Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: Overfald på medfans - stop det idioter

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Overfald på medfans - stop det idioter

    Jeg vil gerne benytte denne ellers dejlige mandag til at takke de genier der overfaldt to af mine venner helt umotiveret da de gik ind i toge. tilbage fra betonen. Det var flot, dygtigt og meget maskulint først at spørge hvorfor de stod på toget og derefter uden varsel kaste jer over dem og slå dem i gulvet. Det var også dejligt at ingen toget sagde noget som helst og at politiet stod og rullede overskæg udenfor.

    Gider folk godt tænke sig om og stoppe med det pis. Det er surt for jer at der ikke var noget at slås med og at politiet opførte sig pænt så pænt og heller ikke gad.
    Jeg er ærlig talt snotligeglad med om man render rundt og får blå øjne af at slås med nogle folk i en skov eller en vej så længe det er ligesindede. Men stop venligst overfald på sagesløse der ikke er interesserede i jeres form for fritidsbeskæftigelse. Ellers holder folk op med at komme.
    Men er måske forventeligt når flere hundrede møder op til udekamp for første gang i deres liv jf køen ved den del af awayboden. Men så må dem tager disse nybegyndere som jeg håber står bag tage tumperne i skole og lære dem lidt om hvordan man opfører sig. Hvis det da var førstegangsbesøgende vi havde med at Gøre. Det vælger jeg at have.
    Sidst redigeret af Tommo : 06.05.13 kl. 13:24
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Medfans søges...
    By B.P.M in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 06.04.06, 15:51
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 28.07.03, 13:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •