Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: ADVARSEL H&M STINKER (Om H&M-reklame, red.)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    ADVARSEL H&M STINKER (Om H&M-reklame, red.)

    AAAARRRGGGHHHHH!!!!


    Hvem er det der har godkendt H&M's 5 minutter lange "reklame"?

    Hvis der er nogen der har været i biografen for nyligt, har de helt sikkert lagt mærke til en 5 minutters vræletur med en eller anden frygtelig R&B sangerinde der hulker sig igennem en uudholdelig sang til billederne af en neger pige og en hvid mand som bliver forelsket (og så blivert manden skudt). Salen jeg sad i buhede alle som en af de sidste 4 minutter (der var nogenlunde ro under det første minut, da ingen vidste hvad de havde i vente), slik blev kastet på lærredet og der blev banket på ind til fremviseren. Alt sammen uden resultat. Der blev vrælet videre og netop som man troede at den var slut og folk begyndte at klappe, så fortsatte den gudhjælpemig.


    Magen til bras skal man lede længe efter og hvis det ikke var fordi at filmen jeg så (The Longest Yard) var så sjov, så havde jeg gået derfra med en dårlig oplevelse. Jeg var (og ikke som den eneste) vred og sur (ja, begge dele) da 25 minutters reklamehelvede endelig var slut. Reklamer har jeg det fint med. Selv de evigt tilbagevendende Tuborg Classic reklamer er til at leve med, da de kun varer max 30 sekunder hver. Men hvilken marketing chef har, ved sine fulde fem, godkendt H&M's marathontuderi? Og så har de fandeme den frækhed at afslutte den med : With Love From H&M!

    Kom ikke her og fortæl mig at al omtale er god omtale. Jeg vil fra nu af aldrig -gentager ALDRIG nogensinde sætte mine ben i en H&M forretning, og jeg vil forhindre (fysisk, hvis nødvendigt) alle jeg kender i at handle der.


    BOYKOT H&M,BOYKOT H&M,BOYKOT H&M

    ...BOYKOT H&M
    Sidst redigeret af Bopa : 23.09.05 kl. 15:24
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Information & Details - Beitar Jerusalem & Israel
    By Israeli in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 05.08.07, 15:03
  2. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 08.06.06, 07:10
  3. Gravesen (talentløs dårlig/ nu lidt bedre) & Agger & LillePER OK
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 20.08.05, 00:57
  4. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 10.08.04, 13:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •