Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 188

Emner: FCK i Europa 2010/2011

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Nogen der ved hvornår de 2 kampe spilles..

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Nogen der ved hvornår de 2 kampe spilles..
    Jeps. Om knap 2 uger og 3 uger.

    http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...endar2010.html

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #48
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Red Bull skal vi kunne slå, altså de har Augu. på midtbanen, vi har Claudemir !!!
    Synes det er lidt søgt at sammenligne 1 spiller på hvert hold og der ud fra konkludere at vi er bedre. Desuden virker det ikke som om at Augustinussen er en spiller vi behøver bekymre os særlig meget om - jvf. Tipsbladet.

    Synes at RBZ vil være en ganske ubehagelig modstander for ethver seedet hold. Det er ligesom det var med os selv - inden vi fik point nok til selv at blive seedet (og turneringsformen blev lavet om).
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Har kigget på på RBK's forum, og det lader til at vi er ønskemodstanderen sammen med Sparta Prag. Denne side og frem.

    Der er både fordele og ulemper ved at trække Rosenborg. Det ville være så fedt at kunne lukke røven på fjeldaberne én gang for alle - og så med CL som gevinst! Omvendt vil jeg nok være på randen af selvmord hvis vi taber.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    ›Har kigget på på RBK's forum, og det lader til at vi er
    Denne side og frem.

    ›Der er både fordele og ulemper ved at trække Rosenborg. Det ville
    ›være så fedt at kunne lukke røven på fjeldaberne én gang for alle
    ›- og så med CL som gevinst! Omvendt vil jeg nok være på randen af
    ›selvmord hvis vi taber.

    Det er næsten kun naturligt, at vi er deres ønskemodstander. Dels er der prestige og en forhåbentlig fed awaytur, dels må vi vel regnes for at være et mere overkommeligt hold end de alternativer Rosenborg har, i hvert fald i forhold til Anderlecht og Basel.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Jeg håber på Rosenborg. Det gør jeg virkelig.
    Jeg brænder så meget for at sætte dem på plads igen.

    Vi har hidtil aldrig tabt til dem (1 sejr - 2 uafgjorte) og Rosenborg er vist ikke, hvad de har været i styrke. Jeg synes, at vi har holdt vores styrke rimelig intakt jævnt over sæsonerne.

    BIF generer mig ikke voldsomt... De kan sjældent bringe mit pis i kog. Men Rosenborg.... Uhhhhh Rosenborg!!!!

    Bring 'em on!!

    (Kan vi ikke få dem, ja, så bare gi' os Zilina, Sheriff eller Partizan. Jeg er ligeglad med hvem - vi er favoritter mod alle. Partizan er ikke hvad de har været og de har lige solgt deres topscorer. Men Salzburg? Så bliver jeg rigtig nervøs. :( )

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    ›Har kigget på på RBK's forum, og det lader til at vi er
    Denne side og frem.

    ›Der er både fordele og ulemper ved at trække Rosenborg. Det ville
    ›være så fedt at kunne lukke røven på fjeldaberne én gang for alle
    ›- og så med CL som gevinst! Omvendt vil jeg nok være på randen af
    ›selvmord hvis vi taber.

    Udover at nordmændene diskutere at hvem de gerne vil møde, så bringer de faktisk også et andet interessant tema på banen.

    Denne 'mediepotten' som de kalder den, jeg tror de mener en tv-penge-medie-sum som bliver fordelt ud fra hvor mange hold der er med i selve ChL-gruppespillet fra hver region. Danmark og Norge er sikkert i samme region og det vil sige at hvis både FCK og RBK kommer videre til gruppe spillet så vil der ikke være lige så mange tv-penge som hvis det kun er det ene hold.

    altså; endnu mere vand på møllen hvis vi trækker hinanden, ikke bare de enorme chl-penge, og stoltheden over at være nordens bedste/næstbedste men nu også 'mediepotten' som vi kan sikre kun blir til deling mellem PSE og Nordea ved selv og nakke RBK...

    21 timer til lodtrækning + lidt fifa opvarmnings sniksnak
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Der faktisk flere spændende ting i den næste runde ud over vores egen kamp. Hvis man tager optimistiske briller på og smider salt over skuldren med fare for at jinxe, så kan én underdog-sejr i hele fem opgør resultere i, at kbh ryger i tredje seedningslag.

    Man skal håbe på Sampdoria-, Auxerre- og Young Boys-sejr eller et nederlag til Anderlecht og Basel.

    Men først skal vi lige klare skærene selv. Det er dog altid lidt sjovere, når der også er lidt ekstra på spil i de andre kampe.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    ›Jeg håber på Rosenborg. Det gør jeg virkelig.
    ›Jeg brænder så meget for at sætte dem på plads igen.

    ›Vi har hidtil aldrig tabt til dem (1 sejr - 2 uafgjorte) og
    ›Rosenborg er vist ikke, hvad de har været i styrke. Jeg synes, at
    ›vi har holdt vores styrke rimelig intakt jævnt over sæsonerne.

    ›BIF generer mig ikke voldsomt... De kan sjældent bringe mit pis i
    ›kog. Men Rosenborg.... Uhhhhh Rosenborg!!!!

    ›Bring 'em on!!

    ›(Kan vi ikke få dem, ja, så bare gi' os Zilina, Sheriff eller
    ›Partizan. Jeg er ligeglad med hvem - vi er favoritter mod alle.
    ›Partizan er ikke hvad de har været og de har lige solgt deres
    ›topscorer. Men Salzburg? Så bliver jeg rigtig nervøs. :( )


    Hvem har Partizan solgt ? Deres topscore Cleo spiller stadig i klubben ..
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Denne 'mediepotten' som de kalder den, jeg tror de mener en tv-penge-medie-sum som bliver fordelt ud fra hvor mange hold der er med i selve ChL-gruppespillet fra hver region. Danmark og Norge er sikkert i samme region og det vil sige at hvis både FCK og RBK kommer videre til gruppe spillet så vil der ikke være lige så mange tv-penge som hvis det kun er det ene hold.
    Det er det UEFA kalder "market pool". Det er en ordentlig bunke TV penge, som UEFA distribuere efter værdien af hvert TV marked, samt hvor langt man kommer i turneringen.

    Da AaB var i CL fik de €12.1M ud af det i alt. Deraf var de €5.3M fra market pool, så det er ret mange penge, vi snakker om her. Bayern fik flest penge fra market pool af alle med €21.5M.

    Jeg har søgt med lys og lygte for at finde ud af hvordan de fordeler denne market pool, men jeg kan ikke finde det. Men jeg husker også fra tidligere, at vi på en eller anden måde er snørklet sammen med Norge, selvom jeg ikke kan finde noget officielt om det. Så jeg tror bestemt at det er helt korrekt, at vi vil tjene kassen på at Rosenborg IKKE kvalificerer sig til CL, hvis vi gør.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 05.08.10 kl. 17:07
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Er enig. ALT ANDET EN SALZBURG så er jeg rigtig fortrøstnings fuld! Vi kan umuligt være uheldig og trække det værste hold 2 gange i træk! Og NEJ jeg jinxer ikke! :P

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    ››Jeg håber på Rosenborg. Det gør jeg virkelig.
    ››Jeg brænder så meget for at sætte dem på plads igen.
    ››
    ››Vi har hidtil aldrig tabt til dem (1 sejr - 2 uafgjorte) og
    ››Rosenborg er vist ikke, hvad de har været i styrke. Jeg synes, at
    ››vi har holdt vores styrke rimelig intakt jævnt over sæsonerne.
    ››
    ››BIF generer mig ikke voldsomt... De kan sjældent bringe mit pis i
    ››kog. Men Rosenborg.... Uhhhhh Rosenborg!!!!
    ››
    ››Bring 'em on!!
    ››
    ››(Kan vi ikke få dem, ja, så bare gi' os Zilina, Sheriff eller
    ››Partizan. Jeg er ligeglad med hvem - vi er favoritter mod alle.
    ››Partizan er ikke hvad de har været og de har lige solgt deres
    ››topscorer. Men Salzburg? Så bliver jeg rigtig nervøs. :( )


    ›Hvem har Partizan solgt ? Deres topscore Cleo spiller stadig i klubben ..

    En tanketorsk fra min side.
    Det var Dinamo Zagreb, der solgte deres topscorer. :)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Jeg var faktisk ved at skrive noget af det samme i nat, men øjnene lukkede sig langsomt i... Partizan er alt andet end skræmmende.

    OGSÅ selvom de vandt deres hjemlige liga sidste år uden at tabe (og med 24 sejre ud af 30 kampe).
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Jeg håber ikke på Rosenborg. Ikke så meget fordi jeg er bange for at blive slået ud af dem - jeg mener vi burde kunne slå dem - men mere fordi det ville være najsan at få Basel og/eller Anderlecht ud. Så Salzburg + Rosenborg må venligst gerne trække de to hold, så vi forhåbenligt kan få en af dem ud, og rykke op i pot 3. Skulle begge blive slået ud, vil dette også betyde at Spartak Moskva rykker op i pot 3, og derfor ikke kan blive en modstander i CL-gruppe.

    Jeg håber ikke, vi skal heppe på, at Auxerre eller Sampdoria (eller Young Boys) slår et højere seedet hold ud, da dette ville betyde, at de kvalificerer sig i pot 4. Dvs. vi kan risikere at trække dem i gruppen som "det dårlige hold i gruppen". Selvfølgelig ville Sampdoria rykke ind i pot 3 hvis de slår et højere seedet hold, og både Anderlecht og Basel ryger ud, hvilket jo ville være fint, men hvis kun den ene af Anderlecht eller Basel bliver slået ud, så er det ikke helt så ønskværdigt.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: FCK i Europa 2010/2011

    Jeg håber ikke på Rosenborg. Ikke så meget fordi jeg er bange for
    at blive slået ud af dem - jeg mener vi burde kunne slå
    dem - men mere fordi det ville være najsan at få Basel og/eller
    Anderlecht ud. Så Salzburg + Rosenborg må venligst gerne trække
    de to hold, så vi forhåbenligt kan få en af dem ud, og rykke op i
    pot 3. Skulle begge blive slået ud, vil dette også betyde at
    Spartak Moskva rykker op i pot 3, og derfor ikke kan blive en
    modstander i CL-gruppe.
    Så Rosenborg er gode nok til at slå Anderlecht og Basel ud, men vi kan godt slå dem?

    Det vil være trist at trække Rosenborg, for chancen for at vi ryger ud til dem, er større end for 3 ud de 4 andre vi kan trække.

    Derudover er jeg enig i, at det vil være super, hvis Rosenborg og Salzburg får mulighed for at hjælpe på vores seedningsmuligheder.

    Jeg håber ikke, vi skal heppe på, at Auxerre eller Sampdoria (eller Young Boys) slår et højere seedet hold ud, da dette ville betyde, at de kvalificerer sig i pot 4. Dvs. vi kan risikere at trække dem i gruppen som "det dårlige hold i gruppen". Selvfølgelig ville Sampdoria rykke ind i pot 3 hvis de slår et højere seedet hold, og både Anderlecht og Basel ryger ud, hvilket jo ville være fint, men hvis kun den ene af Anderlecht eller Basel bliver slået ud, så er det ikke helt så ønskværdigt.
    Der er 3 kampe, der kan give os den ene lille plads op vi skal bruge. Jeg vil klappe febrilsk i mine små hænder hvis vi kommer til CL og en af favoritterne rent faktisk taber, så vi ryger i pot 3. Om det er Basel, Anderlecht eller et hold i non-champions-delen, det rager mig en høstblomst - det er uvæsentlige detaljer. Men forskellen på at komme i pot 3 og pot 4 er ENORM.

    Og forestil jer lige hvor stor en ønskemodstander FCK bliver for de resterende 24 hold, hvis vi skulle ende i pot 3, i forhold til de hold, der er der nu...

    Zenit St. Petersburg
    Panathinaikos
    Tottenham
    Glasgow Rangers
    Ajax
    Schalke 04
    FC Basel
    Anderlecht

    Og så kunne vi komme i CL gruppe med Cluj. Så ville der da være åbnet en motorvej for Europacup til foråret igen.

    Nå. Nu bliver man måske en smule for ivrig. Der er lige et par ting, der skal gå i orden først. 40 minutter til lodtrækning :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2010/11
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 25.02.11, 05:17
  2. Kampprogram i Superligaen 2010/2011
    By MZ in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 12.06.10, 15:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •