Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Status på sommerens handler

  1. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,190

    Re: Status på sommerens handler

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Til gengæld er de begge også uden den store erfaring med at spille forreste angriber, og det skal en eller anden vel gøre, når Cornelius sidder ude. Med mindre vi officielt går over til 4-6-0. Kritikken af det manglende angriberkøb er jo ikke som sådan for at skælde ud på hverken De Ridder, Kadrii, Jørgensen eller hvem der ellers kunne spille bag Cornelius. Bekymringen går især på, hvad vi skal stille op, når der ikke er nogen Cornelius at spille bagved. Jeg synes ikke Kadrii/De Ridder lyder som nogen særlig farlig cocktail, må jeg indrømme.

    /Simon
    Du har bestemt en pointe i den manglende angriber, men når det nu åbenbart ikke kunne være på andre måder, vil jeg forsøge at mane lidt til bero.

    Tyskland vandt jo VM ved nærmest udelukkende at spille med falsk 9'er, som alle andre en Cornelius vel kan betragtes som. De kunne undvære en stationær forward, fordi alle de offensive spillere var alsidige, byttede pladser og var forholdsvise farlige uden dog at være proven goalgettere. Flere tog ansvar.

    Inden du angriber mig, vil jeg gerne pointere, at vi selvfølgelig ikke er Tyskland og selvfølgelig ikke har spillere af Götze, Schürrle, Müller og Kroos karakter. Men vi møder altså heller ikke forsvarsspillere af verdensklasse. Læg dertil, at vi kun skal spille 17 kampe inkl. Europa League, før vi igen kan kigge på en angriber.

    For mig at se er vores største problem, at vores offensiv ikke er spillet sammen. Jeg tror egentlig, at der er mål nok i den, hvis den kommer igang. Ikke sindssygt mange, men nok. Det ville selvfølgelig være et slag at undvære Cornelius, men omvendt sidder man jo ikke med følelsen af, at han er den spiller, der er pt. er afgørende for os.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagligvarer - hvor handler du
    By PeterMT in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 29.09.05, 09:54
  2. Sommerens sidste ræb
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.08.05, 14:31
  3. Sommerens EM slutrunde
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 13.05.04, 13:44
  4. det handler om følelser
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 01.10.03, 19:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •