Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 48

Emner: Optakst- og kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    370

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Tror sku' vi taber kampen i Horsens. Hovedet hænger fra i tirsdags og de drømmer om at gøre det den store hævn på onsdag, så de helt glemmer at være motiveret nok til kampen mod Horsens. Ronald viser nok endnu en gang sit manglede på mod og stiller vel op med mere eller mindre samme opstilling som i sidste weekend,hvilket vil sige Santin med i angrebet, TK på midtbanen og JT i forsvaret, der alle tre burde blive erstattet af spiller, der er mere sulten efter at vise at de kan gøre en forskel (Nordstrand, Delaney, Gamboa).

    Jeg håber dog på at blive positiv overrasket...
    - Torben

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2011
    Indlæg
    17

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    ›Ehh ... en fugl Phønix falder ikke just, men rejser sig af asken,
    ›hvilket vi passende kan gøre i dag - og ikke mindst onsdag!

    ›C

    Der kan jeg kun give dig ret - i begge ting.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Laver sgu én til - eller har i hvert fald samlet lidt pre-game tweets.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    416

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    ››EEhm, hvor er det lige jeg har hørt det fornylig :-) Om en anden
    ››ny spiller vi har?
    ››
    ››God kamp
    ››
    ››rsj

    ›Uden at dette skal blive endnu en debat om Diouf, så kan man da
    ›konstatere, at Bolanos klarede det ganske fint. Det ene udelukker
    ›trods alt ikke det andet.

    Jeg er faktisk enig med dig, Bolanos var efter min mening en af de bedste mod FCM, og en af de få der kunne være sin indsats bekendt i tirsdags, set fra min plads i parken altså.

    Og det ene udelukker bestemt ikke det andet, personligt var jeg skam en af de meget skeptiske overfor vores anden senegalneser N´doye og han endte som bekendt med af blive en gevinst, da Ståle blev ved med at holde ham i start eleveren. Så jeg er blevet meget forsigtig med at dømme nogle ude, og altså heller Gamboa. Jeg kunne bare ikke stå for fristelsen til at være lidt morsom, faldt muligvis til jorden?

    rsj

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    FCK har via Facebook offentliggjort start 11'er

    Wiland
    Thomsen, Zanka (anf.), Sigurdsson, Bengtsson
    Bolaños, Grindheim, TK, Delaney
    Santin, N'Doye
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Sådan, så er det kun et spørgsmål om vi vinder 0-3 eller 0-6 på onsdag, spillet flyder, vi styrer kampen fra start til slut. Synd hvis TK blev skadet, han er vores ét og alt, kæmper og takler sig til bolden hele tiden. Og nu er vi så også begyndt at modtage totalt unødige gule kort!!!
    LORTE FODBOLD

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    16

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Ja, smukt var det ikke, men de sidste 20-25 minutter, hvor Horsens går døde, redder selvfølgelig lidt af indtrykket. Vi mangler meget endnu og en del spillere er virkelig kommet dårligt fra start i denne sæson.

    Santin har vel aldrig spillet dårligere end han gør i denne periode, og jeg er stadig nervøs for at Johnny simpelthen ikke har nivauet til vores klub. Juryen voterer stadig på Diouf :-), det har ikke været kønt indtil nu og Zanka blir aldrig min favorit. Alt for umoden i sin opførsel og for mange placeringsfejl....men...skal dog siges at jeg synes han spillede en ok kamp idag.

    George

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Nu så jeg ikke kampen, da jeg ikke modtager Canal 9, men jeg synes også vi er begyndt og få en del flere gule kort end tideligere sæson, hvor jeg ofte havde fornemmelsen af at Ståle ikke accepterede disse tåbeligheder fra spillerne.

    Men lækkert med en sejre over det ellers u besejrede Horsens.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Ja, der er sgu ikke meget underholdning eller ting at glæde sig over.

    Kampen mod Horsens skulle være den, hvor holdet beviste, at indsatsen mod Plzen var en svipser.... men indsatsen i dag var vel nærmest dårligere (var nok blevet straffet hårdere af Plzen end Horsens formåede).

    Jeg synes, at vi oplever en stribe af bekræftelser på en helt utilstrækkelig (meget mildt sagt, var fristet af at skrive en fiasko-agtigt) transferperiode startende i vinters og skarpt fulgt op henover sommeren.

    Lad mig dog starte med det positive - eller i denne situation mest positive - Ragnar Sigurdsson synes at være en habil centerforsvarer, der kan begå sig på et FCK hold kombineret med at Bolaños stadig holder niveau.

    Når det er sagt, så står de dårlige præstationer nærmest i kø:
    Johnny Thomsen sætter vel dårligt én fod rigtigt i hele første halveg - han er vel den dårligste højre back i klubbens historie?
    Zanka - har fuldstændig mistet grebet såvel mentalt (brok og svinestreger) som spillemæssig. Ikke hans dårligste kamp i dag, men han er bestemt ikke en spiller der vokser med det øgede ansvar.
    TK - magen til étbenede fugleskræmsel skal man lede længe efter. Tilfører intet hverken fremad eller defensivt.
    Santin - gør ikke meget rigtigt; taber et hav af bolde og går ikke længere særligt godt med i spillet, og nogen arbejdsnarkoman har han vel aldrig været.

    Kunne egentlig blive ved, men bliver bare mere og mere harm over CV (retorik såvel som dårlige og manglende handlinger), holdets niveau og bunker af andre FCK-relaterede forhold.... Det bliver godt nok en lang sæson.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Vinderen har altid ret, og det er svært at være utilfreds med vores point- og scoringsmæssige start. Og man kan heller ikke forvente at alting kører fra start.

    Men når det så er sagt, så er jeg lidt ærgerlig over et par ting:

    Med mindre der er noget jeg har overset, præsterer vi kun to gange at lave de overlaps vi havde så stor succes med i de foregående sæsoner. Begge gange i venstre side, og det skyldes sandsynligvis at de var Delaney der spillede der, da vi slet ikke ser dem når Diouf spiller. Det er et kæmpe handicap for vores offensive spil, at det ikke længere er nogen man bruger i København.

    Med næsten et kvarter tilbage af kampen, kan man høre en halvrasende RN råbe Johnny Thomsen tilbage på banen. Fra det tidspunkt måtte han altså ikke gå med frem, og Bolaños/Diouf er altså helt alene på de sidste 2/3 af banen. Nu gik det godt i dag, men jeg synes det er en disposition for kyllinger, og ikke noget der kæder os. Nu har man det med at huske selektivt, så jeg kan tage fejl, men det er bestemt ikke sådan jeg husker at vi spillede under Ståle.

    I hvert fald i sidste sæson blev vi sgu ved og ved selvom vi var foran. Og det er efter min overbevisning også den rigtige måde at gøre det på. For det første er det svært for modstanderne at score, hvis de er presset tilbage i eget felt. Og for det andet tror jeg at det var én af grundene til at de andre var bange for at møde os. For de vidste at selvom vi var foran, kunne de ikke tillade sig at satse alt for offensivt, da de så ville blive straffet hårdt.

    Sådan er det ikke i dag. Kommer vi foran, ved modstanderne nu at vi trækker os tilbage, og overlader kampen til dem. Og så er der ingen grund til at være så bekymret på forhånd, for enten kommer modstanderen foran, og så er alt godt (for dem), eller også kommer de bagud, og ved at de nu får chancen for at komme tilbage i kampen.

    De to ting kunne jeg godt tænke mig at der blev arbejdet med. Men igen: Det er svært at være rigtig utilfreds, hvis man alene ser på tabellen.
    - We'll Sing on our own! -

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,639

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Jeg tror vi skal være fint tilfredse med Europa League denne sæsong kontra CL. Selvom jeg selvfølgelig håber vi kan skabe overraskelsen i Prag.

    Det spil vi levere er åbenbart fint nok til at være i top i ligaen, Men i Europa går den slet ikke.

    Holdet er ikke sammenspillet nok til at kunne spille den rundt og bevar roen som vi kunne sidste år. Alle vores modstandere indtil har stort set haft mere boldbesiddelse end os. læg dertil, at vi taber mange dueller og anden bolde, hvorefter modstanderne kan holde presset.

    og så lige thumps op til Delaney idag, syntes faktisk det er en af hans bedre kampe han har spillet, selvom han stadig skal blive bedre offensivt.

    Jeg siger lad holdet få erfaring i Europa League og vinde nogle kampe der på et lavere niveau, hvorefter vi vinder DM, så tror jeg tilgengæld også holdet står stærkt til direkte CL næste år.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    55

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    ›I hvert fald i sidste sæson blev vi sgu ved og ved selvom vi var
    ›foran. Og det er efter min overbevisning også den rigtige måde at
    ›gøre det på. For det første er det svært for modstanderne at
    ›score, hvis de er presset tilbage i eget felt. Og for det andet
    ›tror jeg at det var én af grundene til at de andre var bange for
    ›at møde os. For de vidste at selvom vi var foran, kunne de ikke
    ›tillade sig at satse alt for offensivt, da de så ville blive
    ›straffet hårdt.

    ›Sådan er det ikke i dag. Kommer vi foran, ved modstanderne nu at
    ›vi trækker os tilbage, og overlader kampen til dem. Og så er der
    ›ingen grund til at være så bekymret på forhånd, for enten kommer
    ›modstanderen foran, og så er alt godt (for dem), eller også
    ›kommer de bagud, og ved at de nu får chancen for at komme tilbage
    ›i kampen.

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på den første Chelsea-kampen i februar, hvor jeg tror der var en del der var enige om, at Ståles tilgang var for prætentiøs i forhold til tidspunktet på sæsonen. Tror vi ville stå med det samme resultat hvis vi tog for mange chancer fremadrettet nu i lyset af det nye hold. Synes det er tydeligt der er nogle systemer der ikke fungere, hvorfor nogle andre dyder må findes frem.

    Øjøjøj hvor er jeg lettet over resultatet i dag. Så virkelig denne kamp som en nøglekamp i forhold til ikke at lade en europæisk skuffelse sætte sig. Håber jeg har ret.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Det er mig simpelthen en gåde, hvordan det kan blive ved med at gå ned ad bakke for Santin. Dagens kamp var bare endnu ét på vejen.

    Han spiller simpelthen uden gejst og selvtillid, og selv den mest middelmådige forsvarsspiller kan tage bolden fra ham uden problemer.
    Hvor er den Santin, man så i første halvsæson blevet af?
    Dengang var han vores mest gennembrudsstærke spiller - i dag er han nærmest bare en klods på banen.

    Derudover viste dagens kamp, at Ragnar har potentiale til at blive en nøglespiller, når Zanka rejser. Han er rolig og god med bolden - har samtidig et fint overblik og tager altid de rette beslutninger; ingen tvivl om, at han bliver en gevinst på sigt!

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Jeg sidder efter kampen tilbage med den følelse, at det kunne pynte rigtig rigtig meget at få Christian Poulsen til København for at stabilisere vores midterforsvar. Det kunne ihvertfald være rigtig fint hvis der blev tilføjet noget international rutine til den bageste kæde.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Optakst- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 19.8.2011 Kl.19.00

    Nok engang en elendig indsats af FCK, som kun reddes af individuel klasse fra Bolanõs.

    Nu er der blevet spillet seks kampe i ligaen, og man må give Roland, at resultaterne har været med ham. Spillemæssigt er vi til gengæld i forfald. Det er beskæmmende at se knoldesparkerne fra Horsens dominere i store dele af kampen. Og det er bekymrende at se FCK nærmest falde i niveau fra kamp til kamp. Det fremadrettede spil fungerer slet ikke, men det har man efterhånden vænnet sig til. Det er dog uvant at se Wiland kegle rundt på den måde, og det tyder på, at den defensive organisation også er forsvundet. Bengtsson og især Thomsen bliver bare dårligere og dårligere. Sidstnævnte i en sådan grad, at Bolanõs ikke gider aflevere til ham længere.

    Jeg aner nogle opløsningstendenser, og jeg føler mig ingenlunde sikker på, at Roland er manden, der kan genrejse holdet. Hvad vil han egentlig? Der er ingen linie i dét, han foretager sig, og hans reaktioner efter kampene giver ikke nogen indsigt i, hvad der foregår inde i hans hoved. Jeg savner som minimum nogle klare udmeldinger.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 12:26
  2. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •