Citat Oprindeligt indsendt af SanderseN Se meddelelser
Inkompetent er måske et mere passende ord, for der er så uendelig mange beviser på at det ikke hjælper at blive endnu hårdere. Folk tager på neutral og holder fest der, hvor det endda er meget nemmere at få pyro med ind. Sker det så at stadion afviser opstår der bare ballade. Det ved vi alle jo, så hvorfor ikke gå den vej som allekesperter peger på, og gå i dialog. Der har været flere gange hvor UC og S12 har meldt ud at pyro IKKE skal på banen, så aftal dog et samarbejde til det næste møde, med henblik på at få det her stoppet, i stedet for at man lukker sig ned som jeg kunne forestille mig FCk gør til de møder. Da jeg aldrig har deltaget i et af de møder ved jeg selvfølgelig ikke hvordan FCK agerer, men jeg kunne let forestille mig at der med deres nye attitude bliver sagt regler er regler de skal følges slut. Der er virkelig nogen som kæmper en vanvittig kamp for at få disse mennesker til at forstå at det ikke nytter noget at lave hårdere regler og straffe.
Der er efterhånden også UENDELIGE mange beviser for at dialogen ikke virker, grantet det var ikke "BIF" igår, men jeg ser hellere ingen tegn på at det går det modsatte retning. og du har ret det ser ikke ud til at de sanktioner der er sat op hjælper, så det eneste jeg nu kan se der virker er at helt lukke ned. slut med udebane fans, slut med stemningstribunen.