Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Trupstatus so far....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    229

    Trupstatus so far....

    Efterhånden har vi fået læsset meget af det tynde øl ud af verdens midtpunkt, og det glæder mig. Faktum er jo at FCK er nødt til at kunne stille hold når sæsonen starter, så vi kan alle være helt sikre på at der nok skal komme en del indkøb!

    Derfor er jeg nu interesseret i at høre hvem I mener vi ellers mangler at få sendt videre af de tilbageværende, og samtidig hvem vi reelt kan forvente ryger i nærmeste fremtid.

    Mine bud/håb er at følgende ryger:
    PC
    - for dårlig med fødderne (eksempelvis havde han ikke en succesfuld aflevering i seneste kamp mod Herfølge)

    Janne S.
    - Har kostet for meget allerede både hvad angår mål pg penge (løn)

    Ole T.
    - Man er tyk, langsom og mangler den klasse vi alle troede han kom "hjem" med. Efter alle hans skader er han desværre blevet middelmådig.

    Urmas
    - Han mangler overblik, spilforståelse og teknik. Manden er simpelthen utilregnelig. Passer bedre til et bundhold, hvor der kun skal fightes.

    Carsten Fredgaard
    - Totalt falliterklæring. Ved ikke hvad der skete for ham i England, men han har absolut intet vist. Og chancer har han fået masser af i henholdsvis FCN og Randers. Afsted med ham, gerne gratis, så vi slipper for lønudgifterne.

    Hvad synes i?

    PS. Jeg vil endvidere bemærke at det passer mig fint at vi allerede har sagt farvel til alle de spillere som allerede er væk, inkl. Hjalte. Vi kan og skal have spillere der er bedre. Hjalte var meget god - men blev gjort bedre end han reelt er kva han spiller i FCK. Vi skal have en rigtig general på midten, det er Hjalte ikke. Bech og Traore skulle videre, de var blevet grå og usynlige.

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Trupstatus
    By jespereh in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 04.05.05, 22:19
  2. Træningsstart og trupstatus
    By kaare in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 24.06.04, 09:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •