Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 50

Emner: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Please .. Lad ikke Allbäck starte inde i næste kamp.. Selvom han smutter til sommer, kan han jo bare få det sidste kvarter eller lign.. For godt nok scorer han i dag (tak for det), men hvad andet godt har han at komme med ?
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ››Aaiton starter ude i stedet for manden som næsten intet har vist
    ››de sidste 15 kampe og som er væk om 10 dage...
    ››
    ››Endnu en uforståelig disposition af vores træner.

    ›Men som alligevel dog klarede udligningen for os :)

    Ja flot, men som skulle have scoret 2 mere, og iøvrigt mistede bolden konstant. Fucking ringe lorte præstation af hele holdet, Ståle raus.! Træt af det lort


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    60

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Ståle bliver ved med at imponere mig i en negativ retning, alle kan sku da se ailton skal om ikke starte inde så ihvertfald ha mere end et kvarter, marcus er væk, lad os få kørt ailton i stilling istedet for det pis, det er som om ståle bænker ailton fordi han kan og ikke en skid andet manden har L#%& i hovedet og må meget gerne forlade denne klub, for med hans indstilling til fodbolden og hans spilkoncept vinder vi ingen ting, ligemeget hvor mange nye dyre spillere vi køber..

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Noterer mig i dag at der skrives at Østergaard skammer sig. Troede endeligt at han skammede sig over vores kummerlige spile igennem nu snart 1 år and still counting, men måtte konstatere at det alene var romerlystosserne han skammede sig over............. jeg kan da så tilføje et par ting mere til listen:

    Han skulle skamme sig over at vi spiller sådan en kummerlig gang kujon fodbold, men den historisk stærkeste trup i superligaens historie.

    Hans skulle skamme sig over at han ansat en træner, for hvem det virker som om den fornemmeste opgave er at pille alt hvad der hedder selvtillid ud af sine spillere og i særdeleshed Ailton.

    Han skulle skamme sig over ikke at ville indse at vi har haft en spillemæssig krise og stilstand i et år.

    Han skulle skamme sig over de kommentarer han kommer med i offentligheden omkring de fans der kommer med en konstruktiv kritik, fx i Tipsbladet.

    Han skulle skamme sig over ikke at have smidt Ståle på porten - denne kan dog stadig nå at blive reddet hvis det offentliggøres efter sidste kamp.


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    283

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ›Noterer mig i dag at der skrives at Østergaard skammer sig.
    ›Troede endeligt at han skammede sig over vores kummerlige spile
    ›igennem nu snart 1 år and still counting, men måtte konstatere at
    ›det alene var romerlystosserne han skammede sig over.............
    ›jeg kan da så tilføje et par ting mere til listen:

    ›Han skulle skamme sig over at vi spiller sådan en kummerlig gang
    ›kujon fodbold, men den historisk stærkeste trup i superligaens
    ›historie.

    ›Hans skulle skamme sig over at han ansat en træner, for hvem det
    ›virker som om den fornemmeste opgave er at pille alt hvad der
    ›hedder selvtillid ud af sine spillere og i særdeleshed Ailton.

    ›Han skulle skamme sig over ikke at ville indse at vi har haft en
    ›spillemæssig krise og stilstand i et år.

    ›Han skulle skamme sig over de kommentarer han kommer med i
    ›offentligheden omkring de fans der kommer med en konstruktiv
    ›kritik, fx i Tipsbladet.

    ›Han skulle skamme sig over ikke at have smidt Ståle på porten -
    ›denne kan dog stadig nå at blive reddet hvis det offentliggøres
    ›efter sidste kamp.


    Det er simpelthen ikke nok for mig at trykke på enig knappen til dette indlæg......
    Tænkte præcis det samme da jeg så at han skammede sig over dem der smed med romerlys. Han har sq meget han burde skamme sig over, men alt kommer ned til at han skulle skamme sig over at have ansat sin indkompetente ven som træner for nordens største klub................ Øv!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ›Ståle bliver ved med at imponere mig i en negativ retning, alle
    ›kan sku da se ailton skal om ikke starte inde så ihvertfald ha
    ›mere end et kvarter, marcus er væk, lad os få kørt ailton i
    ›stilling istedet for det pis, det er som om ståle bænker ailton
    ›fordi han kan og ikke en skid andet manden har L#%& i hovedet
    ›og må meget gerne forlade denne klub, for med hans indstilling
    ›til fodbolden og hans spilkoncept vinder vi ingen ting, ligemeget
    ›hvor mange nye dyre spillere vi køber..

    Jeg synes i den grad at Allbäck i dag viser hvorfor at han stadg har en stor berettigelse på det hold.
    Men jeg vil vedgive at den offensive satsning nok kommer for sent i dagens kamp.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Jeg synes i den grad at Allbäck i dag viser hvorfor at han stadg har en stor berettigelse på det hold.

    Gør han ikke bare det han skal? Minus selvfølgelig at have den hurtighed, placeringevne og skarphed det kan forventes af en angriber i FCK har.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    283

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ››Ståle bliver ved med at imponere mig i en negativ retning, alle
    ››kan sku da se ailton skal om ikke starte inde så ihvertfald ha
    ››mere end et kvarter, marcus er væk, lad os få kørt ailton i
    ››stilling istedet for det pis, det er som om ståle bænker ailton
    ››fordi han kan og ikke en skid andet manden har L#%& i hovedet
    ››og må meget gerne forlade denne klub, for med hans indstilling
    ››til fodbolden og hans spilkoncept vinder vi ingen ting, ligemeget
    ››hvor mange nye dyre spillere vi køber..

    ›Jeg synes i den grad at Allbäck i dag viser hvorfor at han stadg
    ›har en stor berettigelse på det hold.
    ›Men jeg vil vedgive at den offensive satsning nok kommer for sent i dagens kamp.


    Ud over målet synes jeg altså ikke han viser det store i dag, han har da vist også et par store afbrændrere, bla med hovedet i første halvleg...... tiden er løbet fra ham, selv om han hargjort det fantastisk tidligere...... Men tidligere præstationer er, eller skulle man sige burde, ikke være nok til at blive sat på holdet....... Vel, ståle??????

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Virkelig flot FCK at I kunne presse dette ynglingehold der stiller op med et forsvar hvor der ikke er en over 135 cm høj og vejer mere end 45 kg. Sikke en gang lort, sig mig: Må i ikke spille fodbold, eller kan i ikke lide det? Så meld jer i stedet ind i en frimærkeklub, der kan i nok være med i tempoet, hold k... jeg føler mig til grin. Ståle udtaler at det var en ok kamp???? Hvad for en kamp så han, med det hold vi har skulle man køre et reserve hold som Bundby over med 0-6, nå jeg stopper her, jeg skal ud og brække mig.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Ailton er brandvarm for tiden (eller i hvert fald smålun), hvilket er mere end man kan sige om Allbäck.

    Jeg kan ikke engang sige, at Ståle overrasker mig.
    Jeg bider lidt mærke i en udtalelse Ståle kom med for nyligt. Han sagde noget i retning af, at man altid skulle stole på sine koncepter og ikke høre på hvad fans, eksperter osv. siger.
    Dagens opstilling sammenholdt med Ståles udtalelser får mig til, at tænke på Ståle som en meget stædig mand. Nu har vi fans krævet Ailton på banen i lang lang tid, men fandme om vi skal få ret! Uanset hvor godt Ailton spiller. Det virker som om Ståle er bange for at miste ansigt og indrømme tidligere fejldispositioner.

    Det der irriterer mig mest er, at vi har en fremragende spiller i Ailton siddende på bænken, for hver kamp der går uden Ailton på banen nærmer et salg sig. Jeg føler at vi sidder med en ekstremt dygtig spiller, men ikke får lov til at opleve ham. En dag er han væk og så står vi som fans og tænker "hvad skete der?".
    Fc Ålene

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Jeg mener at Ståles interview i Onside-studiet var helt uacceptabelt lallet, og at dets indhold fint afspejler hvad der er galt i FCK.

    For det første er selvrespekten forsvundet med guldchancen. Ståle mente jo, at der var fine sølvchancer, fordi FCM jo skulle møde et eller andet meningsløst midterhold (red: der kæmper for at undgå advarsler og score en fairplay adgang til UEFA-cuppen) ude, og vi jo 'bare' har Lyngby hjemme.

    Danmarks lokomotiv med højt til loftet, skal jeg love for !

    Og så er det spillet. Ståle mener igen at det var en helt fin præstation, hvor de afgørende faktorer var, at vi ikke var helt skarpe i angrebet og at forsvaret laver 2 store fejl. Han mente også at BIF ikke havde andre chancer.

    Det er for mig helt galloperende vanvittigt at postulere. BIF var hurtigere på bolden, skarpere og mere selvsikre og vi havde på intet tidspunkt etableret presspil kørende mere end et enkelt minut eller 2.

    Men lad os tage konsekvensen af Ståles egne ord.

    Hvis det her spil er "tilfredsstillende" for cheftræneren, så er cheftræneren ganske enkelt ikke tilfredsstillende for FCK. Punktum !
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower


  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Jeg synes i den grad at Allbäck i dag viser hvorfor at han
    ›stadg har en stor berettigelse på det hold.


    ›Gør han ikke bare det han skal? Minus selvfølgelig at have den
    ›hurtighed, placeringevne og skarphed det kan forventes af en
    ›angriber i FCK har.

    Kan du komme i tanke om en eneste gang at Nordstrand bare er i nærheden af en chance? Jeg kan ikke, men Allbäck har i mine øjne et ægte målinstinkt som bringer ham i nærheden af chancerne konstant.
    Gør han ikke bare det han skal? Jo, gør de andre?

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Kan du komme i tanke om en eneste gang at Nordstrand bare er i nærheden af en chance? Jeg kan ikke, men Allbäck har i mine øjne et ægte målinstinkt som bringer ham i nærheden af chancerne konstant.

    Så skulle han da tage at score nogle flere mål på de chancer han får...

    Det er muligt at det er hans rolle den er gal med, og så er vi tilbage ved at Ståle skal meget gerne må smutte videre hurtigst muligt, så vi ikke er afhængige af den type angriber Allbäck er. Dog synes jeg stadig at han scorer på et minimum af de chancer han får, at han er for langsom(hvornår har du sidst set ham afdrible en modspiller eller rykke fri i et dybdeløb?) og ikke mindst at han mentalt slet ikke virker som om han har nogen gejst.

    Gør han ikke bare det han skal? Jo, gør de andre?

    Det er jo svært at sige noget om, idet de slet ikke får chancen på samme måde som han gør. Umiddelbart vil jeg sige at han er den der virker mindst skarp af vores 4 angribere, jeg vil da mene at Junior og Ailton har gjort hvad de skulle de sidste par kampe, og hvad angår Nordstrand mener jeg at han er i en fase af sin udvikling hvor det er til at leve med at han ikke hamrer kasser ind på stribe. Jeg tror på at han på sigt vil kunne løfte den offensive profil i FCK, så derfor skal han have lov til at flagre rundt til han udfører sit potentiale optimalt.
    Sidst redigeret af Jesper B : 19.05.08 kl. 09:30

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Det er muligt at det er hans rolle den er gal med, og så er vi tilbage ved at Ståle skal meget gerne må smutte videre hurtigst muligt, så vi ikke er afhængige af den type angriber Allbäck er. Dog synes jeg stadig at han scorer på et minimum af de chancer han får, at han er for langsom(hvornår har du sidst set ham afdrible en modspiller eller rykke fri i et dybdeløb?) og ikke mindst at han mentalt slet ikke virker som om han har nogen gejst.

    Har det nogensinde været en del af Allbäcks rolle/kompetencer at afdrible en modstander?
    Er det ikke lidt søgt at blive ved med at vende tilbage til den der med manglende gejst, efter at hans afskedstidspunkt blev annonceret, så har det ligesom givet en plausibel undskyldning for at hagle manden ned?
    Mht. at score på sine chancer så finder du vel ikke nogen i superligaen der har en udnyttelses-% på 100.
    Havde han 2-3 chancer i går og scorer på den ene?

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Har det nogensinde været en del af Allbäcks rolle/kompetencer at afdrible en modstander?

    Nej, men han må da godt gøre det alligevel, og det er lige præcis her det bliver udstillet at han ikke er tilstrækkeligt motiveret. Holdet spiller ikke som det skal, men til trods for hans store erfaring og det den kan tilføre, gør han kun lige hvad han bliver bedt om.

    Jeg har i øvrigt glædet mig over ham tidligere, og mener at han har gjort det godt i København. Jeg klapper ham af banen i det 70. minut på lørdag og ønsker han held og lykke i Sverige, men jeg kommer ikke til at savne ham.
    Sidst redigeret af Jesper B : 19.05.08 kl. 10:30

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  2. Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.05.09, 01:48
  3. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  4. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20
  5. Optakts- og kamptråd: Næstved - FC København
    By Spurs in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 10.03.08, 07:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •