Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
148. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby Sejr!

    28 18.92%
  • Uafgjort!

    40 27.03%
  • FC København Sejr!

    80 54.05%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,111

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16

    Fadøl, pølser og hygge før Lyngby kampen! ;)

    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12541




    Efter lørdagens træning er følgende 19 mands trup til opgøret mod Lyngby Boldklub, som spilles klokken 16.00 på Lyngby Stadion. CV og trænerteamet er til kampen nødsaget til at se bort fra Claudemir, hvis skade i låret er værre end først antaget. Det var ventet, at han ville være klar til kampen, men det er ikke tilfældet. I stedet er Youssef Toutouh med i truppen.

    Målmænd:
    1. Kim Christensen
    21. Johan Wiland

    Forsvar:
    2. Lars Jacobsen
    3. Pierre Bengtsson
    4. Kris Stadsgaard
    5. Sölvi Ottesen
    17. Ragnar Sigurdsson
    19. Bryan Oviedo
    26. Christian Gamboa

    Midtbane:
    8. Christian Grindheim
    13. Pape Pate Diouf
    16. Thomas Kristensen
    24. Youssef Toutouh
    27. Thomas Delaney
    30. Christian Bolaños

    Angreb:
    7. Mustafa Abdellaoue
    9. Morten Nordstrand
    11. César Santin
    14. Dame N’Doye

    http://fck.dk/0104_lyngby_boldklub_-...nhavn/truppen/

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    68

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16

    Hvis TK starter inde, er jeg sgu bange for at vi imorgen ved 18 tiden har sat hele vores forspring over styr...

    TK er en klar indikator på hvordan situtautionen i FCK er:

    - TK i truppen = stadigvæk plads til forbedring
    - TK på bænken = Alarmerende situation
    - TK i start ellevern= Katastrofalt og et bevis på hvor galt det står til med vores spillertrup, OG TRÆNERSTAB


    Håber på Bolanos, Grind, Delaney og Oviedo på midten imorgen, men frygter det værste, og føler mig slet ikke så sikker på en FCK sejr..... specielt da jeg kan læse den formodede startopstilling udfra gårsdagens træning ...... NOT looking good !!


    Lyngby spillerne er helt sikkert ekstra opsatte på at slå "store dumme FCK", og frygter de spiller sæsonens kamp, laver et pragtmål og sætter en streg under at vi langtfra kan føle os sikre på det måske vigtigste mesterskab nogensinde

    Håber ikke jeg får ret, men kampen/dagen imorgen kan efter min bedste overbevisning sagtens gå hen og blive en rigtig skidt en af slagsen...

    Den første pejlning får vi en time før kick-off, når vi ved om TK starter på banen eller bænken ;-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16

    Det var da en underlig kommentar..... Vores midtbane har slet ikke fungeret i hele denne sæson og der har TK ikke været den der har spillet mest.....Ville gerne spille med en rigtig kant men kan slet ikke se at TK skal gøres til syndebuk for noget som helst..... Det er bare for let hver gang det går skidt at give ham skylden.....

    Håber på:

    Wiland
    lars Kris Sølvi Pierre

    bolanos Griendheim Delaney Oviedo

    Santin Ndoye


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.04.12 kl.16

    Jeg håber ikke TK får spilletid. Derudover håber jeg at Bolaños starter ude og kommer ind i anden halvleg med friske ben overfor et træt lyngby mandskab. Bolaños har i lang tid truffet de forkerte beslutninger i noget der ligner 8 ud af 10 tilfælde. Alt for mange mislykkede driblinger, for få førstegangs afleveringer, udvist manglende blik for medspilleres løb, for få indlæg, for dårlige indlæg når han slår nogle, manglende tilbageløb når han taber bolden og manglende presspil. Bolaños trænger til at indse at han ikke bare kan forsøge nogle driblinger og så længe han ser udfordrende ud i sit spil, så er det godt nok. Der må og skal forventes mere af en FCK spiller på den plads. Sidst men ikke mindst, virker Santin både for slidt og for doven til at stå over for et forsvar med friske ben og bør derfor starte på bænken og så i stedet være en mulig offensiv indskiftning. Det er på tide at Mos får en chance og på tide at Santin indser at man ikke kan hvile på laurbærene.

    Selvom det ikke er særlig realistisk, så håber jeg alligevel på en startopstilling som ser sådan her ud:

    Wiland

    Lars J - Kris S - Sølvi O - Oviedo

    Toutouh - Grindheim - Delaney - P Diouf

    N'Doye - Mos

    Indskiftninger:

    Bolaños ind i stedet for Toutouh - 55. minut.

    Santin ind i stedet for Mos - 70. minut.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af kaliumhest Se meddelelser
    Det kunne faktisk være rart med en sejr nu.....

    Det kunne faktisk være rart med et mål nu.....

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    God kamp

    Håber at alle dem der buher af TK lagde mærke til hvor godt han spillede i dag, med bl.a. en assist. Rigtig god kamp af ham.

    Også lignede det et super træk at fans selv smed ham idioten med kanonslaget ud :-)


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Thomas Kristensen: 5
    Med Claudemir væk var det "TK", der skulle sørge for spilmuligheder for forsvaret. Det gjorde han med bravur. Mange vundne dueller og gode pasninger frem i banen. Oplægget til Santins mål kronede en indsats som banens bedste.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rer-lyngby-fck

    -orb...lettet.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    TK har intet bevist ved at spille anstændigt mod Lyngby i dag. TK har jo netop været karakteriseret ved at spille fin bold mod bundholdene i suppen, men han falder konsekvent igennem, når det gælder mod de bedre hold. Især på den internationale scene.

    Jeg glæder mig over de 3 mål og 3 de 3 point, men midtbanesituationen giver stadig anledning til bekymring.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    837

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    TK har intet bevist ved at spille anstændigt mod Lyngby i dag. TK har jo netop været karakteriseret ved at spille fin bold mod bundholdene i suppen, men han falder konsekvent igennem, når det gælder mod de bedre hold. Især på den internationale scene.

    Jeg glæder mig over de 3 mål og 3 de 3 point, men midtbanesituationen giver stadig anledning til bekymring.
    Men det er da efter dagen i dag ikke TK der er den største bekymring.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Jeg stod klokken kvart i fire ude foran Døgnnetto på DTU. DTU ligger, for dem som ikke ved det, ret tæt på Lyngby Stadion, og afstanden mellem FCK's away-afsnit og Døgnnetto er ca. 11 gange længden af en fodboldbane (i fugleflugt), eller mellem 990 meter og 1320 meter. Jeg kunne, klokken kvart i fire, høre FCK's tilhængere klart og tydeligt, hele vejen fra Lyngby Stadion og til Døgnnetto, over en afstand på mindst en kilometer af tæt bebygget område. Dét synes jeg fandme er imponerende.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Fandme smukt at der var selvjustist mht ham der blev smidt ud, håber ledelsen så det og giver de unge kredit for det.
    Forza FCK
    Bazooka

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af Bazooka Se meddelelser
    Fandme smukt at der var selvjustist mht ham der blev smidt ud, håber ledelsen så det og giver de unge kredit for det.
    Hørsholt har så ikke set det. Nogen burde nok fortælle ham det. Til gengæld hørte jeg i går intet om kastede blus. Nogen der kan be eller afkræfte hans melding.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    130

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Den kan godt afkræftes!

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Hørsholt har så ikke set det. Nogen burde nok fortælle ham det. Til gengæld hørte jeg i går intet om kastede blus. Nogen der kan be eller afkræfte hans melding.
    Nogen burde fortælle Hørsholt at der er rimelig stor opbakning om at droppe det udebaneafsnit totalt resten af sæsonen, så man ikke skal have dårlige nerver over både det elendige spil på banen og romerlyssinkerne - ffs hvor vil det være tragisk hvis mesterskabet bliver smidt til farum pga. af den næste uundgåelige hjerneblødning fra romerlysfolkene.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    151

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK - FC København 01.03.12 kl.16

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Nogen burde fortælle Hørsholt at der er rimelig stor opbakning om at droppe det udebaneafsnit totalt resten af sæsonen, så man ikke skal have dårlige nerver over både det elendige spil på banen og romerlyssinkerne - ffs hvor vil det være tragisk hvis mesterskabet bliver smidt til farum pga. af den næste uundgåelige hjerneblødning fra romerlysfolkene.
    Har du nogen tal på at der er "rimelig stor" opbakning til at nedlægge udebaneafsnittet resten af sæsonen, eller er det bare noget, du gætter dig til? Ud af FCK's fanskare, er det et forsvindende lille antal, der følger med og skriver herinde, så hvis du henviser til en eller flere afstemninger herinde, så er det et elendigt grundlag at konkludere noget som helst ud fra. Jeg har sjældent været til en så fredelig away som i Lyngby i går, men jeg er næsten sikker på, at du ikke var at finde på lægterne. Jeg synes ærlig talt, at det er en omgang søgt fis at fyre af til et indlæg, der ganske fornuftigt stiller spørgsmålstegn ved, om Hørsholt reelt ved, at der blev udøvet kontant selvjustits på stadion i går - men sådan er der jo så meget. Go' påske


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby BK 06.11.11 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 07.11.11, 21:18
  2. Optakts- og kamptråd: Lyngby - København 21/4
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 22.04.11, 17:04
  3. Optakts og kamptråd til Lyngby - FCK
    By Jens E in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 14.11.08, 08:54
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22
  5. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FC København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.03.08, 14:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •