Side 42 af 47 FørsteFørste ... 3239404142434445 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Ja, hvis man da ikke vidste det i forvejen. Lange afviser at der skulle ske noget resten af dagen:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-rolig-dag-os

    Så bliver det kun spændene om FCM sælger Igboun, og når at få Pusic i stalden.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Klubben har vel netop gjort det der skal til, nemlig lavet den enorme udrensning i sommers og satset på at få gennemsnitsalderen ned, så man har en god trup ikke bare i år, men også i de kommende år. Det vidner da om noget om, at vi ikke har givet op, men tværtimod tager udfordringerne både på de indre linjer men også fra andre klubber endda meget seriøst.

    Nu må vi se, om strategien bærer frugt. Men FCMs med forspring i mente og deres økonomiske sats på at vinde guld i år (for det må pusic vel betegnes som), så bliver guld i år nok meget svært. Men vi skal være der næste år og årene efter det.
    Du mener simpelthen at spillere som Stephan Andersen, Anton, Pelle, Høgli og Poulsen blev hentet for at "få gennemsnitsalderen ned" og sikre en stærk trup mange år frem? Jeg er med på at der i sommervinduet også blev hentet yngre spillere i form af Amartey, Zanka, Kadrii og Ludwig, men det er da yderst besynderligt at hævde at der var tale om en foryngelsesproces som sådan, når mere end halvdelen af nyindkøbene var over 30 - og flere af dem tilmed et godt stykke over.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,376

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Hvis man kan lide løse rygter: "An email arrives from Denmark, where Hans Petersen writes:

    Hi Alan I was at Copenhagen airport picking a friend up, and accompanied by what looked like two businessman of some kind, Aaron Lennon was walking through the arrivals? Very weird place for Aaron Lennon to be in I thought, I went over and try'ed to take a pic but one of the agent looking guys went over and started to ask me not to etc. and then he was gone.. I don't know but the only club who would be able to land such a top player is FCK FC Copenhagen who are looking to play champions league next year.

    Hans, I like it. I'm awarding it two horses, and that's our highest possible transfer rumour accolade."

    http://www.telegraph.co.uk/sport/foo...ours-live.html
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #619
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Du mener simpelthen at spillere som Stephan Andersen, Anton, Pelle, Høgli og Poulsen blev hentet for at "få gennemsnitsalderen ned" og sikre en stærk trup mange år frem? Jeg er med på at der i sommervinduet også blev hentet yngre spillere i form af Amartey, Zanka, Kadrii og Ludwig, men det er da yderst besynderligt at hævde at der var tale om en foryngelsesproces som sådan, når mere end halvdelen af nyindkøbene var over 30 - og flere af dem tilmed et godt stykke over.

    /Simon
    Nu handler foryngelseskuren jo ikke kun om indkøb, men også om prioritering af spillere og spilletid.

    Anyway, så var det et løst citat af Ståle, som jeg mener har sagt noget lignende. Du har ret i, at man har hentet meget rutine (men meget er også solgt i TK, Lars J, Bola og TK), men hvis du ser på nogle af de kampe f.eks mod Dnipro ude, så hedder vores opstilling altså
    Andersen
    Høgli - Pelle - Zanka - Pierre
    Amankwaa - Amartey - Delaney - Kadrii
    Nico - Corner

    Heraf er jo nærmest kun Stephan, Høgli og Pelle som ikke stadig har mælketænder.
    Du kan sikkert også finde kampe med et væsentlig ældre hold i efteråret, men holdet er da indikutabelt forholdsvis ungt og særdeles talentfuldt. Og husk at Christian P. blev jo nærmest kun hentet, da det blev tydeligt at vi manglede lederevne og erfaring.
    Sidst redigeret af k@sper : 02.02.15 kl. 13:21

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  9. #620
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Pusic har skrevet med FCM og solgte sig selv dyrt: https://twitter.com/Morten_Crone/sta...25651718299649

    Så endte Pusic i FCM. En virkelig klassesigning, men den blev også dyr. 7,5 mio.kr.+sign-on+løn på mindst 2 mio/år samt klausul. Morten Crone, BT
    Sidst redigeret af madskl : 02.02.15 kl. 13:38

  10. #621
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    334

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Hvis vi henter en engelsk landsholdsspiller på 27 år, med 267 apps i Premier League, så kalder jeg min førstefødte for Ståle-Lange.


  11. #622
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,595

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Det kommer så helt sikkert heller ikke til at ske.. Lange har jo absolut ingen grund til at udtale sig så kategorisk som han gør, hvis der var et eller andet under opsejling.. Desværre endnu et trist transfervindue :-(

  12. #623
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Dette vindue forløb jo som forventet, vi fik lidt fysisk stærke spillere der er solide uden at være prangende. Glæder mig allerede til at høre Solbakkens undskyldninger og bort forklaringer til marts/april når vi er 10-12 point bagefter og skal kæmpe med bøf om 2-3 Pladsen.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #624
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Og endelig kom afslutningen på dette vindues største samtale emne herinde....



    Tim Janssen 2.0!?

  15. #625
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Uden at vide for meget om manden, så irriterer det mig betragteligt at BIF har landet højrebacken Johan Larsson fra Elfsborg. Manden er 24 år, har spillet 3 A-landskampe, og lavet 8 mål og 6 assists som højreback OG han har angiveligt kun kostet små 4 millioner kr.

    Hans stats er jo fremragende. så hvorfor henter vi Kevin Foley, i stedet for at kigge over sundet?
    - Jeg frygter mere og mere, at Ståle er overbebyrdet, og derfor ikke har nogen føling på hvad der er af interessante spillere rundt omkring i Europa, hvorfor vi ender op med 2 sikre kort, som Ståle kender i forvejen.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 02.02.15 kl. 15:40

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #626
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det kommer så helt sikkert heller ikke til at ske.. Lange har jo absolut ingen grund til at udtale sig så kategorisk som han gør, hvis der var et eller andet under opsejling.. Desværre endnu et trist transfervindue :-(
    Helt enig.

    http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...lubs-love.html

    Er også på tale i flere premier league klubber. Derudover er København jo også mellemlanding for mange destinationer, skulle han endeligt have været i København.

  18. #627
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,131

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Uden at vide for meget om manden, så irriterer det mig betragteligt at BIF har landet højrebacken Johan Larsson fra Elfsborg. Manden er 24 år, har spillet 3 A-landskampe, og lavet 8 mål og 6 assists som højreback OG han har angiveligt kun kostet små 4 millioner kr.

    Hans stats er jo fremragende. så hvorfor henter vi Kevin Foley, i stedet for at kigge over sundet?
    - Jeg frygter mere og mere, at Ståle er overbebyrdet, og derfor ikke har nogen føling på hvad der er af interessante spillere rundt omkring i Europa, hvorfor vi ender op med 2 sikre kort, som Ståle kender i forvejen.
    Kender ham heller ikke rigtigt, men det ser da bestemt betænkeligt ud. Og jeg vil gå et skridt længere og påstå, at man skal være mere end overbebyrdet, hvis en brutto-landsholdsback fra nabolandet flyver under radaren. Så jeg tror, forklaringen er en anden. Jeg gætter på tre muligheder: 1. Ståle er ikke bare overbebyrdet, men også inkompetent. 2. FCK er blevet kørt så meget ud på et sidespor under de sidste par års ledelse, at Brøndby rent faktisk er mere attraktive. 3. Ståle er ualmindeligt klarsynet og kan se, at denne spiller i virkeligheden er et blålys. Jeg tror mest på en af de to første muligheder...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #628
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kender ham heller ikke rigtigt, men det ser da bestemt betænkeligt ud. Og jeg vil gå et skridt længere og påstå, at man skal være mere end overbebyrdet, hvis en brutto-landsholdsback fra nabolandet flyver under radaren. Så jeg tror, forklaringen er en anden. Jeg gætter på tre muligheder: 1. Ståle er ikke bare overbebyrdet, men også inkompetent. 2. FCK er blevet kørt så meget ud på et sidespor under de sidste par års ledelse, at Brøndby rent faktisk er mere attraktive. 3. Ståle er ualmindeligt klarsynet og kan se, at denne spiller i virkeligheden er et blålys. Jeg tror mest på en af de to første muligheder...
    Jeg er meget enig, og jeg frygter det samme. Der er tale om en højreback på kun 24 år, som næsten har lavet dobbelt så mange mål og assists som vores førsteangriber, Cornelius. En højreback! De stats tyder på, at Johan Larsson er blevet for god til Allsvenskan, hvorfor han som minimum burde kunne tage springet til Superligaen. I stedet henter vi en 30-årig irlænding på en 6 måneder kontrakt.

  21. #629
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kender ham heller ikke rigtigt, men det ser da bestemt betænkeligt ud. Og jeg vil gå et skridt længere og påstå, at man skal være mere end overbebyrdet, hvis en brutto-landsholdsback fra nabolandet flyver under radaren. Så jeg tror, forklaringen er en anden. Jeg gætter på tre muligheder: 1. Ståle er ikke bare overbebyrdet, men også inkompetent. 2. FCK er blevet kørt så meget ud på et sidespor under de sidste par års ledelse, at Brøndby rent faktisk er mere attraktive. 3. Ståle er ualmindeligt klarsynet og kan se, at denne spiller i virkeligheden er et blålys. Jeg tror mest på en af de to første muligheder...
    4. Larsson ville være 3. valg på højre back efter Remmer og Høgli. Det mangler vi jo ikke rigtig. Foley kan til gengæld også spille venstre back og er åbenbart ikke utilfreds med at være gardering for Remmer og Ludwig det næste halve år. Jeg kan ikke se hvorfor Ståle skulle være interesseret i Larsson.


  22. #630
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    4. Larsson ville være 3. valg på højre back efter Remmer og Høgli. Det mangler vi jo ikke rigtig. Foley kan til gengæld også spille venstre back og er åbenbart ikke utilfreds med at være gardering for Remmer og Ludwig det næste halve år. Jeg kan ikke se hvorfor Ståle skulle være interesseret i Larsson.
    En god løsning havde været at lade Ludwig og Høgli slås om venstreback, mens Remmer og Larsson kunne slås om højre :-) Endvidere er det næsten per definition en spiller som FCK typisk henter. En skandinavisk spiller i landsholdsbruttotruppen, som så videreudvikler sig hos os, bliver fast mand på landsholdet, og sælges videre. Vi kan ikke hente A-landsholdspillere i 20'erne med +30 landskampe på CV'et, hvorfor vi benytter os af ovenstående fremgangsmåde, hvilket en signing af Johan Larsson havde været i perfekt tråd med.

    Endvidere synes jeg, at det er uambitiøst at hente 30-årige spillere på en halvårlige kontrakter, som er tilfredse med at være reserve. Vi er Skandinaviens største fodboldklub, og skal saftsuseme også hapse de bedste spillere, når muligheden er der, og så lade dem om at konkurrere indbyrdes. Ingen i FCK skal være tilfredse med en reserverolle.

    Alt andet er uambitiøst og uklædeligt for vores smukke klub.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 02.02.15 kl. 16:34

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •