Se afstemningsresultater: Hvad havde M. Laudrup sagt, hvis han havde været vores træner i går?

Stemmeafgivere
122. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vi havde fortjent at vinde

    88 72.13%
  • Det er trænerens skyld

    34 27.87%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    Gæt engang.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    Han havde snakket om personlige fejl. Og for en sjælden gangs skyld ville han have haft ret.
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    Ikke enig - FCK tabte til et hold, der udnyttede FCKs svagheder. Du kan ikke forlange, at Ole og Bo lige pludselig bliver hurtigløbere, blot fordi modstanderne er dygtige til dybdebolde.

    Der er okay for spillerne at tabe til et bedre hold. Men det er ikke okay af ledelsen at skabe et hold, der ikke er bedre end modstanderne, synes jeg.
    Thomas L

  4. #4
    copje er offline Frihed til at vælge .....
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    488

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner ig

    Don Ø og NCH burde havde nægtet at udtale sig i går og sove på det før de sagde noget ... For det var da det værste gang vrøvl de fik sagt i går ...
    "Don't judge a man by the color of his skin, but by the content of his character." Martin Luther King

    "I'm sorry, Frank, I think you missed it. Queen to bishop three, bishop takes queen, knight takes bishop, mate." Stanley Kubrick

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    Hej Thomas,

    ›Ikke enig - FCK tabte til et hold, der udnyttede FCKs svagheder.
    ›Du kan ikke forlange, at Ole og Bo lige pludselig bliver
    ›hurtigløbere, blot fordi modstanderne er dygtige til dybdebolde.

    Men hvorfor hulen prøver de så at spille som om de er. Deres evne til at trække offside så vi så rigeligt i Silkeborg, i glimt mod Esbjerg og i særdeleshed i går! I Silkeborg var de klart under niveau og i går en direkte skandale. Saarinen så ikke lige godt ud hele tiden, men det bliver ikke lettere, når centerforsvaret ikke gider at backe af, når han går med frem.

    Her er det ømme punkt, for før det forsvar kommer på plads, så bliver det ikke bedre!

    ›Der er okay for spillerne at tabe til et bedre hold. Men det er
    ›ikke okay af ledelsen at skabe et hold, der ikke er bedre end
    ›modstanderne, synes jeg.

    De var jo tydeligvis ikke bedre! Men hvor udfald kan ses hos især unge spillere, så er det katastrofalt, at også de rutinerede leverer sådan en indsats.

    Og derfor er det så skide godt med de forstærkninger. Bif gjorde den fejl sidste år, at de lagde alt på de unge - det rakte ikke. Her skal der være nogle rutinerede, som kan tage fra, og det kan Linderoth.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    93

    ?? Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    BS (engelsk for kolort)....... Laudrup er da ikke den, der stiller op i koret af grædekoner, når hans hold har tabt. Han er da som regel meget nøgtern om egne manglende præstationer !

    Jeg forstår derfor ikke helt gåden - eller dens relevans
    'Winning doesn't really matter as long as you win.' - Vinny Jones

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    ›Der er okay for spillerne at tabe til et bedre hold. Men det er
    ›ikke okay af ledelsen at skabe et hold, der ikke er bedre end
    ›modstanderne, synes jeg.

    Du mener simpelthen at holdet var overmatchet og at de gjorde deres bedste, men tabte til et bedre hold ?!?
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    FCK tabte til et bedre holde på dagen - ja. Faktisk synes jeg, at FCK var totalt heldige med at vinde i udekampen. Også der synes jeg, at modstanderen var bedre.

    Generelt ville jeg sige, at FCKs unge spillere forud for kampene havde en 60-40 chance for at gå videre. Med de nødvendige forstærkninger, som var indspillet ville jeg sige, at chancerne var 90-10 til FCK. Men de kom ikke i tide og omfattende nok, og det mener jeg er ledelsens skyld.
    Thomas L

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    ›FCK tabte til et bedre holde på dagen - ja. Faktisk synes jeg, at
    ›FCK var totalt heldige med at vinde i udekampen. Også der synes
    ›jeg, at modstanderen var bedre.

    ›Generelt ville jeg sige, at FCKs unge spillere forud for kampene
    ›havde en 60-40 chance for at gå videre. Med de nødvendige
    ›forstærkninger, som var indspillet ville jeg sige, at chancerne
    ›var 90-10 til FCK. Men de kom ikke i tide og omfattende nok, og
    ›det mener jeg er ledelsens skyld.

    Med den indsats flere af de etablerede - i første række Bo og Ole - leverede, så er det ikke givet, at forstærkningerne havde hjulpet med den indsats.

    Overskriften i avisen efter Silkeborg var noget med "Mestrene forlænger ferien", måske det er ved at være tid til at komme igang...

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    10

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    ..Men nu er han ligesom ikke træner i fck - og det er der en masse gode grunde til...Den væsentligste blev udstillet igår. BIF har ganske vist haft svingende resultater i europa, men et kollaps som det igår har de ikke "præsteret". Og hvad er det iøvrigt med fc-fans og LAUDRUP - rammer han en øm nerve ???
    LAUDRUP...YOU CAN´T TOUCH HIM....

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    Hej Biffer,

    ›..Men nu er han ligesom ikke træner i fck - og det er der en
    ›masse gode grunde til...Den væsentligste blev udstillet igår. BIF
    ›har ganske vist haft svingende resultater i europa, men et
    ›kollaps som det igår har de ikke "præsteret". Og hvad
    ›er det iøvrigt med fc-fans og LAUDRUP - rammer han en øm nerve
    ›???

    Resultatet i går taler for sig selv, men jeg er nu stadig glad for, at han ikke er træner for FCK, som trods alt fik chancen.

    ›LAUDRUP...YOU CAN´T TOUCH HIM....

    Nej, heldigvis.....:-)

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    317

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    ›..Men nu er han ligesom ikke træner i fck - og det er der en
    ›masse gode grunde til...Den væsentligste blev udstillet igår. BIF
    ›har ganske vist haft svingende resultater i europa, men et
    ›kollaps som det igår har de ikke "præsteret". Og hvad
    ›er det iøvrigt med fc-fans og LAUDRUP - rammer han en øm nerve
    ›???
    ›LAUDRUP...YOU CAN´T TOUCH HIM....

    Man skulle måske hellere spørge hvad det er med BIF fans og så Laudrup? Der er set fyreseddler og dødstrusler på vestegnen som er uddelt efter bedre præstationer end dem Laudrup har leveret.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    ›..Men nu er han ligesom ikke træner i fck - og det er der en
    ›masse gode grunde til...Den væsentligste blev udstillet igår. BIF
    ›har ganske vist haft svingende resultater i europa, men et
    ›kollaps som det igår har de ikke "præsteret". Og hvad
    ›er det iøvrigt med fc-fans og LAUDRUP - rammer han en øm nerve
    ›???
    ›LAUDRUP...YOU CAN´T TOUCH HIM....


    Nu er denne afstemning nok mere for sjov, men siden du tager det så seriøst, kan man fristes til at spørge, om generel storhed + 1 kollaps er værre end subtop og jævnt tilfredsstillende europæiske resultater?

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    22

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner igår?

    Generel storhed ???
    Hvad er det lige at FC har opnået i Europa ??

    Det er vist ikke det rigtige emne at føre sig frem i.
    Prøv at købe en vokal og kom igen.

    Ha´ en god dag, trods alt.

    ;-)

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    6

    Re: Dagens gåde: Hvad ville M.Laudrup have sagt, hvis han havde været vores træner ig

    Generel Storhed? FCK har vundet mesterskabet 2 gange de sidste par år - men det er vist også det eneste. Derfra til at snakke om GENEREL storhed (!?!) er der vist et stykke, og kampen igår samt de seneste præstationer i Suppen taler vist sit helt eget sprog. Storhed er når et hold som Milan ikke taber en ligakamp i over 1½ år og bliver Europæisk Metser 4 gange...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad havde du gjort, hvis du var dommer?
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 07.06.07, 22:20
  2. Han sagde han ville skore mål.. og det gjorde han så
    By midtjyden in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 09.08.03, 21:54
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.07.03, 14:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •