Se afstemningsresultater: Var tilbagekøbet af Corner godt eller skidt?

Stemmeafgivere
164. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Godt

    103 62.80%
  • Skidt

    21 12.80%
  • Hverken-eller

    25 15.24%
  • Ved ikke

    15 9.15%
Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Tilbagekøb af Cornelius - godt eller skidt?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,342

    Tilbagekøb af Cornelius - godt eller skidt?

    Efter tilbagekøbet af Corner er kritikken nu så småt ved at melde sig. Pressen er begyndt at fokusere på hans svingende præstationer (der på det seneste generelt ikke har været særlig gode).
    Også har på siden kan man observere enkelte debattører, der er småtrætte af ham og især prisen på ham ser ud til at trække ned.
    Derfor vil jeg gerne finde ud af hvad i herinde mener om handlen nu hvor "stjernestøvet" så småt har lagt sig.

    Som jeg ser det, så kan vi ikke bedømme kvaliteten af ham endnu. Før vi solgte ham havde han kun spillet en enkelt professionel sæson, hvor efteråret var genialt, men i foråret brillerede han ikke på samme måde, men dette galdt egentligt store dele af holdet der i denne periode, var i en nedadgående kurve der kulminerede sæsonen efter med Ariels fyring.
    I Cardiff var han bestemt ingen succes og han pådrog sig endda en skade undervejs i opholdet. Det endte så med at vi købte ham tilbage til en pris der gjorde ham til Superligaens dyreste spiller.

    Så spørgsmålet er mere hvilke forventninger folk har haft til ham. Jeg havde ikke de helt store forventninger. Fra mit perspektiv har vi købt en angriber der skal videreudvikles en hel del og skal tillægge sit spil en del facetter endnu, så fra mit synspunkt har FCK købt et enormt dyrt talent (selvom han har rundet de 21 år). Det er dog også værd at huske på, at vi har købt ham tilbage, for langt under halvdelen af hvad vi fik for ham. Hvis man ikke medregner løn (da jeg ikke ved hvad han tjener), så har vi tjent en del penge på, at udlåne en spiller i et halvt år. Så har han virkelig været så dyr?

    Det er bare nogle af de faktorer der plejer at gå ind i vurderingen af ham, hvor selvom prisskiltet er stort, så har klubben jo allerede også tjent på ham og hvor præstationerne svinger, så har han ikke spillet fodbold på højt niveau i mere end ca. 1½ sæson.
    Så hvad mener i, godt eller skidt? En for dyr spiller eller et værdifuldt talent? Eller noget helt tredje?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mellberg & Pourie, godt eller skidt?
    By Pr4nkster in forum Transferforum
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 26.04.14, 20:55
  2. Berglund - godt eller skidt?
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 15.06.06, 13:01
  3. Ny postomdelingslov - godt eller skidt?
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 10.11.05, 10:48
  4. Glazer..godt eller skidt !
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.05.05, 17:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •