Jeg syntes det er sørgeligt at du forsøger at trække balladen ned over hovedet på stemningen og de som skaber den. Sikke fordomme du besidder. :(

Men til resten kan jeg da kun sige; så meget desto mere grund til at finde løsninger som kan sikre bedre forhold. Personligt er jeg kommet med forslag til løsninger og ingen af de problematikker du belyser, er i vejen for den løsning jeg senest har skrevet, indlæg nummer 176 i nærværende tråd.

Ps: Horsens ulykken skete fordi en idiot havde taget et kanonslag med, tændt det og smidt det, hvorefter en anden samler det op. Han fik det ikke af en ven, som du skriver. Ydermere kan det siges at kanonslaget angiveligt var af en type, som udstøder et skarpt lys indledningsvis, inden det sprænges og da det er dekoreret på en måde som ligner nogle af de blitzlys som også er populære, er det desværre nemt at forveksle de kanonslag med blitzlys, ligesom det skete med den stakkels mand i Horsens. Her kan man endnu en gang se at det burde være folk med tjek på pyroteknikken som håndtere det, ligesom det viser at der desværre stadig er behov for kampagner imod kanonslag, som Aalborg turen også er et bevis på.