Se afstemningsresultater: Hvem foretrækker du?

Stemmeafgivere
450. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Atiba Hutchinson.

    238 52.89%
  • Seyi Olofinjana.

    212 47.11%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 68

Emner: Olofinjana eller Hutchinson?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Olofinjana eller Hutchinson?

    Rygterne svirrer, men hvem foretrækker DU?


    1) Atiba Hutchinson




    22 år, ung og med salgspotentiale. Atiba er den mere boldfaste type, der holder sig en smule længere tilbage. Han er kreativ og god offensivt. Dog meget ung og måske umoden.


    2) Seyi Olofinjana.




    26 år, mindre salgspotentiale end Atiba, men større erfaring efter også at have været i England i et stykke tid. Mere end playmaker-type end Atiba. Mere offensiv, har spillet både angriber og midtbanespiller. Har et godt skud, er god til at læse spillet.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    Vi skal da have dem begge to basta!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    42

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›Vi skal da have dem begge to basta!


    Og søren Berg.......basta

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    vi skal have olofinjana..basta!!! nu må de f***** stoppe med at købe spillere med ingen international erfaring what so ever...lyder ikke til at hutchinson har det, manden har spillet i Helsingborg!!! olofinjana har prøvet at spille i udelandet, han har noget erfaring!!!
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    527

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›vi skal have olofinjana..basta!!! nu må de f***** stoppe med at
    ›købe spillere med ingen international erfaring what so
    ›ever...lyder ikke til at hutchinson har det, manden har spillet i
    ›Helsingborg!!! olofinjana har prøvet at spille i udelandet, han
    ›har noget erfaring!!!

    Hutchinson er fra Canada, så han har altså også spillet i "udlandet". Desuden er han også landsholdspiller, så lidt international erfaring har han da.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›vi skal have olofinjana..basta!!! nu må de f***** stoppe med at
    ›købe spillere med ingen international erfaring what so
    ›ever...lyder ikke til at hutchinson har det, manden har spillet i
    ›Helsingborg!!! olofinjana har prøvet at spille i udelandet, han
    ›har noget erfaring!!!


    Sikke noget vrøvl. Hutchinson har spillet på det canadiske landshold og desuden været til prøvetræning i Udinese. International erfaring gælder vel, når en spiller fra Canada spiller i en svensk klub, hvad kalder man det ellers. Med mindre Sverige er Canadisk.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    bare fordi manden har spillet 18 a landskampe for canada er ikke ensbetydende med at han har international erfaring. og de 3 dage han var til prøvetrening i udine kan man ikke kalde for international erfaring. vi skal have en som har prøvet at spille for mange tilskuer og som kan tåle presset, og ikke bukke under. det kan godt være han er god til suppen men vi skal have en som kan løfte niveauet osse i de europæiske turneringer. jeg ville gå efter olofinjana hvis man kunne vælge og vrage
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    bare fordi manden har spillet 18 a landskampe for canada er ikke
    ensbetydende med at han har international erfaring.
    Hold da op noget vrøvl. Er 18 landskampe ikke internationalt? Hvad skal man så gøre for at spille internationale kampe. Måske tage til et andet land end sit hjemland for at spille? Nej, det er åbenbart heller ikke nok.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›Hold da op noget vrøvl. Er 18 landskampe ikke internationalt?
    ›Hvad skal man så gøre for at spille internationale kampe. Måske
    ›tage til et andet land end sit hjemland for at spille? Nej, det
    ›er åbenbart heller ikke nok.
    Fågging pindehugger... Tror lidt den går på om han kan klare det pres der forekommer i større og vigtige kampe, som jo oftest er internationale, grundet maltaliganiveau. "Internationalt" er jo ingenting i sig selv... En spiller der har spillet 40 kampe for San Marino ville da i så fald være bedre end en der havde spillet 30 for Brasillien.

    Så læs dog imellem linierne...
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›Fågging pindehugger... Tror lidt den går på om han kan klare det
    ›pres der forekommer i større og vigtige kampe, som jo oftest er
    ›internationale, grundet maltaliganiveau.
    ›"Internationalt" er jo ingenting i sig selv... En
    ›spiller der har spillet 40 kampe for San Marino ville da i så
    ›fald være bedre end en der havde spillet 30 for Brasillien.


    Det er jo simpelthen vrøvl. Et. Canada spiller internationale landskampe. Det er muligt at nogle af modstanderne er hold som ikke rangerer højt på verdensranglisten, men CONCACAF indeholder lande som USA, Costa Rica, Mexico ogTrinidad & Tobago, lande der modsat Danamrk, er kvalificeret til VM. At spille internationalt, i anderledes områder og mpd bedre modstandere er netop det der gør en spiller bedre, uagtet om han spiller for et godt hold, et middelmådigt hold eller et hold fra maltaligaen. Det behøver ikke at sige noget om spillerens evner, en brasilianer er nok bedre end en canadier med samme antal kampe, men nu gik kritikken på international erfaring, hvilket betyder at din kritik er en klassisk "goddag mand. Økseskaft".

    ›Så læs dog imellem linierne...
    Hellere læse linierne, så svarer man ikke i øst når der spørges i vest :-)
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ››Fågging pindehugger... Tror lidt den går på om han kan klare det
    ››pres der forekommer i større og vigtige kampe, som jo oftest er
    ››internationale, grundet maltaliganiveau.
    ››"Internationalt" er jo ingenting i sig selv... En
    ››spiller der har spillet 40 kampe for San Marino ville da i så
    ››fald være bedre end en der havde spillet 30 for Brasillien.


    ›Det er jo simpelthen vrøvl. Et. Canada spiller internationale
    ›landskampe. Det er muligt at nogle af modstanderne er hold som
    ›ikke rangerer højt på verdensranglisten, men CONCACAF indeholder
    ›lande som USA, Costa Rica, Mexico ogTrinidad & Tobago, lande
    ›der modsat Danamrk, er kvalificeret til VM. At spille
    ›internationalt, i anderledes områder og mpd bedre modstandere er
    ›netop det der gør en spiller bedre, uagtet om han spiller for et
    ›godt hold, et middelmådigt hold eller et hold fra maltaligaen.
    ›Det behøver ikke at sige noget om spillerens evner, en
    ›brasilianer er nok bedre end en canadier med samme antal kampe,
    ›men nu gik kritikken på international erfaring, hvilket
    ›betyder at din kritik er en klassisk "goddag mand.
    ݯkseskaft".

    ››Så læs dog imellem linierne...
    ›Hellere læse linierne, så svarer man ikke i øst når der spørges i vest :-)

    vrøvl! har en spiller en spiller erfaring fordi han har spillet 18 a landskampe for canada(blandtandet haft modstænder som honduras som du glemmer at nævne, men du tage kun de helt store nationer) i uefa eller champions league sammenhæng..nej!eller en som spiller i maltaligaen secunda division(allsvenskan) som engang har haft en god sæson i europæisk sammenhæng..neeeej...
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›vrøvl! har en spiller en spiller erfaring fordi han har spillet
    ›18 a landskampe for canada(blandtandet haft modstænder som
    ›honduras som du glemmer at nævne, men du tage kun de helt store
    ›nationer) i uefa eller champions league sammenhæng..nej!eller en
    ›som spiller i maltaligaen secunda division(allsvenskan) som
    ›engang har haft en god sæson i europæisk sammenhæng..neeeej...

    Jeg tog de nationer der, modsat Danmark, skal til VM i Tyskland. Resten af dit indlæg har jeg svært ved at svare på, ganske enkelt fordi det er volapyk.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›Jeg tog de nationer der, modsat Danmark, skal til VM i Tyskland.
    ›Resten af dit indlæg har jeg svært ved at svare på, ganske enkelt
    ›fordi det er volapyk.


    At et hold fra Europa ikke skal til VM og et hold fra Nordamerika skal, betyder ikke at det europæiske er dårligere. Det er FIFAs koefficienter der bestemmer.
    Når USA og Mexico er i verdens top-10, så er der da et eller andet galt. Ved godt at USA kun ser sportsgrene som de er bedst i, men så er der altså heller ikke flere TV-penge at hente...
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›At et hold fra Europa ikke skal til VM og et hold fra Nordamerika
    ›skal, betyder ikke at det europæiske er dårligere. Det er FIFAs
    ›koefficienter der bestemmer.

    Jeg ved selvfølgelig godt at USAs kooefficient er taknemmelig, da de spiller i en "nemmere" region, men deres meritter ved VM er altså ganske fine, eksempelvis slog de Portugal, de senere EM-sølvvindere, da de nåede kvartfinalen ved sidste VM. Mig bekendt har Danmark en kvartfinaleplads som bedste resultat nogensinde. Så helt galt er vurderingen af USAs styrke nok ikke. Invitationen til at deltage i Copa AMerica ville nok ikke være kommet, på trods af sponsorkronerne, hvis USAs hold var purt lort.

    ›Når USA og Mexico er i verdens top-10, så er der da et eller
    ›andet galt. Ved godt at USA kun ser sportsgrene som de er bedst
    ›i, men så er der altså heller ikke flere TV-penge at hente...

    Jeg kan faktisk ikke se hvad det er der er så galt, hver gang Mexico og USA deltager ved VM gør de en glimrende figur, Mexico gik også videre fra sin indledende gruppe og blev så slået af...USA. Som jeg læser din påstand, så er det at USAs koefficient pustes op, af hensyn til USAs pengestærke sponsorer. Jeg er ret sikker på at de fleste sponsorer skider hul i ranglister, de vil se resultater, og her skaffer USA og Mexico altså.

    TIl sidst, du bliver ved med at beskylde mig for flueknepperi, men du rammer helt ved siden af, for du har misforstået min kritik. Lad mig skære det helt ud i pap.

    Jeg foretrækker hverken Atiba eller Olinfinyana, jeg ved ikke nok til at træffe et kvalificeret valg. Det jeg protesterer imod er at vælge den ene frem for den anden, på det grundlag at kampe i den engelske 2. liga skulle give erfaring, særligt en erfaring der er meget større end den en spiller kan få ved at spille landskampe, selv for en mindre nation. Min påstnad er simpelthen at hverken det ene eller det andet kvalificerer en spiller, men at det er latterligt at efterlyse "international erfaring", og så påstå at det findes ved at spille mod mægtige hold som Plymouth og Hull, mod spillere som Brian Jensen og Claus Bech Jørgensen, men ikke når der spilles mod hold som Mexico eller Honduras. Hvis debattøren mener noget andet, såsom at spille kampe "i højt tempo" eller "for mange tilskuere", så bør det nok skrives, istedet for at sige at en spiller der spiller i et fremmed land og har 18 landskampe ikke besidder det. Jeg protesterede mod et argument uden ræsson, men du argumenterer tydeligvis ud fra at jeg har en præference for den ene. Tjek afstemingen næste gang, så kan du se hvor jeg står :-)
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  19. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Olofinjana eller Hutchinson?

    ›TIl sidst, du bliver ved med at beskylde mig for flueknepperi,
    ›men du rammer helt ved siden af, for du har misforstået min
    ›kritik. Lad mig skære det helt ud i pap.


    Jeg forstår godt din kritik... Jeg kommenterer bare at du slagter en anden debattør fordi han ikke sætter lighedstegn imellem internationale kampe og landskampe. Man kan sagtens spille en landskamp der ikke betyder jack, og omvendt, en national klubkamp der betyder alt (nogen der sagde Hjalte?).

    ›Min påstnad er simpelthen
    ›at hverken det ene eller det andet kvalificerer en spiller, men
    ›at det er latterligt at efterlyse "international
    ›erfaring", og så påstå at det findes ved at spille mod
    ›mægtige hold som Plymouth og Hull, mod spillere som Brian Jensen
    ›og Claus Bech Jørgensen, men ikke når der spilles mod hold som
    ›Mexico eller Honduras.


    Præcis... Forskellen er at du udelukker det han siger, og han udelukker ikke det du siger... Og hvad han siger er korrekt hvis man gir begrebet "international erfaring" en anden betydning end hvad en landsholdsspiller besidder.

    men jf.:

    ›Hvis debattøren mener noget andet, såsom
    ›at spille kampe "i højt tempo" eller "for mange
    ›tilskuere", så bør det nok skrives, istedet for at sige at
    ›en spiller der spiller i et fremmed land og har 18 landskampe
    ›ikke besidder det.


    Gir du ikke begrebet den betydning som han gør. Fred være med det, men lad være med at stå så skråt og råbe op om at du har ret.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ambitiøse Hutchinson!
    By FCC in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 17.02.06, 11:04
  2. FC København favorit til Seyi Olofinjana
    By Mgehrcke in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 21:02
  3. Olofinjana alligevel ikke til Monaco
    By Profetens Skæg in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 30.12.05, 18:06
  4. Olofinjana til Monaco
    By Ludo in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 23.06.04, 11:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •