Se afstemningsresultater: Hvad bliver udfaldet af Survivor Series kampene?

Stemmeafgivere
8. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Team DX besejrer Team Rated RKO!

    1 12.50%
  • Team Rated RKO besejrer Team DX!

    1 12.50%
  • Team Cena besejrer Team Big Show!

    2 25.00%
  • Team Big Show besejrer Team Cena!

    0 0%
  • Team Legends besejrer Spirit Squad!

    2 25.00%
  • Spirit Squad besejrer Team Legends!

    0 0%
  • Chris Benoit besejrer Chavo Guerrero!

    1 12.50%
  • Chavo Guerrero besejrer Chris Benoit!

    1 12.50%
  • The Undertaker besejrer Mr. Kennedy!

    3 37.50%
  • Mr. Kennedy besejrer The Undertaker!

    1 12.50%
  • Mickie James besejrer Lita!

    2 25.00%
  • Lita besejrer Mickie James!

    0 0%
  • Batista besejrer King Booker!

    3 37.50%
  • King Booker besejrer Batista!

    1 12.50%
  • En eller flere kampe ender i non-finish/no-contest.

    2 25.00%
Multiple Choice Poll.
Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Survivor Series!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Survivor Series!

    Jeg skal straks undskylde at der aldrig kom en Cyber Sunday-tråd. Jeg kom vanen tro først i tanke om det aftenen der på, og der syntes det ret ligegyldigt. Til mit forsvar skal det også siges, at det vist var et håbløst ppw.

    Der er imidlertid mere at komme efter denne gang!

    Godt nok er elimination kampene kastet lidt spøjst sammen, og man kunne måske med fordel have ladet de tre brands slås indbyrdes. Dog bliver der masser af starpower, og (hvis de store egoer i kulissen ellers kan styre sig) mulighed for push til oversete folk (Helms, Hardy etc.) og fremtidens mænd (CM Punk, Umaga).

    Det er dog lidt komplekst med alle disse tag matches, og jeg gider altså ikke lave en milliard afstemningsmuligheder, så der stemmes i hold og ikke på hvem der bliver den enkelte sole survivor. Men det er jo tilladt at skrive kommentarer i tråden.

    Mine bud:

    Team DX (Triple H, Shawn Michaels, CM Punk og Matt & Jeff Hardy) vs. Team Rated RKO (Edge, Randy Orton, Johnny Nitro, Mike Knoxx og Greg Helms):

    Jeg håber inderligt at man lader Edge tage sejren og gerne på kontroversiel vis med ham og CM Punk som sidste to i ringen. Plz ikke giv dette momentum til Orton igen. Vi har set hvor meget han får ud af kæmpe push.

    Team Cena (John Cena, Rob Van Dam, Bobby Lashley, Kane og Sabu) vs. Team Big Show (Big Show, Test, Finlay, Umaga og MVP):
    Jeg er ikke i tvivl om at Cena vinder denne, så hvorfor håbe på andet. Jeg håber bare på de mindre stjerner som Umaga, Finlay og Lashley får en dominerende rolle.

    EDIT i følgende match!! Roddy Piper er indlagt med en eller anden skade, og derfor trukket fra Survivor Series. Han vil blive erstattet med en anden legende.Team Legends (Ric Flair, ???, Dusty Rhodes og Sgt. Slaughter w. Arn Anderson) vs. Spirit Squad:
    Mærkelig blanding og ikke en kamp man skal forvente sig meget af. Mon ikke Spirit Squads kommende break-up kommer til at spille ind? Jeg håber Flair eller Kenny tager sejren, men er ligeglad hvem af dem det bliver. I øvrigt tror jeg ikke tag team-titlerne bliver involveret. Dem taber Flair og Piper nemlig formentlig i aften til Orton og Edge.

    Chris Benoit (c) vs. Chavo Guerrero (US-title match):
    US-titlen har skiftet hænder alt for ofte på det sidste. Jeg forventer at den får lidt credibility tilbage med Benoit, selvom det havde været bedre at lade en anden wrestler (Lashley/Kennedy/Finlay) få et længere regime og der igennem et solidt push. Benoit vinder denne match, der godt kunne blive rigtig god, men nok kun bliver acceptabel.

    Mr. Kennedy vs. Undertaker (First Blood Match):
    Igen kommer de store egoer, der træffer beslutningerne (bla. Undertaker) i spil. Jeg håber man er fornuftige og giver Kennedy sejren. First Blood-tilføjelsen giver ham også mulighed for det, uden at Undertaker kommer til at se svag ud.

    Lita (c) vs. Mickie James (Women's title match):
    God mulighed for en stærk dyst mellem to af WWEs 3-4 bedste kvindelige wrestlere. Mon ikke Mickie James tager titlen, nu Lita er på vej ud af bagdøren?

    King Booker (c) vs. Batista (World Heavyweight title match):
    Jeg forventer mere build-up af Batista - der for tiden stjæler alle de berømte finishing moves han kender til, og bruger dem som simple moves - og derefter en sejr enten her eller ved Armageddon. Rygterne siger at disse to mødes ved Wrestlemania, men jeg håber da ikke de skal mødes ved hvert ppw (med Booker-sejr hver gang) indtil da.

    Mvh

    Jonas.
    Sidst redigeret af Pope Dope : 20.11.06 kl. 01:07


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •