Side 37 af 158 FørsteFørste ... 27343536373839404787137 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 2370

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Det pisser mig af, at min kæreste har termin 5 dage før hun har været ansat 9 mdr. i sit nye job, og at hun derfor ryger under funktionærloven i stedet for firmaets barselsregler. Det pisser mig dælme meget af, at så lykkelig en begivenhed lige skal starte med en hel masse bøvl (og økonomisk lussing).
    ... oooog lidt Off Topic, men stort tillykke trods den dårlige timing.


  2. #542
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellig Kebab Se meddelelser
    Jeg kan godt følge dig - men jeg forstår dog godt Kræftens Bekæmpelse. Vi mænd er bare ikke særligt gode til det der kræfthalløj - både at undersøge os selv, men så sandelig også at snakke om det. Jeg er med i en gruppe for kræftramte mellem 18-40 årige - og uden at overdrive, så er vi mænd altså ikke dem der snakker mest i gruppen :). Det er for sort/hvidt at sige, at alle mænd tænker, at "det skal løbes væk" - men der er altså lidt om snakken. Vi føler os jo ofte som en flok kællinger, når vi bliver nervøse over en knude her og dér...
    Det er rigtigt at mænd generelt er rigtig dårlige til, at gå til lægen når det kommer til sygdomme generelt. Jeg har dog ingen tiltro til, at deres nye kampagne kommer til at virke, da den er en smule nedladende og virkelig ikke er særlig faglig.
    I min verden ville det virke meget bedre hvis de valgte, at fokusere på kræft generelt i stedet for, at fokusere på køn. De har i hvert fald pengene til det og hvis de virkelig mangler kan de bare tage dem fra deres "anti-cigaret" kampagner, da folk der ryger allerede er klar over risici.
    Kampagner der kommer med et klart budskab hvor der blandt andet bliver nævnt nogle hyppige symptomer og at hvis man opdager en sådan symptom SKAL søge lægehjælp. Det har vist sig, at folk går hyppigere til lægen hvis de får besked på, at gøre det fremfor, at budskabet måske er "du bør søge lægehjælp". (Så en god forelæsning nogenlunde omkring dette - bare med organdonation)

  3. #543
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jobcentret og deres latterlige regler, simpelthen er så firkantet.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #544
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Der er vel forskel på, hvornår hun har termin og så rent faktisk føder?

    Såfremt det er førstfødte er der lidt trøst i, at man ofte går over termin med den første, så der er et lille håb. Dertil, hvis hun går over tid kan du altid bruge det som (forsøg på!!) at vende det med at gå over tid til noget positivt. Det sidste er der dog knapt så meget håb for :-) *

    MCN
    * discalimer for dårlig mandehumor

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Det pisser mig af, at min kæreste har termin 5 dage før hun har været ansat 9 mdr. i sit nye job, og at hun derfor ryger under funktionærloven i stedet for firmaets barselsregler. Det pisser mig dælme meget af, at så lykkelig en begivenhed lige skal starte med en hel masse bøvl (og økonomisk lussing).

  6. #545
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og i dagens anledning.

    Brøndby!

    De pisser mig ubeskriveligt af


  7. #546
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ja, men terminen tæller. De vil jo ikke ansætte en gravid. Iøvrigt nummer 2.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  9. #547
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2108691.ece

    Det her pisser mig utroligt meget af!
    At de såkaldte eksperter lige pludseligt og meget belejligt kan være inhabile og at sagen rent faktisk kan udløbe selvom klagen er indgivet.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #548
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    vagn.jpg

    Dig, Carsten V. Jensen. Du pisser mig helt ubeskriveligt af, dit talentløse menneske.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  12. #549
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig temmelig meget af, at TV3 sætter Carsten "Set med Brøndby-øjne" Sæbye til at kommentere Brøndby-Kbh her i lørdags.

    Eller hvilken som helst anden kamp med førstnævnte – når han ikke er i stand til, og ikke engang prøver at skjule sin forudindtagethed.


  13. #550
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Ud over Sæbyes generelle forudindtagethed er hans evindelige brølen, hver gang der er optræk til en form for episode, en evig kilde til irritation og aversion.

    Carsten Sæbye er, i samarbejde med andre Viasat-ansatte, hovedårsagen til, at jeg finder det at se en fodboldkamp uden lyd ganske normalt efterhånden, eller bruger alle tænkelige kneb på at undgå at se fodbold med danske kommentatorer. Tag fx ZDF-eller ARD-kommentatorerne. På tysk statsfjernsyn gør det ikke noget, at en kommentator ind i mellem tier stille og ikke brøler ved målchancer, frispark eller fejringer.


  14. #551
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det pisser mig temmelig meget af, at TV3 sætter Carsten "Set med Brøndby-øjne" Sæbye til at kommentere Brøndby-Kbh her i lørdags.

    Eller hvilken som helst anden kamp med førstnævnte – når han ikke er i stand til, og ikke engang prøver at skjule sin forudindtagethed.
    Det var simpelthen så forfærdeligt at høre på, at jeg måtte slukke for lyden ved 3 - 0 scoringen. Heldigvis havde han selv skruet gevaldigt ned for sig selv ved efter scoringen til 3 - 2, at det var til at holde ud at høre ved meget lav styrke. Men fy for satan hvor var jeg ved at brække mig.

    Og stakkels Grønkjær der troede at det var øl der sprøjtede ud over ham og teknikken ved 1 - 0 scoringen.. Så sad han der resten af kampen, fedtet godt og grundigt ind i Sæbyes....
    - We'll Sing on our own! -

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #552
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Jøsses, hvor er jeg fåking træt af dem på Nedre C, ca. række 26 sæde 75, der på gud ved hvilket år kommenterer hver eneste dommerkendelse de er utilfredse med med "Hvad er det dog, der drypper fra din røv? - vaseline, vaseline ..."

    Mere bonderøvsk bliver det sgu ikke. Find nu på noget nyt og knap så neandertalsk.


  17. #553
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jøsses, hvor er jeg fåking træt af dem på Nedre C, ca. række 26 sæde 75, der på gud ved hvilket år kommenterer hver eneste dommerkendelse de er utilfredse med med "Hvad er det dog, der drypper fra din røv? - vaseline, vaseline ..."

    Mere bonderøvsk bliver det sgu ikke. Find nu på noget nyt og knap så neandertalsk.
    Pjat, det er en klassiker der desværre bliver hørt alt for sjældent hvor jeg står :o)

  18. #554
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af hvor få bilister der har lært betydningen af trafiklysenes grønne pil. Man kan dårligt køre en tur i København uden at komme til at holde bag folk, der glaner i stor stil, selv om det internationale symbol for "Kør for fanden!" er tændt. Jeg mistænker at mange slet ikke er klar over, at pilen kun bliver tændt, når der er rødt for andre biler, man ellers skal orientere sig i forhold til. Gad vide hvad de så tror, pilen betyder? "Vær varsom med at dreje nu"!?

    Byens værste eksempel på det må næsten være når man kommer ad Grønningen inde fra centrum og skal til højre ad Folke Bernadottes Allé mod Langelinie. Der bruges den grønne pil ved højresving, for at signalere at der er rødt for cyklister og fodgængere, men det er der snart sagt ingen bilister der fatter, og det er ganske sædvanligt at ingen biler får svinget til højre, før pilen slukker igen og der bliver grønt for horder af gående og cyklende, som man så skal holde tilbage for.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #555
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det pisser mig af hvor få bilister der har lært betydningen af trafiklysenes grønne pil. Man kan dårligt køre en tur i København uden at komme til at holde bag folk, der glaner i stor stil, selv om det internationale symbol for "Kør for fanden!" er tændt. Jeg mistænker at mange slet ikke er klar over, at pilen kun bliver tændt, når der er rødt for andre biler, man ellers skal orientere sig i forhold til. Gad vide hvad de så tror, pilen betyder?

    /Simon
    Jamen den har jeg da en tilføjelse til da. Det pisser mig af i stor stil, at folk tror de må køre, bare fordi alle de andre gør det.

    Der hvor jeg bor, er der et kryds med grøn pil, hvor folk først får lov at dreje til venstre (med grøn pil), og så får de modkørende lov til at køre lige ud. Problemet er bare at jeg nok ser min. 1 gang om dagen, at de der holder for rødt beslutter at køre lige ud, bare fordi venstresvingende begynder at køre (for grøn pil). Kan folk dog ikke bare for fanden holde øje med sin egen lyskurve!!!

    Der kunne skrives bøger om ting der pisser mig af i trafikken.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •