Viser resultater 1 til 15 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #222
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,627

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Gad vide om den statistik stadig holder? Tilbage i 2002 var der bif, FCK og så de andre lokale hold som til tider poppede op, fik succes og faldt ned igen.

    Sidenhen har ÅB´s CL-succes gjort dem til HD hold og både os selv, FCM, OB, Randers og FCN spillet internationale kampe, som nok på den ene eller anden har øget begejstringen for ens lokale hold samt respekt og anerkendelse for de andre klubbers bedrifter. Det har bif selvfølgelig også, men hvorfor dog holde med et sjællands hold fra vestegnen, når det kører bedre og bedre for ens egen klub?

    Nå, over til noget helt andet!

    Denne analyse af bifs niveau sammenlignet med de resterende klubber i superligaen, fik mig til at smile:

    At vi har vundet guld 2 gange på 10 år siger jo ingenting. Det er et stykke statistik der skjuler mere end den viser.

    Jeg tror ikke på vi er blevet så meget dårligere, som andre siger. Jeg tror mere på at vi har været oppe i gear længe, mens andre først er igang med at komme det nu. som der så smukt blev sagt, så er det lettere at accelerere fra 0-100 end 100-110....
    Nej mester, du har ret. 2 mesterskaber på næsten 10 år, siger INTET om en klebs niveau og bedrifter
    :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •