Se afstemningsresultater: Skal Ståle fyres?

Stemmeafgivere
824. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, væk med ham

    519 62.99%
  • Nej, Ståle er bare kanon

    305 37.01%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 97

Emner: Stålometeret

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Stålometeret

    Et eller andet skal han selvfølgelig sige, men når han udtaler følgende " Det var som om der var to kampe i én. Vi har kontrol i første halvleg...." efter kampen i går, så bliver jeg altså en smule arrig..

    FC havde reelt ingenting i hele første halveg. Spillet var usammenhængende og perspektiv løst. Hvis det er Ståles opfattelse af kontrol (endda i en kamp, hvor det vil være hovedløst at spille på 0-0), så er jeg kort og godt af den opfattelse, at jeg lige så godt kunne indtage hans position som cheftræner..

    Præstationen i går (også i 1. halveg) kan i hvert fald ikke være svær at gøre efter...
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Stålometeret

    Jeg fatter ikke at folk vil have Ståle fyret. Når vi spiller godt, så er det pga. Grønkjær, Sionko og Allbäck. Fordi de er gode spillere som viser klassen. Når vi så taber, som i går, så er det pludselig ikke spillernes skyld, men Ståles. Det er til grin.

    JA, det har ikke været kønt offensivt. Det har det til gengæld defensivt. Offensivt kunne det jo hænge sammen med, at vi kun har to angribere som har leveret og efterhånden er det vel kun Allbäck der viser noget, som er værd at glæde sig over i angrebet.
    Truppen har været for smal. Er det Ståles skyld eller er det CV's? Eller er det reservernes? Ståle har et materale at arbejde med. Måske har han undervurderet spillernes kvaliteter. Måske har hele ledelsen gjort det. Jeg synes det er dybt unuanceret med kritikken af Ståle. Jeg er ikke i tvivl om at Ståle gerne vil underholde, men jeg tror han vægter realismen højere end underholdning, hvilket er klogt. Det betyder at han ikke spiller offensivt når spillerne ikke har energien til det eller ikke er gode nok. For så falder hele holdet med det. I går gik alt så galt men jeg har svært ved at give Ståle skylden for det. Jeg kunne finde mange andre.

    Ståle er god nok og han er den rigtige træner for FCK lang tid endnu.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,373

    Re: Stålometeret

    ›Jeg fatter ikke at folk vil have Ståle fyret. Når vi spiller
    ›godt, så er det pga. Grønkjær, Sionko og Allbäck. Fordi de er
    ›gode spillere som viser klassen. Når vi så taber, som i går, så
    ›er det pludselig ikke spillernes skyld, men Ståles. Det er til
    ›grin.

    ›JA, det har ikke været kønt offensivt. Det har det til gengæld
    ›defensivt. Offensivt kunne det jo hænge sammen med, at vi kun har
    ›to angribere som har leveret og efterhånden er det vel kun
    ›Allbäck der viser noget, som er værd at glæde sig over i
    ›angrebet.
    ›Truppen har været for smal. Er det Ståles skyld eller er det
    ›CV's? Eller er det reservernes? Ståle har et materale at arbejde
    ›med. Måske har han undervurderet spillernes kvaliteter. Måske har
    ›hele ledelsen gjort det. Jeg synes det er dybt unuanceret med
    ›kritikken af Ståle. Jeg er ikke i tvivl om at Ståle gerne vil
    ›underholde, men jeg tror han vægter realismen højere end
    ›underholdning, hvilket er klogt. Det betyder at han ikke spiller
    ›offensivt når spillerne ikke har energien til det eller ikke er
    ›gode nok. For så falder hele holdet med det. I går gik alt så
    ›galt men jeg har svært ved at give Ståle skylden for det. Jeg
    ›kunne finde mange andre.

    ›Ståle er god nok og han er den rigtige træner for FCK lang tid endnu.

    Jeg vil hellere forholde mig til realiteterne. Der er vel ingen, der gerne ville bytte FCKs trup ud med et andet superligaholds? Det kan være svært overhovedet at pege på en eneste superligaspiller, der skulle kunne slå en FCKer af i startopstillingen. Alligevel spiller vi efter min mening det svageste og mest ideforladte offensive spil af alle hold i ligaen og er et af de mindst scorende hold. Det hænger ikke sammen, og det må kunne gøres bedre!
    HIC SUNT LEONES


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    60

    Re: Stålometeret

    Ja Ståle fik os i cl, (på et selvmål, og en del held) og ja vi har vundet mesterskaber, hva der i mine øjne er et naturligt krav til vores trup, alt andet er jo i sagens natur en skuffelse, bevares jeg siger ikke det ikke kan ske vi ender som 2-3er men i den situation ville størstedelen af vores fans være svært skuffede.

    Vi vil gerne sammenligne os med andre middelstore klubber, men i andre middelstore klubber bliver træneren altså fyret efter sådan en omgang badebold, 1mål i 4uefacup-gruppespilskampe, endda scoret på et tvivlsomt straffespark, et skuffende lavt antal scoret mål i den hjemlige, en andenplads at gå på ferie på er accepteret i mine øjne, men det siger desværre nok lidt om de andre holds svage niveu end om vores suverænitet desværre.

    Jeg er led og ked af at tage i parken og se på lange bolde der bliver skovlet op til vores angribere, som ud over mackan hverken har styrken i hovedet eller fysikken til at pille disse bolde ned, jeg er træt af at en 1-0 føring skal forsvares frem for at udbygges, jeg er generelt skuffet og træt af ståles fodboldfilosofi, for det var ikke derfor jeg blev forelsket i byens hold i tidernes morgen, nej det var pga deres sprudlende angrebsfodbold, og deres mange individualister, både i form af teknikere og fightere.

    FCK HAR BRUG FÅR NYT BLOD DET ER DER INGEN TVIVL OM I MIN BOG, STÅLE BURDE SELV GÅ, FOR JEG TROR DESVÆRRE I LIGE NETOP DETTE TILFÆLDE AT DER ER FOR MANGE VENSKABER FORBUNDET, MAN KUNNE SELVFØLGELIG TRO OG HÅBE PÅ AT DONNEN SKILLER PRIVATEN FRA SIN BUSINESS, FOR EN TING ER SIKKERT : STÅLE RAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    230

    Re: Stålometeret

    ›Hva sker der for jer... Skal manden fyres fordi de ikk går
    ›videre.... I er helt væk.. I elskede manden sidste år da vi kom i
    ›Cl..

    Nej det gjorde jeg ikke, har set treden med defensivt spil for længe siden. Igår gik der bare rigtig hul i defensiven, så bliver FCK udstillet på det groveste, de har ingen modtræk over for det, det er det eneste de kan.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Stålometeret

    Jeg har det som dig: At jeg blev forelsket i FCK's uforudsigelige og offensive og tekniske spil. Og jeg er skuffet over det vi leverer offensivt især.
    Men spørgsmålet er om det altid er Ståles skyld når det ikke fungerer? Det tvivler jeg på. Han sætter holdet ud fra et materiale og de har spillet utroligt mange kampe i efteråret. Det er første gang vi er i gruppespillet. Så er vi altså heller ikke bedre. Det gør AaB's førsteplads endnu flottere, men jeg mener ikke det er vejen frem at fyre Ståle. Men det er da det nemmeste. Ståle vil gerne spille offensivt, det er jeg sikker på. Hvis han ikke vil, kan vi jo se det i foråret. Der har han en god trup og forhåbentlig 2-3 forstærkninger at arbejde med. Efter foråret kan man evaluere spillet mere nuanceret.

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    230

    Re: Stålometeret

    ›Jeg har det som dig: At jeg blev forelsket i FCK's uforudsigelige
    ›og offensive og tekniske spil. Og jeg er skuffet over det vi
    ›leverer offensivt især.
    ›Men spørgsmålet er om det altid er Ståles skyld når det ikke
    ›fungerer? Det tvivler jeg på. Han sætter holdet ud fra et
    ›materiale og de har spillet utroligt mange kampe i efteråret. Det
    ›er første gang vi er i gruppespillet. Så er vi altså heller ikke
    ›bedre. Det gør AaB's førsteplads endnu flottere, men jeg mener
    ›ikke det er vejen frem at fyre Ståle. Men det er da det nemmeste.
    ›Ståle vil gerne spille offensivt, det er jeg sikker på. Hvis han
    ›ikke vil, kan vi jo se det i foråret. Der har han en god trup og
    ›forhåbentlig 2-3 forstærkninger at arbejde med. Efter foråret kan
    ›man evaluere spillet mere nuanceret.

    Gider i ikke stoppe med alt det pis med mange kampe, jeg kan ikke se at de har spillet så frygteligt mange kampe. De er profesionelle, de laver ikke andet, så hvis man ikke kan holde til at spille fodbold 1 til 2 gange om ugen, så er der sq da noget galt.
    Kig på spillerne bare en gang og sig mig hvem er har spillet så mange kampe, mig bekendt har de fleste siddet over et antal kampe, pgr. af skader.
    Kig på England se hvilket program de skal igennem nu, de sidder sq ikke og piver.

  11. De følgende 14 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    985

    Re: Stålometeret

    ›Gider i ikke stoppe med alt det pis med mange kampe, jeg kan ikke
    ›se at de har spillet så frygteligt mange kampe. De er
    ›profesionelle, de laver ikke andet, så hvis man ikke kan holde
    ›til at spille fodbold 1 til 2 gange om ugen, så er der sq da
    ›noget galt.
    ›Kig på spillerne bare en gang og sig mig hvem er har spillet så
    ›mange kampe, mig bekendt har de fleste siddet over et antal
    ›kampe, pgr. af skader.
    ›Kig på England se hvilket program de skal igennem nu, de sidder
    ›sq ikke og piver.

    Vi kan da sagtens kigge på England, der har de fleste hold jo spillet fære kampe end os lige nu, og med en meget bredere trup.

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Stålometeret

    ›Men spørgsmålet er om det altid er Ståles skyld når det ikke
    ›fungerer? Det tvivler jeg på. Han sætter holdet ud fra et
    ›materiale og de har spillet utroligt mange kampe i efteråret. Det
    ›er første gang vi er i gruppespillet. Så er vi altså heller ikke
    ›bedre.

    Selvfølgelig er det træneren, dvs Ståles, skyld når holdet ikke har vist skyggen af offensive kombinationer og kreativitet i næsten hele hans tid.

    Jeg FATTER ikke hvordan folk stadig kan sige det spillernes skyld. Tror i der bliver øvet teknik og trekantskombiationer en mass, men at spillerene bare er for dovn til at bruge det i kamp?

    Jeg er af den overbevisning, at hvis Ståle havde Randers trup at arbejde med, så lå de sgu til nedrykning.

    Og jo, vi er sgu bedre end Abberdeen.

    >Det gør AaB's førsteplads endnu flottere, men jeg mener
    ›ikke det er vejen frem at fyre Ståle. Men det er da det nemmeste.
    ›Ståle vil gerne spille offensivt, det er jeg sikker på. Hvis han
    ›ikke vil, kan vi jo se det i foråret. Der har han en god trup og
    ›forhåbentlig 2-3 forstærkninger at arbejde med. Efter foråret kan
    ›man evaluere spillet mere nuanceret.

    Jeg vil næsten gerne vædde med at det offensive spil ikke ændre sig. Kan godt være vi score et par mål mere, men så er det fordi Mackan er blevet bedre til at fange høje bolde der er skovlet 50 meter fra bagkeden.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    235

    Re: Stålometeret

    resultatet igår var bare lige en tand for meget. Jeg tog mig i at håbe vi tabte endnu større for så at Ståle vi gå selv..Jeg har været til 2 kampe i år. Mod Beitar og Benfica, og jeg tænkte "hold da op hvor bliver det en god sæson". Så var jeg i London 1 måned, og så nogle kampe i tv da jeg kom hjem, og her gjorde jeg op med mig selv, at jeg først gad at ta i parken igen når de begyndte at spille seværdigt. Gæt selv, jeg venter stadig.. Jeg er vant til at ta i parken hver gang jeg ikke skal andet, men jeg gider simpelthen ikke mere. Jeg gider ikke engang se kampene i tv. Så kedeligt er det..

    Ståle har fået os i CL og hatten af for det. Jeg mener bare at det er måske ikke utænkeligt at andre trænere også ville kunne det. Jeg lægger ikke en krone i parken før Ståle er væk, eller han begynder at spille lidt mere seværdigt.

    Igen, han har skaffet nogle resultater, men hvilken anden kompetent træner ville købe angribere for 40 MIO og lægge taktikken på en måde, så de ikke har en chance.??? det kan jeg se, alle jeg kender kan se det. Ståle kan ikke.. Han er også den eneste mand i DK som mener Hjalte Wurtz fungerer.. Og det tog ham lang tid at fatte at Niclas Jensen var faldet i niveau...

    Undskyld mig, men fyr ham

    Edit : og 1 mål i 4 kampe wtf..
    Sidst redigeret af b pippi : 21.12.07 kl. 13:05
    Dansk Liga med 16. hold!

    Krohn-Dehli, Duncan, Randrup, Jallow, Vilfort, Faxe, Eggen beviser at BIF har, og altid har haft, DKs smukkeste hold

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #26
    db. Slettet

    Re: Stålometeret


    ›Edit : og 1 mål i 4 kampe wtf..

    Skulle man lægge et spin på det, så er det da noget nær 100% udnyttelse af chancerne.

    Dette efterår har - trods andenpladsen (med blot 1,9pt per kamp) og ca 7pt til UEFA-koefficient - været langt under middel, synes jeg. Lad gå at man ikke har en chance mod Panathinaikos og Athletico, men at holdet ikke evner at skabe een eneste chance mod Aberdeen siger alt om den fantasiforladte spillestil, der praktiseres. Og hvilket resultat var udover en svineheldig Moskvakamp og en jævn udekamp i Lille egentlig tilfredsstillende? Nederlagene til Benfica? Sejren over Beitar? Hjemmekampen mod Lens, hvor man ikke kunne holde det gode udgangspunkt og var presset i bund?

    Jeg er lamslået over at et hold med Grønkjær, Hutchinson, Sionko (når han spiller) og Allbäck ikke er i stand til at skabe flere chancer, end de er. Det er tankevækkende, at det bedste spil i år (og i de seneste mange år) var første halveg mod Benfica, hvor kick'n'rush-stilen for en gangs skyld var erstattet af hurtigt og teknisk orienteret pasningsspil. Men Ståle synes ikke villig eller i stand til at implimentere dette spil. I stedet underpræsterer holdet i de fleste kampe, og spiller så ufatteligt primitivt og kedeligt, at det ikke rigtig er til at holde ud.

    På spørgsmålet om Ståles temperatur i øjeblikket - som burde være lavet i grader eller procent eller noget lignende for at undgå de mest sort/hvide polemikker - har min holdning i nogle måneder været, at jeg ikke ser et perspektiv i den spillestil han åbenbart foretrækker. I så godt som hver kamp sidder jeg og fantaserer om, at holdet scorer på et gennemspillet angreb, eller "blot" på en anden måde end efter en standardsituation. Det første sker bare så godt som aldrig, og det andet alt for sjældent.

    Derfor har jeg ingen fidus til Ståle længere. Uanset om han var træner, da holdet kom med i CL sidste år.

    mvh. db.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Stålometeret

    Håber du, at Ståle bliver fyret eller går selv hen over
    ›juleferien? Stem nu, hvor den værste bosniske hadstemning har
    ›lagt sig efter i går.

    Ja, det håber jeg! Men jeg ved også, at det ikke sker. Eneste mulighed, vi har, er for mig at se et bytte med Morten Olsen. Altså at de to trænere simpelthen bytter job indbyrdes. Det ville kunne lanceres som en spektakulær manøvre, hvor alle ville fremstå som vindere. Og jeg tror rent faktisk, at begge mandskaber ville kunne få en gevinst ved sådan en handel.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    3

    Re: Stålometeret

    ›Hva sker der for jer... Skal manden fyres fordi de ikk går
    ›videre.... I er helt væk.. I elskede manden sidste år da vi kom i
    ›Cl..

    Nu vinder man jo ikke mange kampe på at han fik os i CL sidste år...Fodbold spilles nu og her og man skal derfor altid kigge fremefter det nytter ikke noget at kigge tilbage.

    Jeg kan kun se at den kedelige gang fodbold som vi har været vidne til, vil fortsætte i det kommende forår og det gider jeg ikke bruge mine søndage på.

    Det må da være dig der er helt væk...eller det har du været i efteråret hvis du mener at den mand stadig har sin berettigelse på trænerposten.

    Ståle raus!!!
    "F.C. København har fans i verdensklasse." citat Don Ø den 23/10-2006

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Stålometeret

    Jeg syntes denne afstemningen er yderst misvisende... Ståle har i mine øjne gjort alt rigtig i 2007.. jeg mener, se hvad fanden manden har præsteret for FCK som ingen andre har!?!? Ståle har sat holdet på den bedste måde med de muligheder/værktøjer han har til rådighed.. Dont blame him! Manden var mega uheldig han ikke fik FCK i Champions League, igen!!

    Ydemere skulle denne tråd hellere havde været en debat om de forskellige spillere har levet op til deres forventninger...

    Ståle har gjort det godt for FCK! Håber vi holder på ham længe!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Stålometeret

    Ja, vi kom i Champions League sidste år. Ja, vi vandt superligaen. Dette er bare ikke ensbetydende med at træneren har succes i mine øjne. I Champions League går vi videre udelukkende på held efter min overbesvisning. Det var jo ikke ligefrem fordi vi kørte Ajax ud af banen og gik videre?
    Deusden så er man da uden visioner hvis man ikke forventer at FCK vinder superligaen, når vi har et hold som vi har. Det kan sku da ikke være rigtigt at vi skal spille så møjhamrende idéforladt fodbold, når stort set alle vores spillere er på deres respektive landshold.
    Ståle skal afsted NU! Han har opbrugt min kvote. Han er bare ikke nogen god træner. Han har ikke gjort noget godt. Vi spiller det værste FCK-fodbold jeg nogensinde har set. Det kan godt være at vi vinder nogle kampe, men det er bare ikke nok. Man burde ikke kunne være så negativ når vi ligger nr. 2, men det er forhelvede ikke engang værd at se en FCK-kampene mere(jeg gør det dog stadig, eftersom jeg gang på gang håber på en forbedring, og i kraft af mit sæsonkort). Man ved jo hvordan det spillemæssige kommer til at forløbe sig.
    Jeg er så pissetræt af det lortefodbold vi spiller, og JA jeg har store forventninger om FCK! Danmarks stolthed!

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stålometeret
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 03.11.09, 19:12
  2. Stålometeret
    By Zetterstedt in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 23:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •