Side 13 af 21 FørsteFørste ... 310111213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 304

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Min flyvetur til Helsinki i dag pisser mig helt vildt af. Vi tager lige tingene i omvendt kronologisk rækkefølge.

    Da jeg vel er ankommet til Helsinki lufthavn skal jeg have en taxa. Det er en lidt halvlagn tur i taxaen, så jeg sms'er som vinden. Jeg glemmer så min telefon i taxaen ... FFS!

    Men det var nu ikke det værste. Flyet er landet og alle skal have fat i deres ting. Jeg laver et hurtigt raid og får gelinde min taske og kamerataske ned. Men bedst som jeg tager min jakke deroppe, så får jeg et skub. Konsekvensen er at min egen hånd dasker ned i hovedet på mig og min ene negl er åbenbart skarp nok til at hive hul i huden på min næse. Så jeg gik blødende fra borde og ligner en der har fået på face .... FFS!!

    Men det værste ved denne tur, endnu (stay tuned), er ham jeg sad ved siden af i flyveren. For helvede din latterlige nar! En ting er, at du fylder som jeg ved ikke hvad. At nappe armlænet er ok, men at flyde ind over mit sæde er famdeme ikke i orden. Og så sætte dig til at læse, med avisen foldet helt ud, så du skyggede for skærmen på min laptop og det var umuligt at arbejde. Da jeg endeligt får kigget nok på dig til, at du lagde avisen væk ..... hvad så ... ja så sidder du fandeme med spredte ben og klør dig i skridtet den sidste time af flyveturen. For helvede din ubehøvlede, klamme og latterlige nar!! For helvede du pisser mig af!!!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Jævnfør en artikel i dagens Information, finder jeg det beskæmmende, hvorledes EB, BT o.l. aviser skal udbasunere Kamilla Bech Holtens dødsfald.

    Just da jeg surfede rundt på nettet, stødte jeg ind i denne artikel "Kasper alene til begravelse", i brødteksten hedder det: "Gæsterne - heriblandt Kamillas eksmand Kasper Bech Holten - er ankommet til Frederiksberg Kirke, hvor Kamilla Bech Holten netop nu bisættes".
    Alle danskere kan således få en løbende opdatering af tragediens udvikling.

    Ekstrabladet linker endog til denne billedserie, hvor man kan svælge i følelsesladte billeder af andre kendte, der ankommer til begravelsen.

    Hendes død er da på alle måder trist og tragisk, på linje med lignende alt for tidlige dødsfald.
    Men hvordan i al verden kan nogle medier tro, at blot fordi vedkommende tilfældigvis er kendt i offentligheden, så giver det fri ret til at udpensle de mest intime stunder i livet.

    Det pisser mig af, at alle ikke kan forstå at døden er noget dybt privat.

    Mvh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 27.09.08 kl. 15:19
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    At jeg pludselig er rendt ind i rygsmerter.
    Nuvel, jeg er ingen tynd skidespræller, så ryggen er vel blevet hårdt belastet og jeg må og kan leve med smerten og det faktum at jeg går som havde jeg skidt i bukserne.

    MEN...

    Alle folks håbløse kommentarer, og ikke mindst deres gode råd, pisser mig gevaldigt af.
    I min verden skal man vide hvad man snakker om, når man tilbyder sin assistance ved rygsmerter. At tilbyde et "knæk" i ryggen, eller nogle fede piller lægen har udskrevet, eller en masse andre tåbelige råd, der virkede for din mormor, farmor eller whatever, kan jeg ikke bruge til det helt store... og jeg skal nok selv afgøre hvornår jeg syntes det er alvorligt nok til at blive hjemme fra job, gå til fysioterapeut eller kiropraktor osv.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at teleselskabet 3 har solgt mig en telefon der ikke fungerer, nægter at ombytte den og har brugt 14 dage på sagsbehandling. Halleluja hvor er telebranchen korrupt...

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Justerede margener - navnlig i lærebøger.

    Ffs! Tekst skal være organisk, livlig, energisk og dynamisk. Navnlig hvis det skal nærstuderes og bearbejdes kognitivt.

    Justerede margener dræber læsevenligheden.

    Det er noget lort.

    Lort.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #186
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at folk bruger fodboldkampe til at eksponere deres politiske holdninger - jvf. Hess-lortet fra FC Moskva i går, i Parken.

    Hvis I absolut skal være stolte af, at i er nazi-tilhængere, så gør det ffs et andet sted end til en fodboldkamp - røvhuller!


    Philip


  10. #187
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af,

    at jeg ikke kan få solgt min 2-værelses andelslejlighed

    MCN

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Hvor FUCKED up er det her?

    Ens nøgler bliver tabt fodboldklubben i onsdags. Nederen! Torsdag morgen er de fundet. Men jeg kan godt klare mig uden dem til lørdag så de bliver lagt ind i cafeteriaet på bestyrerens kontor. Jeg vælger ikke at hente dem før lørdag formiddag. Vi snakker alle slags nøgler, bilnøgler blandt andet, så jeg vælger den dyre panikløsning og får reservenøglen kørt fra Amager til Gentofte i en taxa: 320 kroner!

    Natten mellem torsdag og fredag er der KRAFTEDME indbrud og nøglerne stjæles !! Så nu de væk igen !!!! OG DET PISSER MIG AF !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hilsen
    Karsten
    Sidst redigeret af Karsten CF1 : 03.10.08 kl. 19:45

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #189
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af at jeg ikke har haft råd til de 2 Volbeat koncerter i Vega november måned.....
    og i den forbindelse pisser det mig af at koncerten ikke er rykket til et større spillested...FFS !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    En efterhånden gammel traver, men hold da kæft hvor det pisser mig af, at folk gemmer og sender ting i Office 07 format (docx, pptx etc.) plz fat at vil man have alle skal se ens filer kan man gemme det i Office 97 eller eksportere som PDF.

    Godt man så har andre programmer end Office der kan åbne omtalte filer.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›En efterhånden gammel traver, men hold da kæft hvor det pisser
    ›mig af, at folk gemmer og sender ting i Office 07 format (docx,
    ›pptx etc.) plz fat at vil man have alle skal se ens filer kan man
    ›gemme det i Office 97 eller eksportere som PDF.

    ›Godt man så har andre programmer end Office der kan åbne omtalte filer.


    Det pisser mig af at Microsoft lavede en ny standard, i stedet for bare at bruge den gamle .doc.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    8

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ... at vi ikke kan scorer mere, specielt når jeg spiller på et 0-6 resultat!

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ...at der på mit fjernsyn for anden dag i træk har været sne på alle kanaler !!!!
    I den sammenhæng pisser det mig så endnu mere af, at man ikke kan få fat i formanden for boligblokken, da han ikke tager sin skide telefon !!!
    Og næstformanden er på efterårsferie.....FFS !!!!! Så må man jo tage hjem til sin mor i aften og se landskamp....IT PISSES ME SO MUCH OFF !!!!! ARGH !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  20. #194
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig i den grad af at folk går i byen med kniv..! Hver mandag morgen jeg åbner avisen er der en stakkel som er stukket ned... SUK!

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    684

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Udtrykket "at gøre det onde ved...", som bruges ustandseligt i den i forvejen sprogligt underernærede danske sportsjournalistik. Senest hørt i Onsides pausereportage fra kampen ml. Aab og FCN for et par minutter siden.
    Tag jer dog sammen og læg den sproglige dovenskab på hylden!

    Mvh.
    Hafnia
    Sosteniamo la squadra più forte che il mondo ha visto mai. MagiCopenaghen vinci per noi !
    Ora che Copenaghen è veramente forte noi della C cantiamo insieme così !

    UNA CAPITALE
    UNA SQUADRA
    Hafnia aka gØgl@ren's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •