Side 14 af 93 FørsteFørste ... 4111213141516172464 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 1392

Emner: Til- og afgange 9: Sommer 2012

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1773816.ece

    Endnu en PL klub skulle nu være efter N'Doye. Jeg ser ham nødigt smutte, men til 50+ mio så bliver man vel nødt til at tage imod, når den missede 1. plads tages i betragtning *hulk hulk*

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,562

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1773816.ece

    Endnu en PL klub skulle nu være efter N'Doye. Jeg ser ham nødigt smutte, men til 50+ mio så bliver man vel nødt til at tage imod, når den missede 1. plads tages i betragtning *hulk hulk*
    Får vi virkelig tilbudt 65 mil siger jeg SÆLG! Damen spillede ikke sin bedste sæson i år og virkede mentalt træt til sidst. Han manglede den sidste motivation som er nødvendig for at præstere toppræstationer. Han har været god for os, men tiden er helt rigtig for at han skal videre nu. Både for os og for ham. Derudover ville de 65 mil lune gevaldigt i transferbudgettet i et vindue hvor der i den grad bør renses ud.


  4. #198
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    408

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Parken har udsendt en fondsbørsmeddelse der afkræfter et salg af Damen til Reading:

    http://parken.dk/Images/10-2012%20N'Doye.pdf
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    59

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Parken har udsendt en fondsbørsmeddelse der afkræfter et salg af Damen til Reading:

    http://parken.dk/Images/10-2012%20N'Doye.pdf
    Det var da besynderligt! Det plejer man da ikke at gøre? Jeg kan ikke huske fortilfæde i hvert fald!

  6. #200
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Champen Se meddelelser
    Det var da besynderligt! Det plejer man da ikke at gøre? Jeg kan ikke huske fortilfæde i hvert fald!

    Nej, det er ikke så tit man ser det! Men det må være fordi, at ledelsen i PSE har vurderet, at rygtet var så konkret, at man blev nødt til at melde ud, hvordan det reelt forholder sig. Dette sker jo kun fordi PSE er børsnoteret og således skal leve op til værdipapirhandelsloven og udstederreglerne fra OMX. Det er også derfor, at de kun nævner Reading rygtet - det er kun det konkrete rygte de behøver kommentere på.

    Efter min bedste overbevisning er der dog ikke tale om et så konkret rygte, at en børsmeddelelse er nødvendig. Det er før (hvis ikke mange gange) set, at en FCK spiller rygtes til en klub for et vist beløb. I den forbindelse er der ikke kommet en børsmeddelelse (så vidt jeg husker?!). Men det kan være at PSE er blevet mere opmærksomme på kapitalmarkedsretsreglerne, på det sidste...

    Det kan også bare være, at klubben er i forhandling med en anden klub om et salg og på denne her måde sørger for, at der kan forhandles i fred. Men at der ikke pt. forhandles med Reading kan der vidst ikke være tvivl om - men de kan jo indlede forhandlingerne i morgen for den sags skyld, og stadig have fulgt protokol.

  7. #201
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,125

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Nej, det er ikke så tit man ser det! Men det må være fordi, at ledelsen i PSE har vurderet, at rygtet var så konkret, at man blev nødt til at melde ud, hvordan det reelt forholder sig. Dette sker jo kun fordi PSE er børsnoteret og således skal leve op til værdipapirhandelsloven og udstederreglerne fra OMX. Det er også derfor, at de kun nævner Reading rygtet - det er kun det konkrete rygte de behøver kommentere på.

    Efter min bedste overbevisning er der dog ikke tale om et så konkret rygte, at en børsmeddelelse er nødvendig. Det er før (hvis ikke mange gange) set, at en FCK spiller rygtes til en klub for et vist beløb. I den forbindelse er der ikke kommet en børsmeddelelse (så vidt jeg husker?!). Men det kan være at PSE er blevet mere opmærksomme på kapitalmarkedsretsreglerne, på det sidste...

    Det kan også bare være, at klubben er i forhandling med en anden klub om et salg og på denne her måde sørger for, at der kan forhandles i fred. Men at der ikke pt. forhandles med Reading kan der vidst ikke være tvivl om - men de kan jo indlede forhandlingerne i morgen for den sags skyld, og stadig have fulgt protokol.
    Ja, den meddelelse har for alvor fået mig til at tro, at N'Doye ryger inden længe - om det så bliver til Reading eller et andet sted. Så håber jeg bare, at vi får en god pose penge for ham (6 mio. pund tror jeg er vildt optimistisk, men det halve kan også gøre det). Det er tydeligt, at han vil videre, og jeg ser gerne, at vi begyndet at få nogle penge for vores stjerner igen, i stedet for den her løben-kontrakterne-ud-praksis, vi har dyrket de seneste år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #202
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Men det kan være at PSE er blevet mere opmærksomme på kapitalmarkedsretsreglerne, på det sidste...
    Mon ikke det der det? De er blevet irettesat et par gange for ikke at være ude i ualmindelig god tid og enten be- eller afkræfte rygter. Var det Grindheim købet hvor fondsbørsen ville have haft dem ude og bekræfte på et tidspunkt hvor kontrakten endnu ikke var underskrevet?

  9. #203
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Mon ikke det der det? De er blevet irettesat et par gange for ikke at være ude i ualmindelig god tid og enten be- eller afkræfte rygter. Var det Grindheim købet hvor fondsbørsen ville have haft dem ude og bekræfte på et tidspunkt hvor kontrakten endnu ikke var underskrevet?
    Det var Kvist-handlen: http://borsen.dk/nyheder/investor/ar...de_parken.html

    Men det er jo absurd at rette ind efter det. Og hvorfor er det lige Reading-forbindelsen, der nu skal kommenteres? Dame N'Doye har jo været sat i forbindelse med et hav af klubber. Årsagen er nok enten at der er noget om snakken, eller måske at det bare er første gang rygter om en spillerhandel er kommet bestyrelsesformanden for øre siden Kvist-klagen. Men de får da godt nok travlt hvis de skal afkræfte alle løse rygter i pressen fremover.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #204
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det var Kvist-handlen: http://borsen.dk/nyheder/investor/ar...de_parken.html

    Men det er jo absurd at rette ind efter det. Og hvorfor er det lige Reading-forbindelsen, der nu skal kommenteres? Dame N'Doye har jo været sat i forbindelse med et hav af klubber. Årsagen er nok enten at der er noget om snakken, eller måske at det bare er første gang rygter om en spillerhandel er kommet bestyrelsesformanden for øre siden Kvist-klagen. Men de får da godt nok travlt hvis de skal afkræfte alle løse rygter i pressen fremover.

    /Simon
    Helt enig. Det er en underlig ting at starte på, da ledelsen på sin vis sætter en præcedens for, hvordan de vil håndtere rygter, hvor der er sat et beløb på (formoder at det er en væsentlig grund til dementeringen). De har nu indirekte anerkendt, at et rygte om en tilstrækkelig stor købesum kræver en konfirmering/dementering af rygtet. Det er jo helt åndssvagt! Som udgangspunkt behøver PSE ikke kommentere på løse rygter (og i fodboldverdenen er der jo mange af dem), så der må skulle være et vist hold i rygterne førend en udtalelse er påkrævet, fx Ndoye sidste sommer, og derfor skal de først offentliggøre, når en handel er en realitet (uanset om formalia er på plads). I denne her situation er vi jo slet ikke i nærheden af et så konkret og vedvarende rygte, at man skal komme med en sådan meddelelse.

  12. #205
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Var det ikke Stig Tøfting, der på et tidspunkt blev meldt til klubben, hvor de dementerede på fck.dk?

  13. #206
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    137

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Det var Brian Steen Nielsen

    http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=3811
    Uhd
    The Long Range Patterson

  14. #207
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniello/UC Se meddelelser
    Lad os få noget af en undskyldning via nye spillere tak !!!

    Erik S fcm
    CP
    Løvenkrands
    fall
    emil larsen
    zidan

    tak
    Ja tak! Nu er det tid!
    Men nok svær at få efter kun en håndfuld måneder hos sin belgiske arbejdsgiver.

    Må vente og se hvad vi kan hive i land når dønningerne efter EM er faldet, og hvor stor udrensninger hos os selv bliver.

    Over & Out
    CPH12
    Sidst redigeret af CPH12 : 12.06.12 kl. 14:28
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  15. #208
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab Se meddelelser
    Var det ikke Stig Tøfting, der på et tidspunkt blev meldt til klubben, hvor de dementerede på fck.dk?
    Ret beset er det her bare en detalje, men vi har faktisk også gjort det med Raymond Kvisvik. Dementiet er her.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. #209
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Her er en lille opdatering på et par spillere, vi tidligere er blevet sat i forbindelse med.

    Mervan Celik ser umiddelbart ud til, at fortsætte sin karriere i Italien. Som det står her, kan hans nye klub blive Pescara.

    Der er rygter om, at der er blevet afgivet et konkret bud på Valon Berisha. Her meldes der om et bud på op til ti millioner, samt at det skulle komme fra enten Valenciennes eller Genk.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. #210
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange 9: Sommer 2012

    Hvad med en transferfri Mads Junker fra Roda? Perfekt i stedet for Satin...

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3.1)
    By Dingo in forum Transferforum
    Svar: 689
    Sidste Meddelelse: 21.12.11, 09:27
  3. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 3)
    By Bastiano in forum Transferforum
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 30.06.11, 19:45
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011 (version 2)
    By Mr.Aller in forum Transferforum
    Svar: 592
    Sidste Meddelelse: 29.06.11, 14:01
  5. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •