Side 12 af 47 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Hysen er han kant spiller eller angriber ?

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Kan ikke huske om Uffe Bech har været nævnt, jeg ser ham som samme type som Pusic, om han er bedre eller dårligere har jeg ikke set dem nok til. Men for mig at se har han god teknik, godt overblik og god speed, jeg ser ham som en super makker til Corner, eneste minus er vel at han ikke er rutineret målræv, hvilket vel desværre heller ikke kan siges om Pusic.

    Desuden har vi tidligere haft succes med gamle lyngby-gutter. :-)

  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Kan ikke huske om Uffe Bech har været nævnt, jeg ser ham som samme type som Pusic, om han er bedre eller dårligere har jeg ikke set dem nok til. Men for mig at se har han god teknik, godt overblik og god speed, jeg ser ham som en super makker til Corner, eneste minus er vel at han ikke er rutineret målræv, hvilket vel desværre heller ikke kan siges om Pusic.

    Desuden har vi tidligere haft succes med gamle lyngby-gutter. :-)
    Uffe Bech er da overhovedet ikke samme type som Pusic. Pusic er da en typisk goalgetter, hvilket bestemt IKKE kan siges om Bech, omend du rammer rigtigt med karakteristikken ellers mht teknik, speed og overblik
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    BØH, Ståle - så er det af med CVs efterladte slumretæppe og på med transferkasketten!!

    Med tanke på hvor kort dette transfervindue er, er det en anelse foruroligende at der ikke er sluppet så meget som et enkelt lille rygte om en forespørgsel/interesse ud. Der SKAL simpelthen landes et kvalificeret alternativ til Cornelius, samt noget idé og chanceskabende til midtbanen hvis den spinkle chance for at hente FCM skal bevares. Dertil kommer en eventuel gardering til Høgli/Ludvig..

    BØH!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Synes også det er lidt bekymrende at der intet har været endnu, specielt når man ved at journalister gør alt for at finde det mindste rygte med FCK pga. den store klik/læseværdi.

    Ståle/FCK spillede ellers med meget åbne kort i de sidste par transfervinduer, så det er da mærkeligt hvis piben lige pludselig har fået en anden lyd.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,772

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Her er mit bud:

    Bryan Oviedo:

    Jeg ser det som et win-win-win. Everton kan få ham på græs, Oviedo kan komme på velkendt græs, FCK få dækket hele venstrekanten. Handlen kan helt sikkert gøres billigt!

    Man bør i det mindste forsøge, han har været skadet længe, men er mere eller mindre klar. Hvis man ringer til Everton i dag, så har man ham i morgen og kan bruge resten af tiden på at finde en angriber og/eller overtale Toivonen/Bendtner

    Edit:
    Pga Bakkedal's korrekte kommentar omkring de 90 min i weekenden, så skal det siges, at han i den grad mangler spilletid (pga skaden). Han har spillet 1 kamp i FA-cuppen (endda som centerforsvar tror jeg), 1 kamp i liga-cuppen, 1 kamp i europa og 2 indhop i PL (71 min).

    EDIT for anden gang:
    Tag så lige Christian Atsu med, når vi alligevel skal leje i Everton :)
    http://www.evertonfc.com/players/c/ca/christian-atsu
    Sidst redigeret af superestrella : 09.01.15 kl. 11:43

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Her er mit bud:

    Bryan Oviedo:

    Jeg ser det som et win-win-win. Everton kan få ham på græs, Oviedo kan komme på velkendt græs, FCK få dækket hele venstrekanten. Handlen kan helt sikkert gøres billigt!

    Man bør i det mindste forsøge, han har været skadet længe, men er mere eller mindre klar. Hvis man ringer til Everton i dag, så har man ham i morgen og kan bruge resten af tiden på at finde en angriber og/eller overtale Toivonen/Bendtner
    Han spillede 90 for Everton mod West Ham forleden(ifølge Evertons hjemmeside). Jeg tror ikke han kommer forbi PARKEN, omend det kunne være en våd drøm.

    Mht. Pusic/Bech var min rutineret målræv-pointe at de begge er ganske unge. Jeg tror at en af dem, uanset hvilken, ville være en forstærkning til vores nuværende hold. Men vi mangler rutine foran.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    I mangel af rygter, smider jeg gerne hovedet på blokken og forventer som minimum et eller andet spil omkring Bendtner.

    Det fungerer ikke specielt godt i Wolfsburg, og han er tilbage mellem benene på Klatrekranen. Han har nu (siden august 2014) været i udlandet i 10 år og kan komme hjem på forskerordning. Han vil være en oplagt mentor for Cornelius, og han kan både spille angriber og kant.

    Bendtner til FCK, jeg siger 79% sandsynlighed!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #174
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Har været skeptisk med en Bendtner handel altid, men det virker mere og mere realistisk med en lejeaftale. Der var nok mange der havde forventet at Bas Dost skulle være 3. valg og så formentlig ville blive solgt i dette transfervindue. Nu ser det dog helt anderledes ud hvor Bas Dost har fået de seneste 3 kampe fra start, og der går absolut ingen rygter om et salg. Foråret tegner til at blive rotation med Olic og Dost til den ene angriber plads.

    Synes at en lejeaftale indtil sommer ville være en win-win-win for absolut alle parter, undtagen Bendtners ego selvfølgelig.
    Sidst redigeret af scoring : 09.01.15 kl. 12:59
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #175
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    622

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Mht. Pusic/Bech var min rutineret målræv-pointe at de begge er ganske unge. Jeg tror at en af dem, uanset hvilken, ville være en forstærkning til vores nuværende hold. Men vi mangler rutine foran.
    Pusic er 27 og Bech er 21. Hvor længe er man ganske ung? Og samtidig taler du om, at vi mangler rutine oppe foran. Så kan det vel kun blive en af dem.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #176
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Pusic er 27 og Bech er 21. Hvor længe er man ganske ung? Og samtidig taler du om, at vi mangler rutine oppe foran. Så kan det vel kun blive en af dem.
    Ordene er hermed spist, jeg troede at Pusic var 22. Men det gør ham jo så til et af de mest oplagte køb!

    Bendtner og mentor hører ikke hjemme i samme sætning hvis man spørger mig (det skulle da være fordi HAN har brug for en!) - Men derfor har han stadig talent til at kunne begå sig i suppen.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #177
    Tilmeldingsdato
    Oct 2014
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Her kan vi kun sidde og gætte, som vi har gjort igennem nu 12 sider!
    Er der nogle som ved noget konkret eller har hørt et eller andet? Eller evt. har nogle pålidelige kilder til der ved noget eller har hørt noget?
    Så vi kan få noget konkret istedet for, at sidde og gætte og ønske!

  22. #178
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Bendtner og mentor hører ikke hjemme i samme sætning hvis man spørger mig (det skulle da være fordi HAN har brug for en!) - Men derfor har han stadig talent til at kunne begå sig i suppen.
    Arh, du ved nok godt hvad jeg mener. Hvis ikke, så mener jeg inde på fodboldbanen.. Og i forlængelse heraf, så tror jeg Ståle vil være en ganske god mentor for Bendtner udenfor fodboldbanen!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Arh, du ved nok godt hvad jeg mener. Hvis ikke, så mener jeg inde på fodboldbanen.. Og i forlængelse heraf, så tror jeg Ståle vil være en ganske god mentor for Bendtner udenfor fodboldbanen!
    Jeg medgiver at han er en dygtig spiller, så det kan han bidrage med. En mentor er i mit hoved en der går forrest, og det tror jeg sgu aldrig at NB kommer til. Jeg tror at vi skal have CP på banen til at losse ham i røven.

    - Men nu har vi jo vores forheksede 7-tal ledigt til ham. Jeg tillader mig at være skeptisk overfor en signing af NB.

  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Håber vi går efter ham her.Har ikke spillet meget og skal spille i foråret hvis han vil med til U21 EM på hjemmebane http://www.transfermarkt.de/vaclav-k.../spieler/91423



    Vi har før været efter ham her, der ikke har spillet meget i Berlin i år http://www.transfermarkt.de/sandro-w.../spieler/39743

    KOM NU STÅLE

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •