Viser resultater 1 til 15 af 31

Emner: Lyngby - FCK Karakterer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Lyngby - FCK Karakterer

    Ja, så startede forårssæsonen i det skønneste vejr i nedslidte provinsrammer på Lyngby Stadion.

    Efter en lidt rodet affære tog fanden ved vores toptjekkede højreside og i løbet af 2 min. stod 2-0 - begge fantastisk smukke mål dels efter den berømte abc og dels efter et dommedagsdrøn. Dejligt med en rigtig stadionpølle i pausen.

    2. halvleg var stort set spil til 1 mål. En reducering og så Zanka og Junior. 4 - 1. Klart bestået - lad os håbe, vi går en halvsæson i møde med mange mål og mesterskab.

    JC: 8 - havde ikke meget at lave og var prisgivet ved Bechmanns flotte langskud.

    NJ: 6 Der var dømt Gøg og Gogge i vores venstresside i dag. Han bidrager ikke med meget hverken offensivt eller defensivt. Tung, langsom og uoplagt. Jeg siger Oscar Wendt!

    UL: 8 Stor autoritet. Vinder stort set alt i luftrummet. Havde et par fejlafleveringer, men overordnet set bundsolid indsats - værdig afsløer for Brede

    MZ: 9 Jeg er ganske enkelt imponeret over Zanka. Utrolig solid og god placeringsevne. Er 17 men ligner en rutineret forsvarskæmpe. Sikken fremtid. Krydrer sin fornemme indsats med et mål.

    ZP: 9 Så fik vi set, hvad han indeholder. Spiller offensivt til et 10 tal med gode indlæg og et drømmehug.Godt samarbejde med Sionko. Havde lidt problemer defensivt. Men vi har løst vores "problemer" med en ny Lars J. og har måske fået en, der er endnu bedre- Godt gået CV!

    LS: 9 Spillede en god kamp krydret med et flot åbningsmål. Var konstant udfordrende og skabte store problemer for Lyngbyforsvarerne.

    MS: 7 God indstilling - god fight. Men han får ikke nok ud af det. Skaber for lidt og samarbejdet med Kvist knirkede en del indtil den forløsende scoring.

    WK: 8 Ikke en af hans bedste kampe, men havde dog indimellem gode rush. Kæmper indædt - god indstilling.

    AH: 6 Skidt kamp af Hutch - havde egentlig forventet mig meget mere. Har (stadig) problemer med 1.gangsberøringer. Virkede ikke fokuseret nok og havde mange boldtab og tog dårlige beslutninger. Han kan så meget mere!

    MA: 7 Var stort set usynlig i dag. Havde ingen afslutninger - man må forvente af Allbæk mod rækkens duks.

    AA: 9 Spillede en rigtig fin kamp. Havde gode dribleture, var konstant udfordrende og havde et par fornuftige afslutninger.


    Hjalte, Junior og Würtz er udenfor bedømmelse.

    For mig er det iøvrigt fuldstændig ubegribeligt, at Ståle skifte Ailton ud. Han var måske vores bedste offensive kort i dag. Jeg er ikke sikker på, at Ailton har brug for at blive skiftet ud, når han leverer så bestået en indsats som i dag. Det virker nærmest som om, Ståle holder ham ned. Der var mange andre på stadion, der deler denne opfattelse. Kære Ståle: Lad dog Junior og Ailton starte inde. Allbäck er lige straks fortid og virker heller ikke så skarp som vores 2 brassere. '

    Sært han stadig satser på vores aldrende anfører...

    Men overordnet set bestået indsats. Vi gjorde vores pligt - og scorede hele 4 mål. Det er ikke hverdagskost i FC denne sæson...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK - Lyngby
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 03.07.08, 11:03
  2. Lyngby-FCK karakterer
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 27.04.07, 14:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •