Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Stephan Andersen VIL til FCK...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Stephan Andersen VIL til FCK...

    I dagens udgave af Ekstra Bladet er der en artikel om at Stephan Andersen presser sig på som reservemålmand til Thomas Sørensen på landsholdet. Der er dog også et interview med den 22 årige målmand, hvor han drøfter sine fremtidsdrømme. På spørgsmålet omkring et eventuelt klubskifte til en anden dansk klub svarer han således:

    -"Skal jeg til en dansk klub, vil kun Brøndby og FCK være interessante. Og holder man de to klubber op mod hinanden, vil FCK være stedet, hvor jeg har størst mulighed for at spille fast."
    -"Det sidste betyder nemlig mere for mig end pengene i øjeblikket. For mig handler det først og fremmest om spilletid, siger Stephan Andersen der nu nok skal nå begge dele."

    Stephan Andersen står blandt de øverste på min øskeseddel over de spillere jeg gerne så kom til FCK i meget nær fremtid. Jeg mener at han er Superligaens klart bedste målmand (ja bedre end Zaza) og han har tidligere vist stor interesse for FCK. Samtidig er han blot 22 år og allerede klart bedre end både Rabo og Kihlstedt.

    Hvad mener I om Stephan Andersen i den hvide trøje og hvor meget tror I vi må slippe for ham?
    Sidst redigeret af Lion King : 17.01.04 kl. 13:26


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stephan Andersen - nu i Brøndby
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 28.05.07, 19:23
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 08.06.04, 23:13
  3. Alt om Stephan Andersen
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 01:03
  4. Stephan Andersen....
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 01:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •