Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Tanker efter dagen i går....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    9

    Tanker efter dagen i går....

    Hallo... godmorgen eller hvad det nu hedder....

    Det er simpelthen den underligste fodboldkamp jeg nogen siden har været til.... Ikke nok med at resultatet, spillet og indsatsen var dårligt og noget man aldrig ville have kunnet forestille sig.... derudover var hele forløbet omkring kampen både før og efter kampen under alt kritik!!!

    Dagen starter meget godt kommer, godt nok lidt for sent, ind i parken (plejer at være der når portene åbner), men man skal jo lige have fri fra arbejde osv...
    Man kommer ind på C2 hvor jeg nu plejer at stå og det første man får at vide, af en kontrollør (service medarbejde eller hvad det nu er de kalder dem), er at man ikke må juble overilet hvis FCK score mål.. og hvis det sker vil der blive uddelt karantænen... HVAD ER DET LIGE DER SKER HER? HVORDAN SKULLE MAN HOLDE SINE FØLELSER TILBAGE NÅR FCK SCORE MÅL? ER NEDRE C IKKE EN FANTRIBUNE? troede et kort sekund jeg var gået ind på familietribune, men nej den var sq godt nok jeg stod på nedre C...
    Så startede kampen og vi alle ved hvad der skete... stemningen gider jeg ikke kommenterer havde selv foretrukket noget stilhed med ryggen til kampen, men det kan folk debatterer i de andre tråde....

    Efter kampen bliver man lidt på stadion og gå derefter ud i den københavnske aften... Man tænker " man gå lige over udtrykker min utilfredshed med instansen ved Carlsberg tribunen....” stemningen er overraskende god folk gå og griner lidt af det gik så galt.... ved Carlsberg tribunen er der ca. 100 mennesker som har forsamlet sig for at udtrykke deres utilfredshed... ( det sker med en enkelt sang eller 2 og ikke andet)... det kan klubben åbenbart ikke klare for folk bliver vist væk... DER BLIVER ENDDA UDDELT EN KARANTÆNE FOR AT STÅ OG RÅBE ”DÅRLIGT”.... hvad er det lige der sker? kan man ikke klare kritik? hvorfor er det lige at klubledelsen/spillerne/sikkerhedschefen eller hvem det nu er ikke kan klare 100 fans der råber at det ikke var godt nok? Åbenbart synes diverse service folk at situationen bliver uoverskuelige og tilkalder politiet og folk går stille og roligt væk.....
    En MEGET underlig aften i København...

    Hvorfor er det man ikke må juble på nedre C? hvad er det egentlig man må i parken?
    Hvorfor er det er klubben eller hvem det nu er ikke kan klare kritik? hvorfor er det der bliver uddelt karantæne for at råbe ”dårligt”?

    Til sidst vil jeg lige siger der er jo ikke andet for end, at komme videre og vinde både mesterskabet og pokalen igen i år.

    Razz
    www.urbancrew.dk

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Sv: Tanker efter dagen i går....

    Man kommer ind på C2 hvor jeg nu plejer at stå og det første man får at vide, af en kontrollør (service medarbejde eller hvad det nu er de kalder dem), er at man ikke må juble overilet hvis FCK score mål.. og hvis det sker vil der blive uddelt karantænen...
    Langsom gengivelse tak! Hvad var det lige, du skrev der?

    PS: Manden foran mig blev meget grundigt kropsvisiteret (måske på grund af tatoveringerne) men kontrolløren overså totalt at han havde en flaske i hånden. Manden havde først tænkt sig at aflevere flasken så han stoppede op og spurgte noget i retning af: "var det grundigt nok?" inden han gik ind.
    Sidst redigeret af Bingohanz : 05.08.04 kl. 11:54

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Tanker efter dagen i går....

    Et lille indspark:

    Jeg sidder på Øvre A. På vej op til trappen efter kampen støder jeg på en vagt, der har et ligeså smøret (og vantro) grin på, som jeg selv. Jeg fyrer et eller andet af i stil med: "Nå, men efter sådan en omgang kan man da ihvertfald glæde sig over, at der ikke er nogle udebanefans. Så slipper vi i det mindste for ballade"

    Han svarer med at kaste et blik hen på Nedre C og siger noget som jeg tolkede således:

    Ja, ja. men tosserne derovre laver ballade alligevel.

    Vagterne går med andre ord ud fra, at der bliver optøjer altid. I (Nedre C, eller dele deraf) er åbenbart bagud på points fra start...

    Om det er berrettiget eller ej ved jeg ikke. Men det kunne være en god ide, at se på om der var grund til evt at ændre adfærd. (Ingen fordømmelse herfra, jeg ved som sagt ikke hvem der har "ret")


    Mvh,
    Z
    Sidst redigeret af Zetterstedt : 05.08.04 kl. 12:20
    All Criminals Are Bastards

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Tanker efter dagen i går....

    ›Han svarer med at kaste et blik hen på Nedre C og siger noget som
    ›jeg tolkede således:

    ›Ja, ja. men tosserne derovre laver ballade alligevel.

    ›Vagterne går med andre ord ud fra, at der bliver optøjer altid. I
    ›(Nedre C, eller dele deraf) er åbenbart bagud på points fra
    ›start...

    ›Om det er berrettiget eller ej ved jeg ikke. Men det kunne være
    ›en god ide, at se på om der var grund til evt at ændre adfærd.
    ›(Ingen fordømmelse herfra, jeg ved som sagt ikke hvem der har
    ›"ret")

    det er godtnok ret så forrykt. jeg er kommet jævnligt på nedre c gennem alle årene, og kan tælle de gange jeg har oplevet ballade med meget få fingre.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    9

    Re: Sv: Tanker efter dagen i går....

    ›Langsom gengivelse tak! Hvad var det lige, du skrev der?

    Prøver lige igen så alle er med..... Der blev sagt fra vagterne, at hvis folk jublede overilet så ville de få karantæne...

    Razz
    www.urbancrew.dk

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    1,492

    Re: Tanker efter dagen i går....

    ›Et lille indspark:

    ›Jeg sidder på Øvre A. På vej op til trappen efter kampen støder
    ›jeg på en vagt, der har et ligeså smøret (og vantro) grin på, som
    ›jeg selv. Jeg siger fyrer et eller andet af i stil med: "Nå,
    ›men efter sådan en omgang kan man da ihvertfald glæde sig over,
    ›at der ikke er nogle udebanefans. Så slipper vi i det mindste for
    ›ballade"

    ›Han svarer med at kaste et blik hen på Nedre C og siger noget som
    ›jeg tolkede således:

    ›Ja, ja. men tosserne derovre laver ballade alligevel.

    ›Vagterne går med andre ord ud fra, at der bliver optøjer altid. I
    ›(Nedre C, eller dele deraf) er åbenbart bagud på points fra
    ›start...

    ›Om det er berrettiget eller ej ved jeg ikke. Men det kunne være
    ›en god ide, at se på om der var grund til evt at ændre adfærd.
    ›(Ingen fordømmelse herfra, jeg ved som sagt ikke hvem der har
    ›"ret")

    ›Vagterne sagde til os der stod på c2 at der ville blive uddelt karantæne til dem som jublede for vildt. De mente at det havde været for vildt til Esbjerg-kampen. Det har jeg dog en helt klar opfattelse at det ikke er tilfældet. Min adfærd har ikke ændret sig fra da jeg stod på C10. Grotesk situation


    ›Mvh,
    ›Z

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hjælp at hente dagen efter...
    By Polyppen in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 25.10.04, 21:05
  2. Tanker efter dagens kamp.
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 04.10.04, 10:49
  3. Mine tanker efter i dag...
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 07.08.04, 18:02
  4. Lidt nye billeder fra dagen i går....
    By Sibusiso in forum Bazar
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 29.08.03, 17:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •