Se afstemningsresultater: Hvad tid gik du hjem?

Stemmeafgivere
258. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Før halvegen

    20 7.75%
  • Ved 0-4

    36 13.95%
  • 10 minutter inde i 2. halveg

    4 1.55%
  • 15 minutter inde i 2. halveg

    2 0.78%
  • 20 minutter inde i 2. halveg

    4 1.55%
  • 25 minutter inde i 2. halveg

    1 0.39%
  • 30 minutter inde i 2. halveg

    4 1.55%
  • Ved 0-5

    27 10.47%
  • 40 minutter inde i 2. halveg

    4 1.55%
  • Da kampen blev fløjtet af

    156 60.47%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 24

Emner: Hvornår gik du hjem?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Hvornår gik du hjem?

    Ja, dette var vel nok den værste kamp jeg nogensinde har set.. - fuck en skandale!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    209

    Re: Hvornår gik du hjem?

    ›Ja, dette var vel nok den værste kamp jeg nogensinde har set.. -
    ›fuck en skandale!

    Jeg må blankt tilstå at jeg for første gang nogensinde er gået i halvlegen..........[SIZE=5]FOR FØRSTE GANG NOGENSINDE !!![/SIZE]

  3. #3
    Kenned er offline Kollosal ægte plastikfan®
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    304

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Jeg skulle heldigvis passe min søn, så jeg var slet ikke derinde.
    /Kenned

    Lynhurtigt op igen som en ninja

  4. #4
    tandand er offline Gammel og mavesur 03´er
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    9

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Sidder i Ahten, så jeg har end ikke set miseren på tv - men for helvede hvor er jeg blevet mere og mere nedtrykt efterhånden som sms´erne tikkede ind.........

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Det er sådan lidt mærkeligt at Mr. Aller og PizzaOles Enlige FAN stemmer på sidste mulighed, da kampen ikke er fløjtet af endnu..

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Jeg var desværre forhindret i at tage derinde og har kun set 2. halvleg. Desværre, fordi det føles endnu værre at sidde med den helt tomme følelse, foran skærmen, hvor man ikke engang er i stand til på noget tidspunkt at give ordentligt udtryk for sin harme!
    Sidst redigeret af Riquelme : 04.08.04 kl. 22:51

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    114

    Re: Hvornår gik du hjem?

    så det nu man kan prise sig lykkelig for at man bor i Jylland og ikke var i parken i aften.

    Men slukkede for fjerneren da de scorede til 4-0... så var det hele ligesom lidt ligegyldigt...
    Sølvet skal hjem til Brøndby igen!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    15

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Smuttede ved 0-4! Var klar til at gå ved 0-3 men i min naive tro på succes blev jeg en pause og 6 minutter længere.

    Det er det værste jeg har oplevet! Magen til lort har jeg aldrig set.
    Samtlige spillere skulle trækkes en månedsløn.
    Donatas tilbage .. vi vil ha' Donatas tilbage!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Jeg smuttede ved pausetid. Det har jeg sq godt nok aldrig gjort før. Jeg har indtil i aften heller aldrig kunne forestille mig, at jeg skulle gøre det, men den præstation som holdet leverede her til aften var mig simpelthen for meget. Det var jo tænderskærende pinligt. Man skulle tro, at vi var Randers, og Gorica var Monaco anno sidste sæson.

    Jøsses - det er fandeme så surrealistisk, at man ikke ved, om man skal le eller græde. Jeg fattes ord.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    20

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Var heldivis ikke inde og se kampen, FUCK en maga skandale

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Hvornår gik du hjem?

    For første gang gik jeg før tid. Plejer altid at støtte drengene til sidste fløjt.

    Men det her var en skandale uden lige. Jeg føler mig SÅ meget røvrendt af spillerne. Dog vil jeg vove at påstå at den elendige dommer gjorde det heller ikke meget nemmere at være fckspiller/fan.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    35

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Var tæt på at forlade Parken i pausen, hvilket ville have været første gang jeg nogensinde havde forladt en fodboldkamp i det hele taget førend slutfløjtet.

    Men jeg blev heldigvis hængende. Heldigvis?

    Ja, på en underfundig måde var det egentlig en forfriskende oplevelse. Reelt set var stemningen mod slutningen af kampen og bagefter faktisk bedre end efter en del af de suppeligakampe, vi endog var fået point i eller ligefrem vundet de senere år.

    Vantroen var en kilde til at løfte en temmelig stor flig af netop den sarkasme, spydighed, selverkendelse og sorte, sorte humor, der kendetegnede os så længe i 90erne. Og måske havde vi et eller andet sted brug for denne lammende mavepuster, så vi for alvor kunne få armene ned igen - det har jo næsten også gået FOR godt i de senere år ... Men for pokker, kunne vi så ikke bare have tabt 0-8 til Viborg på lørdag i stedet!!!

    Hvorom alt er. Vi er blevet bombet langt tilbage mht de europæiske ambitioner - det er ikke kun i år, det koster. Såvel FCKs egen som landets europæiske stilling vil lide under denne misere i årevis fremover. Men der er kun een vej tilbage på sporet.

    Og hvorfor var jeg så glad for, at jeg alligevel blev? Tjoh, om en 5-10-15 år, så bliver dette en af de kampe, der vil blive husket. På en helt anden måde end Milan, Auxerre, Hradec etc. Her stod vi i år på toppen - dobbelte mestre, doublevindere, et mylder af unge talenter og stjernebesat trup efter danske forhold. Fremtiden tilhører FCK .... hovmod - også undertegnedes - stod i DEN grad for fald.

    Well, der er en ny dag i morgen, en ny kamp på lørdag og snart en ny midterforsvarer i stedet for Tobiasen og en ny venstreback i stedet for JS. Et styk Derveld samt en Actionman-erstatning inden transfervinduet lukker, tak! Er det for meget forlangt efter hvad vi har stået model til i dag?

    FCK Forever & Ever

    Sharkie

  13. #13
    mjølner er offline Absolut et voksenproblem
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    543

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Skulle ikke gå glip af pibekoncerten, så jeg holdt pinen ud til slut.
    Prøv nu at kigge ud over brillekanten og se det hele UDEN for universitetet og dets evige politiske korrekthed.
    THE REAL WORLD!!!

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Hvornår gik du hjem?

    Jeg var sgu også ved at gå mange gange, men holdt alligevel ud. Syntes nærmest det var ufatteligt, og er ikke sikker på jeg helt har fattet at vi er ude af alt der har med Europa at gøre pga. vi tabte på hjemmebane 0-5 til et hold vi var sikre på at tæve.

    Og som Sharkie kunne jeg nærmest heller ikke andet end bare at grine af kampens resultat, da det simpelthen var så latterligt. Og syntes sgu også det var meget fedt da de slovenske spillere kom over og klappede af os efter vi lige havde buet af vores egne.

    Men det er også første (og sikkert sidste) gang jeg har overvejet at gå før tid og/eller klappe modstanderens spillere af banen!
    William!
    JesperFCK's Avatar

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136

    Re: Hvornår gik du hjem?

    ›Ja, dette var vel nok den værste kamp jeg nogensinde har set.. -
    ›fuck en skandale!

    Hvor er svaret ??? jeg blev til vagterne smed mig ud ????

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Gik FCK ud med et overskud?
    By Jaber in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 09.08.06, 09:42
  2. Hvornår kommer GULVET hjem?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 03.05.06, 00:04
  3. De nye reklamer, hvad gik de ud på?
    By FMC in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 15.03.04, 21:51

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •