Side 42 af 53 FørsteFørste ... 323940414243444552 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 792

Emner: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af FGreve Se meddelelser
    Klassisk CV..
    Heldigvis siger han da at der kommer til at blive lavet nogle transfers.
    og heldigvis ved man at Ståle er uenig med CV med hensyn til balancen i truppen. Ståle var jo ude i denne måned, og sige der skulle ske noget med truppen til januar med tanke på at konkurrencen ikke var god nok på holdet og skulle skærpes, og at hierarkiet ikke var klart nok.
    Det bliver en spændende januar!
    Det er egentlig også det, der generer mig. Når Ståle savner konkurrence på flere pladser og et tydligere hieraki i truppen, og når Hørsholt i øvrigt lige har blæst til angreb, fordi man er 9 point efter i tabellen, og tydeligvis ikke har en trup, der kan forventes at klare CL-kvallen, så ville det klæde CV at pakke hans sædvanlige smøre om balance og komme usvækket igennem transfervinduet langt væk.

    CV kunne uden at tabe ansigt bekræfte, at truppen ikke er optimal nu.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Det er egentlig også det, der generer mig. Når Ståle savner konkurrence på flere pladser og et tydligere hieraki i truppen, og når Hørsholt i øvrigt lige har blæst til angreb, fordi man er 9 point efter i tabellen, og tydeligvis ikke har en trup, der kan forventes at klare CL-kvallen, så ville det klæde CV at pakke hans sædvanlige smøre om balance og komme usvækket igennem transfervinduet langt væk.

    CV kunne uden at tabe ansigt bekræfte, at truppen ikke er optimal nu.
    Med hvilket formål skal CV bekræfte? Nævn en eneste grund til at spille med åbne kort mht. optimering af truppen
    Konkurrenter skal da holdes hen i uvished.... vi andre må væbne os med tålmod og afvente hvad der kommer op af hatten.
    Selv er jeg overbevist om et meget aktivt vintervindue....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  4. #618
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Han gør da kun spillere dyrere ved at sige at melde ud af vi skal ud og købe stort ind.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #619
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Han gør da kun spillere dyrere ved at sige at melde ud af vi skal ud og købe stort ind.
    Du tror, at det er afgørende for prisen for sælgende klub, om CV har udtalt noget i medierne eller ej? Klubberne kunne ikke finde på at presse prisen op uanset hvad, når der kommer en køber som FCK.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #620
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Jeg forventer også et meget aktivt vindue, men jeg er før blevet skuffet - senest for et par måneder siden da sommervinduet lukkede. Og idag kan man endda argumentere for at vi har færre problemer (i og med at Delaney og Gislason har slået til)

    Det eneste der har forandret sig er at Ståle er tilbage. Tror ikke Ariel slog hårdt nok i bordet overfor CV, da han mere er den 'stille' type, og at han selvfølgelig heller ikke har den kærlighed til FCK som Ståle har.

  9. #621
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Du tror, at det er afgørende for prisen for sælgende klub, om CV har udtalt noget i medierne eller ej? Klubberne kunne ikke finde på at presse prisen op uanset hvad, når der kommer en køber som FCK.
    Det har unægtelig en betydning, hvad CV går ud og melder ud i pressen. Går han ud nu og melder, at der skal købes fire spillere til startopstillingen, så er det hvad, han bliver bedømt på den 1. februar, når vinduet er smækket i - både af fans, medier og internt i klubben. Og den viden vil andre klubber og ikke mindst agenter kunne bruge, når der skal forhandles transfersum og løn, fordi der alt andet lige vil være et pres på CV for at leve op til de mål, han ytrer offentligt. Mange områder har CV fejlet på, men at han spiller med lukkede kort og er en glat ål rent mediemæssigt, er nu en af de dispositioner, jeg synes, han må have ros for.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #622
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Zidane siger det er en misforståelse, og at han ikke skal i fængsel. Han vil hjem til Superligaen, og nævner FCK som mulig destination. Hans kontrakt udløber næste år:

    http://www.bt.dk/superligaen/zidan-d...ssante-for-mig

  12. #623
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Zidane siger det er en misforståelse, og at han ikke skal i fængsel. Han vil hjem til Superligaen, og nævner FCK som mulig destination. Hans kontrakt udløber næste år:

    http://www.bt.dk/superligaen/zidan-d...ssante-for-mig
    En spiller der på sine gode dage, virkelig kan være guld værd for sit hold, men når det er sagt, så ser jeg ham helst ikke i FCK, pga alt den problematik der hersker omkring ham. Og håber at CV har det på samme måde.
    "Jag känner en Braat... Han heter Daniel, Daniel heter han"
    Fodsvamp's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #624
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Tjaaaaa... Han er gratis, og klar på at gå ned i løn. Og så er han en klasseangriber som er garant for mål, og det mangler vi.. Det eneste jeg synes trækker ned er hans kontroverser.

  15. #625
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Denne sætning er værd at bide mærke i:
    Er der et link til dette med ned bragt gæld ?

  16. #626
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er der et link til dette med ned bragt gæld ?
    I dette tidligere postet link, står der at gælden siden 2010 er blevet barberet med 267 mio. kr. hvilket lyder ganske tilfredsstillende.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sterskab-og-cl

    Off topic og så alligevel: Nu så jeg SøndertyskE - Esbjerg her til aften, og har set Esbjerg en del gange i sæsonen. Det er jo grotesk at vi har givet 18 mio. kr. for Pape. Selv med regelmæssig fodbold, præstere han ikke bedre end en seriespiller. Han er GENNEMFØRT elendig, og vi får ham kastet lige i nakken igen, når han lejeaftale udløber :-(

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #627
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Der kan man jo så igen begynde at stille spørgsmålstegn ved CV, men som det har været skrevet side op og side ned.
    Er vi jo alle pænt enige om, at han ikke er den rette mand til at sidde som sportsdirektør i klubben.

    Problemet er så, hvem kan løfte den opgave sammen med Ståle?

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #628
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Der kan man jo så igen begynde at stille spørgsmålstegn ved CV, men som det har været skrevet side op og side ned.
    Er vi jo alle pænt enige om, at han ikke er den rette mand til at sidde som sportsdirektør i klubben.

    Problemet er så, hvem kan løfte den opgave sammen med Ståle?
    Amagerkaneren Frank "Frankyboy" Arnesen. Men det er sikkert en dyr løsning - men så absolut min drømmeløsning.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #629
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Uden tvilv dyr, men det er ikke mange store talenter han skal finde før han er sin lønn mange gange værd!!! Med tanke på penge der efter hånden er at finde ude ved de pis gule er det satme nu vi skal bygge på og det klare cv desværre ikke

  23. #630
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    622

    Re: Til- og afgange 2013 - Part IV (Ståle is back)

    Det kan godt være det bare er mig, men den der fuldstændige fascination af Frank Arnesen har jeg svært ved at forstå. Blandet resultater de sidste mange år, og har desuden aldrig arbejdet i en klub på FCKs niveau.
    Lige nu er jeg faktisk ganske tryg ved, at ansvaret er hos Ståle igen. Han havde trods alt en del succes med de fleste indkøb i hans sidste periode i klubben.

  24. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 2013 - Part III
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 1505
    Sidste Meddelelse: 23.08.13, 10:22
  2. Til- og afgange 2013 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 695
    Sidste Meddelelse: 30.06.13, 21:22
  3. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52
  4. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  5. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •