Side 2 af 14 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 196

Emner: FCN-FCK: kanonslag mm.

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    487

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    ordet sinke har været livligt brugt på det sidste først romerlys på banen 2 påskedag i herning og nu kanonslag i farum.


    så stop pisset SINKE det er ik smart overhovedet....

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: FCN-FCK: kanonslag m.m.


    ›Ergo kræver det tiltag mod en mindre fanatisk stemning, der
    ›ellers - uundgåeligt - vil få enkelte til at gå over stregen.


    Der er noget du har misforstået der!

    Det handler jo ikke om de mange fans der giver en fantastisk stemning med deres fanatisme for holdet/fodbold, men om de enkelte psykopater der ikke kan bruge hovedet.

    At sige at løsningen er at dæmpe den fanatiske stemning, som ellers uundgåeligt vil få folk til at gå over stregen, er det samme som at sige at kvinder ikke må gå let påklædt, da det uundgåeligt vil få folk til at gå over stregen. (begå voldtægt)

    NEJ! Det er fandeme den enkelte person der må vide hvor grænsen går! Og kan man ikke finde ud af det må man straffes hårdt.


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    ›Der er ikke så meget at diskutere. Efter at der 3. gang blev
    ›smidt fyrværkeri på banen, så burde dommeren have meddelt, at
    ›kampen blev stoppet
    hvis det fortsatte.
    ›De sinkestunts kommer uværgeligt til at koste os point på et tidspunkt.

    ›Mvh Torben

    Der var du lige hurtigere end mig ! Skulle netop til at skrive det samme !! Det kan bare ikke være rigtigt at man skal gå så langt før disse tåber fatter budskabet.

    Røgen stinker måske fælt og genere lidt i øjene - ja, men den skader ikke. DET GØR KANONSLAGENE !!! Husker stadig med gru til en FCK - BIF kamp i parken hvor Ankergren var ca 1-2 meter fra at samle et kanonslag op da det sprang. (hvilken tribune det kom fra er så irelevant)
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    Jeg ville have fuld forståelse for at en dommer stopper en kamp ved gentagne kast på banen med kanonslag og 800 grader varme nødblus. Selvom det ville ægre mig grænseløst og for flertallet være urimeligt, ville jeg også have forståelse for en konsekvens for vores klub, hvis disse hændelser fortsætter og eventuel eskalerer. Det kan være bøde, strammere rammer for fans og i sidste ende pointtab. Der skal dog nok en del mere til før sanktioner kan blive aktuelle.

    Spillerne, fansene og klubben kan som sådan ikke gøre for det, men empirisk set i fodboldverdenen er sanktioner ofte det eneste der får tåberne til at forstå alvoren.


  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    Det var til gengæld godt at se, at folk gjorde noget ved det.

    Kanonslag er helt latterligt.


  6. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    ›Det var til gengæld godt at se, at folk gjorde noget ved det.

    hvad, da?

    ›Kanonslag er helt latterligt.

    "latterligt"? sån, lidt gøg-og-gokke-agtigt? eller mener du i virkeligheden som os andre, at det er dybt uanstændigt, svinsk, psykopatisk idiotisk?
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    280

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    ››Det var til gengæld godt at se, at folk gjorde noget ved det.

    ›hvad, da?

    ››Kanonslag er helt latterligt.

    ›"latterligt"? sån, lidt gøg-og-gokke-agtigt? eller
    ›mener du i virkeligheden som os andre, at det er dybt
    ›uanstændigt, svinsk, psykopatisk idiotisk?

    En slags selvjustits blev sat igang..

    Og ja kanonslag er dybt latterligt, eller idiotisk/farligt om du vil...

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    kanonslag og fyrværkeri på banen er ingenlunde acceptabelt, de skyldige er det absolut allersvageste led - FARVEL!
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    ›››Det var til gengæld godt at se, at folk gjorde noget ved det.
    ››
    ››hvad, da?
    ››
    ›››Kanonslag er helt latterligt.
    ››
    ››"latterligt"? sån, lidt gøg-og-gokke-agtigt? eller
    ››mener du i virkeligheden som os andre, at det er dybt
    ››uanstændigt, svinsk, psykopatisk idiotisk?

    ›En slags selvjustits blev sat igang..

    Godt at høre !.... Thumbs up for det !..

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: FCN-FCK: kanonslag m.m.

    ››Det er mere and almindeligt selvindlysende at man IKKE bruger
    ››kanonslag og da slet ikke kaster med dem. Det er overordentligt
    ››farligt og det ender uvägerligt galt en dag, enten blandt
    ››tilskuere eller paa banen. Det er saa hjernedödt et det
    ››udelukkende kan väre supersinker som har kanonslag med til
    ››fodbold. Jeg haaber inderligt at personerne bliver stoppet paa en
    ››eller anden maade, enten af vagter eller medfans og at de faar
    ››lange karantäner fra danske stadions.


    ›Kan desværre ikke bruge enig knappen, da udtrykket "lange
    ›karatäner" antyder, at de en dag skal slippes ind igen. Der
    ›bør være LIVSLANG karantæne for kanonslag.

    Det kan jeg så ikke bifalde, da vores samfund bygger på troen om rehabilitering. Så livstids karantæner er bare ikke acceptable.

    Når det så er sagt, så fatter jeg simpelthen heller ikke hvorfor folk kaster med kanonslag og andet ind på banen. Også "blink-lyset" eller hvad det nu hedder, smid dog lys under sæderne som alle andre. Og lad kanonslagene blive HJEMME. Så kan EJERENS hjem sprænge i luften i stedet for uskyldige menneskers arme og ben.

    Men når vi alle er ih og åh så enige om det er latterligt. Hvorfor bliver første kanonslag så mødt af "Jæææj" og "weeee"? Først da vore egne spillere er i fare tænker folk sig om og brokker sig til de pågældende tåber. Tsk tsk.

    Og folk der absolut VIL ødelægge sæder. Så gør det i det mindste før eller efter kampen, så vi andre ikke behøver se på det og mærkes af det. For det ødelægger immervæk takten i klap og sang når en eller anden knægt står og hopper uhæmmet på et sæde.

    Men hey, det var en sindssygt fed tur til Farum i dag. Dejlig meget lys og røg. :-D Ses på Søndag, AMOOOOOOOOK !!!!

    -R..
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    CSO

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    De person der medtager kanonslag på stadions er så debile, at jeg ikke engang ville kalde dem vestegnstosser - de er i en kategori for sig selv! De er kort sagt en flok debile sinker, der burde smides ud af stadion og direkte i spjældet for at sætte andres liv i fare.

    De sinker der befinder sig tæt på og godtager, at der medtages og antændes kanonslag er lige så ansvarlige - få dog ind i jeres små sinkehoveder, at det på ikke hører nogen steder hjemme.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: FCN-FCK: kanonslag m.m.

    ›Og folk der absolut VIL ødelægge sæder. Så gør det i det mindste
    ›før eller efter kampen, så vi andre ikke behøver se på det og
    ›mærkes af det. For det ødelægger immervæk takten i klap og sang
    ›når en eller anden knægt står og hopper uhæmmet på et sæde.

    Begå ikke hærværk under kampen, da det spolerer sangindsatsen - vent til efter kampen eller gør det inden? Nej, nu må det sgu snart stoppe, det her :-/

    mvh,
    -smølle


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: FCN-FCK: kanonslag m.m.

    ›Men når vi alle er ih og åh så enige om det er latterligt.
    ›Hvorfor bliver første kanonslag så mødt af "Jæææj" og
    ›"weeee"? Først da vore egne spillere er i fare tænker
    ›folk sig om og brokker sig til de pågældende tåber. Tsk tsk.


    Der er vist noget du har mistforstået der, med mindre du har befundet dig i nærheden af de hjernedøde, der smed med kanonslag, for på resten af stadion var det absolut ikke populært!


    ›Og folk der absolut VIL ødelægge sæder. Så gør det i det mindste
    ›før eller efter kampen, så vi andre ikke behøver se på det og
    ›mærkes af det. For det ødelægger immervæk takten i klap og sang
    ›når en eller anden knægt står og hopper uhæmmet på et sæde.


    Det bekræfter vist bare min påstand!

    ›Men hey, det var en sindssygt fed tur til Farum i dag. Dejlig
    ›meget lys og røg. :-D Ses på Søndag, AMOOOOOOOOK !!!!


    Ja, hvor var det skønt med stanken af røg! Ironi kan være anvendt!

    Og til orientering er romerlys heller ikke tilladt og faktisk også til gene for andre end sinker der allerede har mistet så mange hjerneceller, at det er ligegyldigt hvad de indånder.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: FCN-FCK: kanonslag m.m.

    Jamen hvad angår røg og lys, så er vi jo bare uenige, den diskussion har været igang 1000 gange, så lad os droppe den. Jeg kan li' røg og lys, du kan ikke. :-D

    Kanonslag derimod, burde ingen kunne lide. Faren her er jo overhængende, så det burde tale for sig selv. Og hey, jeg bryder mig heller ikke om at folk smadre sæder, men da det ikke nytter noget at brokke sig, så må jeg vel prøve det næstbedste, nemlig at sikre mig det ikke ødelægger mere af helhedsindtrykket fra en ellers fantastisk tur. :-)

    Og nej, jeg stod ret tæt på midten af tribunen og der var OGSÅ "yippi" lyde fra min højre side ved første kanonslag. Desværre.

    -R..
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    16

    Re: FCN-FCK: kanonslag mm.

    PINLIGT, PINLIGT, PINLIGT

    andet kan jeg ikke sige om hvad jeg var vidne til på Farum Park i aftes!!

    Kanonslaget og andet der blev kastet på banen, vil jeg slet ikke kommentere, det bliver vist gjort allerede i denne tråd af mange og jeg er SÅ enig!!

    Derimod så fatter jeg slet ikke at der flere gange under kampen bliver opfordret til at smadre løs på sæderne, med sangen "hop på sæderne, hop på sæderne", hvorefter utallige stemingsskabere, hopper op og går amok på sædet under dem!! HVORFOR?!?!??!?!

    Jeg mener ikke at der hjemme i Parken, bliver sunget denne sang på sektionen, og derefter smadret sæder! Hvorfor er det så at man pludselig får et behov for at ødelægge, blot fordi man står på en udebane?!??! Jeg kan ikke se hvorfor der skal opfordres til hærværk, aggresivitet, destruktion og had!! Hvorfor er det fedt, at vi evt. får en regning med hjem for de ødelagte sæder? Er det sjovt? Er det sejt??? Jeg fatter det ikke...
    Stod og tænkte under kampen, hvad hvis FCN udligner, eller endda kommer foran. Hvordan ville disse (mange) personer tackle det? Hvor meget ville så ha været smadret og hvor meget amok ville de ikke gå??
    Tror ikke disse fans har haft kapacitet til at følge fck i 90'erne, med meget modgang og super dumme nederlag, hvordan skulle de dog ha håndteret det? Heldigvis var der nok ikke mere fodbold i deres liv på daværende tidspunkt, end den der lå ude på legepladsen, ovre i børnehaven...

    Og derudover blev der også fra stemningsfolket, opfordret til Lyngby away, hvor der også skal smadres eller?? Heldigvis har de ikke så mange sæder derude.

    Tanker fra en rasende, skuffet og flov fan

    Det kan gøre SÅ meget bedre!!! Frem med den gode stemning OG opførsel, tak!!! Det er FCK-stilen...

  23. De følgende 11 brugere er enige:

Side 2 af 14 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kanonslag på Nedre C - tænk dig dog om!
    By FCTorben in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 10.08.10, 20:33
  2. FCK - FCN
    By FCowboys in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.05.06, 20:06
  3. Kanonslag på A?
    By Flerbizky in forum De korte linier
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 22.12.05, 14:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •