Viser resultater 1 til 15 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #165
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    I har allerede hentet Uros Matic denne vinter. Kommer I til at foretage jer yderligere i vinterens transfersvindue?

    - Nej, vi kommer ikke til at gøre mere. Vi har det på plads, som vi skal have på plads, siger Ståle Solbakken til tipsbladet.dk.
    Straight out of Tipsbladet: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...bakken-afviser

    Så ifølge Ståle er klubben færdig med at handle i det transfervindue der endnu ikke er åbnet..

    Jeg synes dog, der er nogle spørgsmålstegn og nye muligheder i truppen som sagtens kan resulterer i et pludseligt salg eller en udlejning:

    - Bashkim bliver med al sandsynlighed udlejet til OB, hvilket ikke rykker 1 prut i truppen. Jeg tvivler dog på at vi ser ham i FCK-trøjen igen..
    - Kusk kan næppe være tilfreds med den sparsomme spilletid han er blevet tildelt. Men..
    - .. Toutouh har spillet karrierens bedste halvsæson, og er i mine øjne en transferjoker. Han har været virkelig skarp ude på kanten, boldsikker og chanceskabende, og han har løftet sit spil en-mod-en. Og Kusk ville komme tættere på holdkortet..
    - Hvis Pavlovic er en usleben diamant, er han i bedste fald stadig på kulstadiet. Komplet blottet for selvtillid og særdeles ufarlig. Verbic - på en uvant plads - var den bedste af de to da Cornelius og Santander sad ude med skader. Reelt har vi to meget stærke angribere, et æsel + Verbic til de to forreste pladser, og med Cornelius' og Santanders meget fysisk betonede spil, er det næppe sidste gang de sidder over med en skade. So what to do? Der kommer sandsynligvis et højt bud på en af dem/dem begge til sommer.. Skal Ståle allerede nu sælge hvis der kommer et godt bud, og så hente en ny angriber til fremtiden?
    - Der KAN komme bud på Zanka og Johansson der er så høje at det vil være crazy at sige nej..

    Ovenstående er blot for at påpege, at jeg tvivler på, vi har set den sidste til- eller afgang i dette transfervindue :-)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •