Viser resultater 1 til 15 af 272

Emner: Konsekvenser ved pyro i Eindhoven

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Konsekvenser ved pyro i Eindhoven

    http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9719

    Så tager vi den igen.

    FCK meddeler at det muligvis vil få konsekvenser for fanafsnittet i kampen imod Sparta grundet dagens omstændigheder.

    Klubbens ry er på spil, og klubben imødeser endnu en bøde fra UEFA og bøden fra Stabæk kampen er endnu ikke afgjort.

    Jeg undrer mig blot over at man IKKE sørger for at bortdømme de elementer som IKKE kan finde ud af det.

    Nu har man indført AWAY og alligevel ser vi pyro ( meget overraskende :- ) )

    Hvad fanden er så det næste step ??

    Jeg syntes sgu det er skidt at udelukke alle, fordi enkelte fyrer det lort af.

    Selvfølgelig skal man lige tage dem som ahr det med ind før man kan udelukke dem.

    Måske en bedre visitation var mulig til disse udekampe ? FCK må stille med personel til at hjælpe ??

    Kunne I som sætter stemningen ikke " bare " tænke over at de fucker det op for dem selv og de andre fans som deltager til disse kampe ?

    Det er cool I syntes PYRO er fedt, men det hjælper jo ikke jer selv eller klubben når der blot tikker bøder ind, og FCK tilsidst ender med at lave tomme tribuner til udekampene.

    Så prøv nu for fanden at droppe det pis, selvom I tænder på det, køb et bålsted ligesom mig og fyr op i det i weekenden istedet :-) ( ja GAAABBB )

    Det andet duer ikke.

    Mvh Thomas
    Sidst redigeret af King Glostrup : 23.10.09 kl. 06:34
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Konsekvenser?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 17.05.05, 09:33
  2. En lille Film(pyro)
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 08:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •