Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
77. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    16 20.78%
  • Uafgjort!

    18 23.38%
  • AaB Sejr!

    43 55.84%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,343

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Er jeg den eneste der føler at Kenn Hansen nu igen røvrender os? Thelander fik lov til igennem hele kampen at hive og flå i samtlige spillere der kom tæt på ham. Derudover lykkedes det også Thelander at smaske Gislasson uden der overhovedet blev dømt frispark. Ja og så straffesparket på Igor.

    Men den her kamp kunne holdet godt selv have afgjort selv med Kenn Hansen som dommer. Der er så mange positive takter i spillet, men på intet tidspunkt lykkedes det at blive farlige. Det lykkedes dem både at få plads på kanterne og op igennem banen og især i anden halvleg var Aab totalt udspillet, men det blev bare aldrig til mere. Aab spillede som forventet defensivt orienteret med fokus på dødbolde og omstillinger (ligesom stort set alle hold vi møder). Det er simpelthen ikke i orden at alt bliver så forfærdeligt ufarligt specielt mod modstandere der stort set overlader spillet til os.
    Jeg kan godt se ideen med, at sætte Delaney på kanten for at lukke ned for Kusk, men man burde have fået kantspillere på begge kanter i anden halvleg. Vi formår slet ikke at udnytte venstresiden og så er det rigtig svært at komme frem til indlæg fra den side. Generelt synes jeg det er en trist tendens, at der stort set ikke kommer indlæg fra baglinjen længere, da kantspillerne hellere vil trække ind i banen.

    Nu tror jeg at selv de største optimister har afskrevet os som titelkandidater, så i min verden gælder det bare om at redde lidt ære og så ellers forsøge at få spillet holdet ordentligt sammen, hvilket måske bliver lettere sagt end gjort, da jeg tror der kommer rigtig mange ændringer hen over sommeren.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Delaney skulle have rødt for at være piv elendig... og corner ja... synes nu han får noget at arbejde med men er simpelthan bare for dårlig.... ja for dårlig.... Det eneste lyspunkt som tidl. nævnt er toutouh som nok er færdig for resten af sæsonen sammen med NJ :) vi ses... det værste er at vi ender under BØF.... ingen Europa næste sæson... katastrofalt regnskab... ikke 30% ekstra lønkroner... tværtimod 30% nedskæring... jeg er ikke negativ bare realist.... Og ja lige da fck scorede til 1-1 så sad jeg bare at tænkte...næste aab angreb står den 2-1 til aab... vi lukke konsekvent 1 måk ind 2 min. efter vi selv har scoret... det lugter kraftigt af rosenborg det her :) men fuck det gennem tykt og tyndt ikke ? Bare jeg slipper forbat glo på krøltop delaney.... = jan kristiansen.... uduelig og griner hele vejen til banken....

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Til de sidste 2 kommentarer må jeg bare sige at bruge dommeren som undskyldning for vores nederlag er så pinligt. Vi ligner LORT. vi lugter af LORT og er LORT.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,343

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Nu må i standse mig hvis jeg overdriver, men skal Curth have rødt på situationen med Wiland? Det er fuldstændig hovedløst og hensynsløst lavet, og jeg synes godt den kan komme under samme kategori som to-fodstacklinger, altså højrisiko indgreb.
    Det mener jeg ikke at han skal. Det er en hovedløs tackling der også udløser en advarsel, men han gjorde nu et forsøg på, at trække sig i tacklingen og det er ikke en særlig voldsom tackling. Der er set værre - tænker især på en kamp mod OB hvor Falk får trådt ham på armen/hånden.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Delaney spillede altså et stort efterår. Det er ikke fair at se sig sur på ham, når hele holdet underpræsterer. Hans noget ældre makker på midtbanen er ikke en skid bedre.

    Nej, holdets nuværende præstationer falder altså tilbage på manden ude på bænken. Nok overtog han en middelmådig trup, men han har haft en vinterpause til at gøre noget ved det. Og hvad gør han? Henter en 21-årig knægt, som jf. ham selv, var ude af form og havde brug for ro ift. medierne. Alt imens holdets kreative omdrejningspunkt kæmper med konstante skader, men ham ser man åbenbart ingen grund til at hente en gardering for. Det er dårligt arbejde.

    Det sejler pt., og Ståle har ikke styr på en skid. Han bruger tid på at diskutere med Cornelius gennem medierne, vakler taktisk og sætter en gang på gang en fucking forsvarer på banen, når vi burde jagte en sejr.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Delaney spillede altså et stort efterår. Det er ikke fair at se sig sur på ham, når hele holdet underpræsterer. Hans noget ældre makker på midtbanen er ikke en skid bedre.
    Hvorfor i alt verden er det ikke det? Delaney ødelægger alt han kommer i nærheden af, om det så er defensivt eller offensivt. Claudemir har en OK kamp idag, men til gengæld ved vi at han snart er færdig og skal videre. Delaney med en ny kontrakt, anførebind osv. skal vi se på i hver kamp de næste 5 år. Han burde gå forrest og vise hvorfor han er kommet så langt som han er, i stedet for at vise hvordan man spiller hvis man vil rykke ned.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Hmm et stort efterår... synes nu altid delaney har været et stor forvirrings kaos på banen... men det er eget godt nu hvor vi bliver maks presset at se hvilket stof spillerne er gjort af... delaney er uden tvivl en af de spillere der falder håtdest igennem... på alle parametre

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Delaney med en ny kontrakt, anførebind osv. skal vi se på i hver kamp de næste 5 år. Han burde gå forrest og vise hvorfor han er kommet så langt som han er, i stedet for at vise hvordan man spiller hvis man vil rykke ned.
    Ingen er forpligtet ud over egne evner. Det er jo ikke Delaney, der har gjort sig selv til anfører. Samtidig spiller han altså på en vanskelig position på et hold, der slet ikke hænger sammen. Det bærer han naturligvis en del af skylden for, men han får heller ingen hjælp. Vi har 11 spillere, der render rundt og spiller for dem selv.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Arrrh... han smider altså mange nemme bolde væk... han har intet overblik og ingen styrke defensivt... endnu engang har fck fejlcastet en spiller... håber jeg tager fejl... men i mine øjne er der langt op til hjalte og kvist for lille krølletop !

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Nu har Ståle tabt sutten.

    http://m.bt.dk/superligaen/fcker-var...r-ny-skuffelse

    Lægger sig aldrig ned. Vor herre til hest.

    Mesterskabet er helt og aldeles urealistisk, når vi er lige så målfarlige som bundholdene i ligaen.

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Der er en tendens til at skønmale fortiden, når det går dårligt i fodbold. Som f.eks. lige nu hvor de samme folk, der tidligere bandede TK og LJ langt væk, ønsker dem tilbage på holdet, fordi de er meget bedre end dem, der spiller - må man forstå. Kvist var bestemt ingen åbenbaring fra start. Det var vel først i 2010, han virkelig trådte i karakter - der var han 25.


  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nu har Ståle tabt sutten.

    http://m.bt.dk/superligaen/fcker-var...r-ny-skuffelse

    Lægger sig aldrig ned. Vor herre til hest.

    Mesterskabet er helt og aldeles urealistisk, når vi er lige så målfarlige som bundholdene i ligaen.
    Tabt sutten og tabt sutten. Hvad fanden skal han sige?!?!

    han ved jo godt mesterskabet ikke er en realistisk mulighed.
    Han siger det helt rigtige i min optik. det er ikke realistisk, men nu må vi bare prøve at vinde så mange kampe som muligt.
    Sidst redigeret af FGreve : 30.03.14 kl. 22:19
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Er der desuden nogen der kan finde det omtalte interview med Rurik på video et sted?

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Jeg kunne godt tænke mig, at der er en journalist eller des lignende, der kunne spørge Anders Hørsholt om ikke dette forårs resultater, ikke skal have nogle former for ledelsesmæssige konsekvenser? Her tænker jeg særligt på CV, der i årevis har siddet med det overordnede ansvar for køb og salg af spillere.

    Jeg ved godt at dette indlæg lugter af at jeg ønsket CV hen hvor peberet gror. Men havde dette foregået i mange andre private virksomheder, så er jeg overbevist om at han havde fået fem kolde tæer for længe siden.

    Jeg ved godt at Ståle har fået mere magt og er ligestillet med sportsdirektøren. Men kan simpelthen ikke tåle det der taburetklæberi.

    Nye impulser tak!

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)

    Enig, hvis CV havde haft den holdning i det private erhvervsliv, så havde han været fast jobsøgende på Jobcentret i længere tid. Men med de resultater i foråret, som kampene har kastet af sig efterlader hos mig ikke nogen tvivl om, at det skal have ledelsesmæssige konsekvenser i FCK når holdet er gået på sommerpause.

    CV kan ikke gemme sig bag Ståles ryg og tro, at den hellige grav er velforvaret, for han har haft en del af skylden for den fejlslagne købs- og salgspolitik i FCK de sidste tre år, der også har kostet to trænerfyringer i utide. Ansvaret og pilen peger i en bestemt retning, og det er mod CV selv. Han må være gammel nok til at tage skraldet, og dermed konsekvenserne af sine handlinger, når det går så galt for FCK for tiden.

    Så ja: Den danske sportspresse burde gå mere løs på Anders Hørsholdt og stille ham de ubehagelige spørgsmål, selv om han prøver at undvige dem og gemme sig bag Parkens mure i håb om, at problemerne forsvinder af sig selv.
    Casper the ghost

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  2. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29
  3. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - AaB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 08.05.09, 11:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •