Side 37 af 101 FørsteFørste ... 27343536373839404787 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 1506

Emner: Til- og afgange 2013 - Part III

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Er det mærkeligt når man netop ikke får spilletid? - vil da bestemt ikke mene at udlån til Molde og OB og et skifte til Lokeren indikerer den største gold digger.
    Du kan altså ikke bruge udlån til Molde og OB som argument for, at han ikke skulle være gold digger. Han fik jo samme løn som var han blevet i Moskva, hvorimod Lokomotiv har sparet lidt lønkroner på at udleje ham. Hans skifte til Lokeren skete, såvidt jeg ved, efter kontraktudløb i Lokomotiv Moskva, så hvem siger at det ikke bare var dem der tilbød den største løncheck af de interesserede klubber?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. #542
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Pourié samt enten Fall eller Wagner til angrebet er fint og godkendt for mig. De skal nok kunne putte nogen bolde i kassen, hvis de vel at mærke får noget ordenligt at arbejde med. Det allervigtigste og helt afgørende, for om CV's arbejde denne gang skal godkendes, er derfor, at den centrale midtbane styrkes voldsomt med en offensiv, kreativ type af anseeligt niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #543
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Du kan altså ikke bruge udlån til Molde og OB som argument for, at han ikke skulle være gold digger. Han fik jo samme løn som var han blevet i Moskva, hvorimod Lokomotiv har sparet lidt lønkroner på at udleje ham. Hans skifte til Lokeren skete, såvidt jeg ved, efter kontraktudløb i Lokomotiv Moskva, så hvem siger at det ikke bare var dem der tilbød den største løncheck af de interesserede klubber?
    Jeg tvivler på at Lokeren tilbyder en særlig stor løn. Efter 8 måneder i Lokeren, hvor han gjorde det rigtig godt, modtog de et bud på 10 mio. som de ikke kunne afslå. 10 mio. må siges ikke at være særlig meget.

    Derudover har han nok en fin hyre i Fürth som han fortsat kan få til 2015, men snakker allerede om at komme videre til bl.a. DK.

    Fall er ikke en spiller jeg ved første øjekast vil kalde en gold digger.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #544
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Du kan altså ikke bruge udlån til Molde og OB som argument for, at han ikke skulle være gold digger. Han fik jo samme løn som var han blevet i Moskva, hvorimod Lokomotiv har sparet lidt lønkroner på at udleje ham. Hans skifte til Lokeren skete, såvidt jeg ved, efter kontraktudløb i Lokomotiv Moskva, så hvem siger at det ikke bare var dem der tilbød den største løncheck af de interesserede klubber?
    Hvad så med dette citat fra scoring's link?:

    - I januar fik han et stort bud fra Kina, men det var han ikke interesseret i, for det er ikke den vej, han har lyst til at tage.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #545
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Pape scorer endnu en gang for reserveholdet.er der der har overværet enten træning eller reserveholdskampe og dermed oplevet ham? Er han virkelig så ringe? Synes efterhånden at han scorer i samtlige reserveholdskampe. Ved godt niveauet er anderledes men stadig. Skal han ikke have endnu en chance?

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #546
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Pape scorer endnu en gang for reserveholdet.er der der har overværet enten træning eller reserveholdskampe og dermed oplevet ham? Er han virkelig så ringe? Synes efterhånden at han scorer i samtlige reserveholdskampe. Ved godt niveauet er anderledes men stadig. Skal han ikke have endnu en chance?
    Jeg tror ikke han er specielt ringe, Han er bare blevet fejlcastet af den kære CV når man ser på vores spilsystem 4-4-2.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #547
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror ikke han er specielt ringe, Han er bare blevet fejlcastet af den kære CV når man ser på vores spilsystem 4-4-2.
    Men kunne han egentligt ikke være en mulighed, i hvert fald indtil der kommer noget bedre? Modsat de andre angribere har han da vist nok et udemørket hovedspil (han har i hvert fald højden), og det virker som om kantspillerne mangler et target i feltet? Og så bliver der vel spillet samme system på reserveholdet, eller tager jeg fejl?

  13. #548
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Samme dag som BT kan berette, at FCK stadig lurer på Sandro Wagner, lyder der helt andre toner fra Tyskland. Kicker kan berette, at Hertha Berlins træner presser på for at forlænge hans kontrakt. Efter en samtale med træneren om de sportslige perspektiver udtaler Wagner:
    "Mir war wichtig, wie der Trainer denkt. Jetzt ist die Situation klar, ich habe keine anderen Pläne."
    (Hvad der frit oversat til dansk betyder noget i retningen af: " Det var vigtigt for mig, hvad træneren tænker. Nu (efter samtalen red.) er situationen klar, jeg har ingen andre planer (end at blive i Berlin red.)"

    Lyder ikke som en, der er på vej til København. Men der kan selvfølgelig være tale om spin på et højt plan, der dækker over Wagners stærke ønske om at spille superliga fodbold i København frem for bundesliga bold i Berlin ;-)

  14. #549
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,838

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Er der nogen, der ved, hvad der sker med Mos? Ikke i truppen i går, ikke i reserveholdstruppen i dag, ikke på den officielle skadesliste, ikke i karantæne... Jeg spørger ikke, fordi jeg savner ham, for jeg håber, man kan skille sig af med ham på en fornuftig måde uden at tabe for mange penge, og så der kan findes endnu en grund til at intensivere jagten på en targetman.
    Jeg tror nøgleordet her er "justeringer", som CV har brugt en del gange efterhånden. "Justeringer" kan jo både betyder tilgange, men også afgange og jeg håber meget at det betyder at nogle af de spillere, der ikke har slået til, skifter til en anden klub i dette transfervindue. Det kunne jo fx være Mos, men også Pape.

    Jeg "hater" ikke på nogle spillere, men jeg syntes efterhånden at det er på tiden at TK kommer videre i karrieren, selvom han gør det ok og har været loyal over for klubben etc. Ok er bare ikke godt nok længere. Vi mangler i den grad en stabil central midtbanespiller.

    Min pointe er, at sådanne afgange/justeringer kan bane vejen for nye tilgange og jeg håber meget at CV, Ariël og co. efter den første kamp mod Aab og også det miserable forår, kan finde nogle spillere, der inden for budgettet kan løfte os tilbage på tronen. For selvom vi er mestre nu, så tror jeg desværre ikke at vi er det ikke når sæsonen er omme, hvis der ikke kommer nogle flere markante forstærkninger.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #550
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Mon ikke at vi finder vores tidligere interesse frem for Petter Andersson, når han i kommende weekend igen scorer mod os. Man kan jo håbe. Vores hold skriger efter en offensiv midtbanemand, især med Claudemir ude. Håber i hvert fald, at de snart indser at der må mere kreativitet og dynamik på holdet.

    Mine prioriterede ønsker:

    1 offensiv central tovejsspiller. Vi skal have en type ala Peter Nielsen, Daniel Jensen (i form), Lasse Schøne eller lignende.
    2 en kant der kam sætte en mand af og skabe noget offensivt. Skal kunne spille i venstre side
    3 en angriber som er stærk på hovedet.

    Jeg tror dog desværre hverken på, at CV's prioriteter er de samme eller at der kommer mere end max en spiller ind.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #551
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    638

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Djibi Fall, Joshua John, Ung svensk og smuk venstre back, så er jeg tilfreds. Claudemir/Delaney er gode nok til midtbanen. Synes de var glimrende mod Hamborg og på tide Delaney tager skridtet op. TK kan være backup og få nogle kampe. Ikke kun TK's skyld at tingene ikke fungerer, selvom mange gerne vil have det til at lyde sådan.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #552
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Kasper! Se meddelelser
    Hvad så med dette citat fra scoring's link?:
    Men det ændrer vel ikke ved, at han ikke er gået ned i løn for at agere lejesoldat i hhv. OB og Molde?
    Indrømmet, jeg har ikke fulgt med i hans karriere og slet ikke de nærmere omstændigheder vedr. hans skifte til Lokeren. Men at han skulle været gået ned i løn ved udlån er trods alt filantropiske højder, som jeg tvivler på han svinger sig op på. Gold digger eller ej :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #553
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Men det ændrer vel ikke ved, at han ikke er gået ned i løn for at agere lejesoldat i hhv. OB og Molde?
    Indrømmet, jeg har ikke fulgt med i hans karriere og slet ikke de nærmere omstændigheder vedr. hans skifte til Lokeren. Men at han skulle været gået ned i løn ved udlån er trods alt filantropiske højder, som jeg tvivler på han svinger sig op på. Gold digger eller ej :-)
    Altså lidt vildt at en udtalelse fra agenten om at "Det handler ikke så meget om økonomi for Djiby i øjeblikket" kan vendes til han er en gold-digger.

    Trods alt ;-)
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #554
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Altså lidt vildt at en udtalelse fra agenten om at "Det handler ikke så meget om økonomi for Djiby i øjeblikket" kan vendes til han er en gold-digger.

    Trods alt ;-)
    Njah, det siger jo egentlig bare at det handlede meget om økonomi for ham før. Det så man blandt andet da han røg til Lokeren og Poul Hansen stod i Onside studiet og var nærmest målløs over at belgierne havde råd til at indfri Falls lønkrav.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #555
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 2013 - Part III

    Damn hvis FCK handlede på markedet ud fra alle de spillere som I bruger her på siden ønskede, så var FCK jo gået på røven for laaaang tid siden.
    Jeg er helt enig i at CV har lavet nogle direkte lortehandler på de sidste par vinduer, og også sikker på at mange af jer her på siden tror at i ville kunne gøre det meget
    bedre, men der er jo mange ting der skal hænge sammen, når der skal købes spillere til holdet. FCK er jo ikke ligefrem oppe på den øverste hylde, er sikker på at FCK tit får
    vent tommelfingeren nedaf fordi klubben ikke ligefrem er en af de helt store. Der er nok mange spillere som får et tilbud fra FCK, men som vi aldrig høre om.
    Alt handler om økonomi i disse dage, også for FCK. Klubben kan ikke bare gå ud og ligge 30 mil. for en spiller som ville kunne løfte holdet op til skyerne. Der er en stor gæld
    som der betales af på og klubbens ledelse er vel også ind over det, når der skal haldles stort. Alle klubber laver fejlkøb og skyder sig selv i foden. Selv hvis Frank Andensen kom
    til FCK ville han også købe spillere som ikke ville kunne bruges på holdet. Ikke alt er bare sort og hvidt, selv om man gerne kunne ønske sig det en gang imellem. Og alle de spillere som i skriver om her som har gjort det godt i deres klubber, har jo ikke interesse fra andre klubber. Som måske ligger inde med lidt flere penge at handle for og måske ligger i en lidt bedre liga end den danske.

    Jeg sidder lige som alle andre og bare venter på at der vil komme nogle nye spillere. Men tror på ingen måde at det "bare" er så nemt som i gerne vil have at det skal være. Personligt ville jeg ikke sige at Fall ville være at hæve overlæggen, mere noget fyld. En angriber på de 2 meter og en midbanekriger som Linde bare offensiv så er jeg godt tilfreds. Er stadig fyldt med håb og tro på at det nok skal gå, og at FCK langtfra er færdig med at handle endnu.

  27. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  2. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  3. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •