikke de store kendetegn(endnu) men nogle er det da blevet til...

    I kan så trøste jer med at man i dag kan få opereret store kendetegn ind. Jeg vil dog anbefale jer at vente til i er fuldt udvoksne, det kunne jo være at kendetegnene kom af sig selv. I mellemtiden kunne en wonderbra måske afhjælpe problemet ;)

    dr.dement siger: Hvis konsultation ligger på C6 række 20, sæde 88. Jeg foretager gerne indledende palpering.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Eksisterende fraktioner
    By Respekt-til-DonØ in forum De korte linier
    Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 13.12.06, 20:36
  2. Jeg bliver mere og mere fortvivlet
    By crekke in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 28.06.05, 13:29
  3. Fraktioner - hvad synes du?
    By Peach in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 24.11.04, 13:51
  4. DBF´s program på viasat bliver mere og mere useriøst
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 14.04.04, 15:43
  5. Fraktioner
    By ronni79 in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 16.10.03, 12:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •