Læste i dagens gratisavis, Urban. Hvori der stod, i en artikel om brøndbys 0-2 nederlag til upåagtede Bochum, at Tommy Bechmann var utilfreds med ikke at starte inde. På trods af at de lige har fået ny træner. Han fik ganske vist 25 min. på banen men det er ikke nok for en spiller med Tommys talent og udviklingsmuligheder. han erklærede sig også utilfreds med situationen og belyste samtidig, at hvis tingene ikke ændrede sig radikalt, så ville han søge nye græsgange.

Nu er Bechmann jo oprindelig angriber af natur, men er blevet omskolet til en form for fløjspiller, både til højre og venstre siden. På trods af at Bochum spiller 2.bundesliga og mandens åbenlyse talent, så spiller han ikke. og det skal sådan en spiller jo for at komme på landsholdet.

Derfor er det sikkert meget overrasket for jer alle, at jeg anbefaler ham kraftigt til FCK's hold. I vil helt sikkert sige: 'Ham kan vi ikke bruge, fordi han udfylder ikke den plads, hvorpå vi mangler forstærkning', og i har sikkert ret. vi er alle enige om at vi mangler forstærkning på venstre back-pladsen og midt-midt-pladsen. MEN jeg synes dog helt klart at vi mangler noget power og teknik og måske hurtighed til at låse modstanderens forsvar op. Specielt når vi spiller mod de kompakte hold. jeg tror at en mand som Silberbauer har en tendens til at slå lidt op i banen til tider, hvis han ikke presses på sin plads. Vi har vel kun én Elrio som gardering til Silberbauer på højre midt-pladsen. På venstre midt pladsen får vi måske først Pimpong til januar, så der kan vi umuligt køre med én Saarinen på den plads. Det er egentlig lidt en falliterklæring!

Det er vigtigt i en topkleb som vores, at vi har de bedste spillere og gerne FOR mange, fordi det skærper konkurrencen på hver plads. Marcus Allbäck har været ude og sige i formiddagssprøjterne, at det holder ham skarp at han presses af folk som Ijeg, Santos og 32 til en vis grad. Det kan måske være netop denne skarpe konkurrence som måske vil gøre Allbäck til en klasseangriber i denne sæson for os. Hvem ved!

Men Zuma Summarum - vi bør altid forstærke holdet. også på de pladser vi ikke lige mangler forstærkninger pt. garderinger kan faktisk til tider gøre en forskel på et vigtige tidspunkt. men i vil selvfølgelig sige at lige skal vi bare få en venstre back og en midt midt før vi går igang med at købe spillere som kan virke overflødige for mange. men jeg mener helt klart at forstærke holdet på alle de punkter vi er i stand til. Specielt med vores smalle trup i ménte.

hvad mener i?

Mvh.

Mr. Aller