Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 59 af 59

Emner: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    For fanden da! Jeg tror ikke mine egne øjne?

    Sidder der seriøst folk og udgyder deres skuffelse over dette transfervindue?

    Jeg er målløs..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    tjaa for anden gang i historien går vi ind til et CL gruppespil, med kun 2 RIGTIGE angribere i truppen....

    Jeg ved ikke hvad jeg ellers vil kalde det, men en succes at det står sådan til oppe foran i vores trup- det i min verden så langt fra en succes som det kan komme !
    Ahh okay, vi kunne selvfølgelig have gjort det værre, og solgt damen til Braga ligen inden luk, men 2 rigtige angribere, til en liga, pokal fodbold, og også CL- det bare ikke godt nok !

    Også er indkøbet af bergvold også helt hen i vejret, altså fair nok folk ikke vil skælle og smælle, men at folk nærmest bliver romantiske over C.Vs arbejde forstår jeg simpelthen ikke !
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  3. #48
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,508

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Nej, nu må I sgu da lige...

    "Rigtige angribere"? "Rigtige angribere"? Hvorfor er det lige Søren Frederiksen ikke er en "rigtig angriber"? Fordi han blev brugt på venstrekanten i sin tidligere klub? Så går jeg ud fra de to rigtige angribere vi så har er Zohore og... Nordstrand? Damen blev brugt på midtbanen i sin tidligere klub, Santin på fløjen i hans.

    Og hvor i alverden kommer den her pludselige forventning om et eller andet mytisk "klassekøb" fra? Hvis Nord ikke havde været skadet, så havde det slet ikke været et tema med køb af angriber. Planen hele vejen igennem har været at sælge Ailton og erstatte ham med Nordstrand. Nu har vi så brug for en Nordstrand erstatning og vi henter et ungt, spændende dansk talent med U21 landskampe i baggagen. Erstat "dansk" med næsten enhver anden nationalitet og var der nogen der ville have et problem?

    Det foruden, så er hele vores offensiv styrket i næsten ekstrem grad med både Claudemir og Bolaños, samt en snart ever-green Grønkjær, Vingaard, Pospech, Wendt... er der nogen der kan pege på en stærkere samlet offensiv i klubbens historie?

    Jeg vil næsten gå så langt som at kalde det her det bedste transfervindue i klubbens historie. Enkelt-køb har været bedre, men den nærmest ekstreme talentmasse der er blevet hentet til klubben, de utrolig vigtige spillere der er blevet erstattet uden at blinke, den bredde der så ofte er blevet omtalt som grunden til vores mesterskaber men som reelt har været grelt udhulet på det seneste er nu på plads igen, med kvalitet på alle pladser.

    At være skuffet over dette transfervindue, på nogen måde, er ganske enkelt useriøst.


  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›Jeg er ikke det mindste skuffet over at det blev Frederiksen i
    ›forhold til et større navn.

    ›Til gengæld føler jeg mig ret usikker omkring, hvorvidt det er
    ›det rette valg at hive Frederiksen væk fra SønderjyskE, hvor han
    ›havde gang i en god udvikling. Hovedpersonen mente jo også selv,
    ›at han skulle bruge det kommende år på at gøre sig klar til FCK.

    ›Jeg frygter ganske enkelt, at Frederiksens udvikling svækkes, ved
    ›at han kommer til København før tid. Ligesom jeg tvivler på, at
    ›han på nuværende tidspunkt har niveau til reelt at kunne aflaste
    ›profilerne engang imellem - så kunne man næsten lige så godt have
    ›kastet spilletiden efter Zohore i stedet, eller valgt en løsning
    ›med en af de mere offensive midtbanespillere i en fremskudt
    ›position.

    ›Men det blev som det blev. Og det har været et godt
    ›transfervindue af CV i en økonomisk trængt tid.

    Udfra tiden og de skader og handler det er blevet til, så var det vel det rigtige at gøre........

    Søren skulle jo hertil næste år alligevel, nu kan vi så passende leje Nordstrand ud til Sønderjyske, for han kommer alligevel ikke til at kunne bidrage med noget som helst før flere måneder efter hans skade er iorden, hvis han overhovedet kommer sig ovenpå sådan en alvorlig skade.

    Jeg syntes det er meget svært at forestille sig Nordstrand sprudle i det tidlige forår sammen med Dame.

    Så velkommen før tid til Søren Fredriksen.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›tjaa for anden gang i historien går vi ind til et CL gruppespil,
    ›med kun 2 RIGTIGE angribere i truppen....

    Enig i at angrebet er for tyndt, og i en bedre verden havde CV måske også signet en angriber med CL-klasse. Jeg vælger dog at tro på, at CV har den samme opfattelse, men at det blot ikke har været muligt at få den rigtige mand til den rigtige pris.

    ›Også er indkøbet af bergvold også helt hen i vejret, altså fair
    ›nok folk ikke vil skælle og smælle, men at folk nærmest bliver
    ›romantiske over C.Vs arbejde forstår jeg simpelthen ikke !

    Jeg tror ikke, det er nemt at være sportsdirektør i en dansk klub, når målet er, at man skal have en trup, der kan spille med i CL, og når samtidig kun har en meget begrænset pose penge at gøre godt med.

    Status er pt, at vi vel nok spiller noget af det bedste fodbold, jeg kan mindes, og det skyldes vel i høj grad CVs arbejde. Bergvold var et billigt supplement, og selvom han stadig hedder glasben til mellemnavn, kan man vel ikke bebrejde CV, at han tog en chance med ham. Bergvold kan stadig nå at vise sit værd.

    Med eller uden Bergvold og selv med kun to rigtige angribere ser truppen dog meget stærk ud. Det er længe siden, jeg har været så begejstret.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Som erstatning for Ailton ser jeg det i hvert ikk som en svækkelse at SF overtager den plads.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›tjaa for anden gang i historien går vi ind til et CL gruppespil,
    ›med kun 2 RIGTIGE angribere i truppen....

    Jeg hader også falske angribere .....

    Helt seriøst Daniello, du antager at CV/Ståle for alt i verden vil spille med to ikke-falske angribere i CL og kritiserer dem for, at de ikke magter at hente den angriber der for alvor ville gøre det muligt. Hvis du endeligt skal bimle ud af den linje, kan du så ikke kritisere dem for at være villige til at spille 4-5-1 i CL i stedet? Det andet er jo en ganske fortræffelig omgang fjolleri.

    FCK spillede i øvrigt med Hutch som falsk angriber da vi slog united og spillede med Grønkjær som falsk angriber da vi smadrede Celtic og fik 0-0 mod Benfica. FCK spillede med Mackan og Berglund i front både ude i Manchester og ude i Glasgow. Hvor godt gik det lige der? Nå ja, vi tabte også i 4-5-1 nede i Lissabon med Grønkjær som falsk angriber.

    Baseret på tidligere erfaringer tager jeg gerne en frisk 4-5-1 med falsk angriber i CL i år. Sir' d bar' ......
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    121

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    vi havde vel alle håbet på en "klasse" angriber, kan så diskuteres hvad det er. mener jeg bestemt bare ik sf er. vdv havde været en klasse spiller men var vist en dårlig joke, men lad det ligge.
    sf er ung og talentfuld og er vel os derfor man i det hele taget købte ham. synes bare ik lige det er det vi står og mangler endnu en talentfuld angriber.
    for at nævne nogle navne så havde jeg langt hellere set spillere som, junker. jon dahl. skoubo. k perez. man ku måske ha prøvet at leje eller købe markus rosenberg. rade priza. noget i den dur spillere som i det mindste har vist bare lidt, og ikke et talent som måske, måske ikke har talentet og måske måske ikke slår igennem.

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Ja Søren Frederiksen ser spændende ud og han bliver sammenlignet med Robben af CV:), men han har ikke har niveauet til CL. Havde gerne set at vi havde købt/lejet en klasse angriber.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    http://www.bold.dk/nyt/Staale-vil-give-Bolanos-debut

    Gad vide om Ståle mener, at SF's kondition er for ringe eller hans muskler for små? Hm, måske begge dele.

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    http://www.bold.dk/nyt/Staale-vil-give-Bolanos-debut

    ›Gad vide om Ståle mener, at SF's kondition er for ringe eller
    ›hans muskler for små? Hm, måske begge dele.
    Jeg gætter på kondition, og eventuelt et par kilo for meget. .

    Det er hvad der sker når man får Sønderjysk kaffebord i pausen. :)
    6

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,858

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›Jeg gætter på kondition, og eventuelt et par kilo for meget. .

    ›Det er hvad der sker når man får Sønderjysk kaffebord i pausen. :)

    Ud fra hvad jeg kender til Søren Frederiksen, så vejer han nok snarere et par kilo for lidt. Det er nok denne faktor og så en for dårlig kondition, der er skyld i, at han ikke er blevet udtaget. Vi hørte jo også, hvordan Sölvi i opstartsperioden var overrasket over træningsmængden i København, ligesom Ståle udtalte, at han lignede én på 70. Så noget kunne tyde på, at der ikke trænes med helt samme intensitet i Haderslev som i København.

    Men mon ikke vi får Søren Frederiksen at se i truppen inden for et par uger.
    Mvh.
    Dane

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›Men mon ikke vi får Søren Frederiksen at se i truppen inden for et par uger.

    Forhåbentligt han til den tid ligner Wayne Rooney fremfor Morten Nordstrand :)

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›Men mon ikke vi får Søren Frederiksen at se i truppen inden for et par uger.

    Dårlig form, mente Ståle, men åbenbart ikke dårligere end at han er i med i truppen i morgen.

    http://www.bold.dk/nyt/Frederiksen-o...os-med-mod-SIF
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søren Frederiksen til FCK
    By Emilo in forum Transferforum
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 27.07.10, 11:46
  2. Hvad med Søren Berg? (red.)
    By Sutton in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 18.12.05, 14:20
  3. Søren Larsen til FCK...NU!
    By Håndbajeren in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 15.10.05, 20:14
  4. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 20:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •