Viser resultater 1 til 15 af 41

Emner: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,407

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han er jo på papiret en oplagt kandidat, hvis fyringen kommer. Både mht historikken men også fordi Thomas Frank bl.a. har udtalt, at Riemer er klar til et cheftrænerjob.

    Personligt er jeg ikke sikker på, at han vil være en ret god løsning. Umiddelbart tænker jeg, at der skal en stærk personlighed til og at det skal være en, som spillerne fra dag 1 respekterer. Riemer er for mig en helt klassisk assistent. En flink og godmodig fyr som arbejder godt med talenter. Han virker ikke som en, der f.eks. kan sætte Vavro på plads, når denne ikke tager en opvarmning i pausen seriøs i Odense. Riemer har måske det faglige på plads (Brentford spiller forøvrigt helt andet system end os), men jeg tvivler på, at han har den pondus som skal til.

    Jeg er måske gammeldags, men jeg føler at der er brug for en karakter ala Ståle, Hodgson eller måske nærmere Backe, som ikke nødvendigvis råbte højt, men som der bare var respekt omkring. Jeg er bange for, at Riemer ender som en ny Thorup, hvorom der ikke er nok respekt. Er han ikke mere en FCN-træner end en FCK-træner?
    Og nu hvor du siger FCN...?

    Ja, Flemming Pedersen er hamrende usexet. Virkelig.

    Men han har satme overrasket mig i forhold til hvad han kan støbe sammen.

    Han kender FCK.

    Han kender Superligaen.

    Han gider vist ikke meget bullshit.

    Har erfaring med unge knægte.

    Endda lidt udlandserfaring fra England og Tyskland.

    Så snakker vi ikke om det manglende pres i Farum samt en ret afgørende kunststofbane.

    Anyways, nævner ham nok i mangel af bedre - men personligt vil jeg hellere have ham end en eller anden random dude som har fået et par titler med Lokomotiv Moskva, Beveren eller hvad ved jeg...

    De store navne er ikke noget jeg hungrer specielt meget efter.

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 02.11.11, 13:42
  2. Mulige afløsere for Lars Jacobsen
    By madebysoren in forum De korte linier
    Svar: 324
    Sidste Meddelelse: 20.10.07, 13:40
  3. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 16.01.04, 19:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •