Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011
Viser resultater 151 til 162 af 162

Emner: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    121

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    ja men med den sløve ledelse vi har så henter de nok ikke ham, ville da ellers ikke være dårligt

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    Linket siger vist det hele:

    [URL="http://www.bold.dk/nyt/Tynde-praestationer-af-tykke-Alvaro-Santos"]
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    ›Linket siger vist det hele:
    Ja, det siger, at bemeldte svenske formand er et ualmindeligt nedrigt og usselt menneske, der burde interneres under kummerlige forhold i en fugtig kælder med dryppende vandhaner og helt igennem bekymrende sanitære forhold. Det er da yderst usympatisk på så gennemsjofel måde at hænge en så fabelagtig og helt igennem elskelig spiller ud på denne svinske måde, når selvsamme overmenneske sågar har gået rundt og været skadet i længere perioder.
    Man må formode at formand-Lors er typen, der tæver sin halte hund og i det hele taget opfører sig alt andet end høvisk over for sine medmennesker, og jeg ser mig nødsaget til at lave en civil anmeldelse til Amnesty International og udvalgte dødspatruljer.

    Krølben bør heller ikke være for stolt sådan at viderekolportere denne infame omgang skøgejournalistik!

    Som trådstarter er jeg ikke blot skuffet men decideret Kjeldberg-rasende!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  4. #154
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    ›Som trådstarter er jeg ikke blot skuffet men decideret Kjeldberg-rasende!
    Er det så nu vi skal tage ALT TØJET AF!!?

    Tråden kunne passende omdøbes til: Den store "Hvordan går det for Verdens Fedeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    Det pis! ;-)
    6

  5. #155
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    ›Ja, det siger, at bemeldte svenske formand er et ualmindeligt
    ›nedrigt og usselt menneske, der burde interneres under kummerlige
    ›forhold i en fugtig kælder med dryppende vandhaner og helt
    ›igennem bekymrende sanitære forhold. Det er da yderst usympatisk
    ›på så gennemsjofel måde at hænge en så fabelagtig og helt igennem
    ›elskelig spiller ud på denne svinske måde, når selvsamme
    ›overmenneske sågar har gået rundt og været skadet i længere
    ›perioder.
    ›Man må formode at formand-Lors er typen, der tæver sin halte hund
    ›og i det hele taget opfører sig alt andet end høvisk over for
    ›sine medmennesker, og jeg ser mig nødsaget til at lave en civil
    ›anmeldelse til Amnesty International og udvalgte dødspatruljer.


    Du har 100 % ret, bortset fra at jeg faktisk synes det er for mild en straf.

    At omtale verdens - i særklasse - flinkeste mand på den måde, kræver omgående handling!

    Jeg går omgående i gang med en boycut af alle varer fra Örgryte og omegn, og vil hermed opfordre samtlige herinde til det samme!

    Jeg er målløs, og jeg er rasende!!!
    - We'll Sing on our own! -

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    Vor flinke trinderts markedsværdi er åbenbart dalende... :-(
    Er Alvaro Santos gratis?
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  8. #157
    BigDumbFate Slettet

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    Verdens flinkeste er nu tilbage i Allsvenskan hvor han fremover skal tørne ud for GAIS..

    http://www.bold.dk/nyt/Alvaro-Santos-har-fundet-ny-klub

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    Og nu er Verdens Flinkeste Mand blevet genstand for en retlig strid mellem GAIS og konkursboet efter Örgryte. Begge klubber mener, at de har rettighederne til hans kontrakt.

    - Det är en väldigt intressant fråga. I min värld har jag ett kontrakt med Gais, ingenting annat eftersom Örgryte Fotboll AB har gått i konkurs, säger Alvaro Santos till Sportbladet.
    - Som jag ser det tillhör han Örgryte Fotboll AB:s konkursbo. Där kan han utgöra ett värde, säger konkursförvaltaren, advokaten Christan Anders.
    - Han tillhör Gais. Vi har förhandlingsrätten, men om vi skulle sälja honom ska Örgryte Fotboll AB ha en del av övergångssumman. Vilka avtal sedan Örgryte Fotboll AB har med Öis, den idella föreningen, vet jag inte, säger Persson [direktør i GAIS] till Sportbladet.
    - altså, hvis de ikke kan blive enige, så bare send ham hjem til FCK. Han kunne sikkert blive en fin ambassadør for klubben.
    Sidst redigeret af Don J. : 10.04.11 kl. 13:02

  11. #159
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd


  12. #160
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    ›Og nu i HIF:

    http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2523603/santos-ti
    ›ll-hif-men-detaljer-aterstar-annu

    Og nu med dansk kilde: http://www.bold.dk/nyt/Alvaro-Santos...-i-Helsingborg

    Ude godt, men hjemme bedst ;) - (eller frem og tilbage er lige langt, alt efter hvordan man så har lyst til at se på det)
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  13. #161
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    Sikke en herlig dag for Verdens Flinkeste Mand.
    Her er hans første interview fra HIF's hjemmeside. Klik selv på klippet fra pressekonferencen/præsentationen af ham, fruen og - åbenbart - en lille søn samt en syndflod af jubelbrøl fra de fremmødte! Det er muligt, at fysikken ikke er helt den samme (lyskeskade), men det vindende smil er præcis det samme og med samme helbredende virkning!
    Tillykke til Álvaro og familien!
    Sidst redigeret af Spejder fra Mars : 10.08.11 kl. 14:05
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  14. #162
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Den store "Hvordan går det for Verdens Flinkeste Mand i det onde onde udland"-tråd

    ja så har Alvaro så vundet svensk guld..

    tillykke til ham

    edit: og alligvel ikke ifølge onside så kæmper han mod 4 andre spillere om 2 medaljer på grund af sit sene skifte.
    Sidst redigeret af FGreve : 26.09.11 kl. 18:03
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.


Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3
    By +Christoffer+ in forum Diverse
    Svar: 820
    Sidste Meddelelse: 10.02.24, 12:33
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 12.01.11, 09:51
  4. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 14:04
  5. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •