Side 27 af 138 FørsteFørste ... 17242526272829303777127 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ved ikke hva vi skal forvente af handler, men køber en højre kant og en angriber til start 11 er jeg meget tilfreds , om chancen skulle byde sig for Ankersen vil det også Være fint, tvivler på rygtet om ham fra Malmö hvorfor skulle han skifte til os også havne på bænken ?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Taget i betragtning at vi allerede har hentet ham Verbic, skal det så opfattes som penge vi budgetterede med fra denne sæson?
    Han bliver beskrevet som en venstrekant og hvad angår forventninger til ham, så virker han som en der ikke er købt til bredden.
    Ståle udtalte at han havde et stort potentiale, men at han godt kunne gå ind og yde en indsats fra dag 1. Det er jo umiddelbart at helgardere sig - men ud fra hvad jeg har set, så skal vi ikke forvente så forfærdelig meget af Verbic.

    Alt er selvfølgelig en opgradering ift. Gislason på den 'forkerte' kant - men han ligner en spiller der skal have tid.

    Jeg så ham i sidste weekend mod et bundhold, og i onsdags i en 'topkamp' mod Maribor. Niveauet i Slovenien er bestemt ikke til at råbe hurra for, men det er positivt at Verbic har leveret for Celje, for hold nu op det er et dårligt fodboldhold med et meget lavt teknisk niveau.
    Verbic skiller sig specielt ud på den sidste tredjedel af banen hvor de færreste kan følge med når han trækker enten ud eller ind i banen. Han skyder knald hamrende hårdt af en på sin størrelse og så er han rigtig god med sit dårlige ben, hvor han skyder med overraskende præcision.
    Verbic er præcis det vi har eftersøg hos Amankwaa, men til gengæld er han ligeså dårlig til det Amankwaa er god til - at bringe bolden fremad. Han spiller bolden for langsomt, og er ikke med til at skrue tempoet op. Det ender oftest i en aflevering tilbage i banen eller at han løber direkte ind i en modspiller. Han skal blive meget bedre til at diktere spillet og være omdrejningspunktet på sin kant. Derudover var hans sammenspil med sin back nærmest ikke eksisterende på modstanderens banehalvdel. Han er god i genpresset hvor han er aggressiv men måske 'satser' lidt for meget. Ved eget straffesparksfelt kan man stort set spadsere lige forbi ham, så det skal Ståle nok have en snak med ham om.

    Spændende spiller, og det bliver interessant at se hvad han kan på et hold der er meget bedre end Celje. Men han skal have tid, det er helt sikkert.
    Sidst redigeret af scoring : 08.05.15 kl. 09:07
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes Gislasons potentiale har været stort, men han viser det bare ikke i FCK. Jeg kan huske hans brænd kamp mod Real Madrid på Hjemmebane hvor han spillede fremragende, hvor er den Gislason blevet af ?
    Jeg tror det handler om, at Gislason havde fremragende arbejdsbetingelser i RM kampen. Vi stod begravet på egen banehalvdel stortset hele kampen, hvorfor vi havde gode muligheder for omstillinger, og det er i sandhed her, at Gislason kommer til sin ret. Han tonser frem i banen i høj hastighed og sparker som en hest, men det er stort set også det eneste han kan. Han har aldrig fungeret for os, idet modstanderne i Superligaen står lavt og kompakt, og her kræves intelligens, driblefærdigheder, overblik og kreativitet, hvilket ikke er hans stærke sider. Han er vel vores svar på Duracell kaninen :-)

    Han vil dog helt sikkert være en god mand for Randers, SønderjyskE, OB og den slags.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om beløbet 150 mill, som der nævnes. I BT står der, at det er til alle udgifter (transferfees, løn, signon, og afskrivninger på andre spillere).

    Kan det forstås så firkantet, at en spiller som f.eks. koster 15 mill, skal have 5 mill i sign-on, en månedsløn på 400.000 (bonusser glemmer vi lige for nemhedsskyld) på en 4-årig kontrakt er en udgift på
    15+5+4*12*0.4=38,2 mill ud af de 150 mill?

    For i såfald er der da mulighed for 2-3 signings i den ret dyre ende, og så er der stadig plads til de afskrivninger som måske må laves på Kris, Wiland, osv. Endvidere er der plads til et par lejemål som supplement.

    Man skal selvfølgelig lige tænke på, at de 150 mill vel dækker for både sommerens vindue (Verbic tæller nok med) og kommende vinters. Dvs alle 150 bliver nok ikke brændt af nu.

    Et bud herfra er, at vi henter 2 spillere mere ind som køb, og 1-2 stk leje muligvis med option for køb.
    Og skulle der gå en gammel dreng rundt i Wolfburg der savner sin hjemby og en klatretøs, så skulle der da være luft til at kunne tilbyde en fornuftig skilling.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #395
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Niveauet i Slovenien er bestemt ikke til at råbe hurra for, men det er positivt at Verbic har leveret for Celje, for hold nu op det er et dårligt fodboldhold med et meget lavt teknisk niveau.
    Verbic skiller sig specielt ud på den sidste tredjedel af banen hvor de færreste kan følge med når han trækker enten ud eller ind i banen. Han skyder knald hamrende hårdt af en på sin størrelse og så er han rigtig god med sit dårlige ben, hvor han skyder med overraskende præcision.

    Verbic er præcis det vi har eftersøg hos Amankwaa, men til gengæld er han ligeså dårlig til det Amankwaa er god til - at bringe bolden fremad. Han spiller bolden for langsomt, og er ikke med til at skrue tempoet op. Det ender oftest i en aflevering tilbage i banen eller at han løber direkte ind i en modspiller. Han skal blive meget bedre til at diktere spillet og være omdrejningspunktet på sin kant.
    Uden at have set de omtalte kampe kunne det tyde på, at vores gode Verbic har lidt divanykker i sig. Hvis han baseret på to kampe er tydeligt bedre end samtlige af sine holdkammerater på den sidste tredjedel af banen kan jeg godt forstå, hvorfor der går lidt Nicolai i ham. Man kan kun håbe på, at bedre omkringliggende kvalitet på vores hold vil styrke Verbic. Det kunne specielt være spændende, hvis han har lidt driblefærdigheder i sig, hvorledes Nicolai og ham trækker opmærksomhed fra hinanden. Med kvalitet på den anden kant kunne det godt ligne, at vi endeligt for åbnet de forsvar som vi møder i 90% af suppekampene.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #396
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man skal selvfølgelig lige tænke på, at de 150 mill vel dækker for både sommerens vindue (Verbic tæller nok med) og kommende vinters. Dvs alle 150 bliver nok ikke brændt af nu.
    Jeg tror, at Ståle brænder så meget som muligt af nu, dels er det ifølge Ståle nemmere at gennemføre handler om sommeren, dels er det nødvendigt at være klar fra starten af den kommende sæson for ikke at tabe ligaen på gulvet igen allerede i august.

    Behovet for forstærkninger vil formentlig også være størst i efteråret, hvor Cornelius, Amankwaa og Kadrii ikke kan spille.


  12. #397
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Behovet for forstærkninger vil formentlig også være størst i efteråret, hvor Cornelius, Amankwaa og Kadrii ikke kan spille.
    Er det ønsketænkning at se Bashkim Kadrii tilbage i truppen allerede til august ?

    -orb.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  13. #398
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,774

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    /Jinx13
    Jeg er ikke uenig i listen som sådan - men ideen er ikke at skifte et halvt hold igen (eller her i dit tilfæde skille sig af med 1/3 af truppen). Det er simpelthen en for stor bid at tage af gangen.

    Truppen er på 26 mand - det er faktisk en stor trup, derfor kan man godt forsvare at få den reduceret med 1-2 spillere over tid, men pt har vi så mange skader, at vi ikke kan fylde bænken!

    Hvis der kommer 3-4 spillere ind, så kan vi "tåle" at miste 4-5 spillere under normale omstændigheder - men pt kun 2-3 spillere.

    - Kris Stadsgaard (årsløn: 3 - 3,5 mio. kr.)
    Giver god mening, men virker urealistisk at komme af med en løntung og langtidsskadet spiller
    - Per Nilsson (årsløn: 3,5 - 4 mio. kr.)
    Giver ingen mening. Manden gør det ganske stabilt og vi har brug for 4 stærke centralforsvare. Pt har vi 3 og han brokker sig ikke. Det koster bare at have kvalitet på bænken og Per er billigere end hvis vi skal købe en ny til en mindre løn
    - Johan Wiland (årsløn: 3 mio. kr.)
    Hvis Kim kan tage endnu en sæson (kender ikke hans niveau længere, men han er ved at være oppe i årene) - så giver det god mening
    - Marvin Pourie (årsløn: 3 mio. kr.)
    Han er pt ikke i klubben, så det tæller næppe som en udskiftning. Finder vi ikke en afløser for Corner og Bjørn smutter, så giver det mening at holde ham til vinter
    - Rurik Gislason (årsløn: 2,5 mio. kr.)
    Ikke nødvendigvis uenig i kritikken, men han er god nok til truppen og vi kan udskifte ham senere
    - Lasse Lindbjerg (årsløn 500k - 800k)
    Lasse er vel backup for en skadet backup spiller. Ny ind - Lasse ud
    - Kevin Foley
    Umiddelbart en fin breddespiller - lad ham da blive, så har vi 4 til backerne og kan koncentrer os om andre pladser
    - Bjørn Sigurdarson
    Jeg har endnu ikke set lyset. Pga skader kan man forlænge lejeaftalen i 6 mdr... hvis han smutter er det også fint nok

    Min ide.

    - Ud med Wiland og afløseren har vi klar. Ren besparelse
    - 1 ny centerforsvar er ikke nødvendigt, men vurdere man at Stadsgaard er færdig og/eller tiden er inde for en udskiftning - så er det en udemærket ide/timing, men vil koste penge
    - Med Foley er vi fint besat på backerne
    - En ekstra kantspiller/offensiv spiller er en af investeringerne der bare er nødvendig.
    - Pourie ud og stjerneangriber ind. Endnu en nødvendighed

    Dvs. Wiland, Pourie og Sigurdarson ud + en kabale i forsvaret der skal løses og 3 spillere ind + eventuelt en forsvar.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #399
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om beløbet 150 mill, som der nævnes. I BT står der, at det er til alle udgifter (transferfees, løn, signon, og afskrivninger på andre spillere).

    Kan det forstås så firkantet, at en spiller som f.eks. koster 15 mill, skal have 5 mill i sign-on, en månedsløn på 400.000 (bonusser glemmer vi lige for nemhedsskyld) på en 4-årig kontrakt er en udgift på
    15+5+4*12*0.4=38,2 mill ud af de 150 mill?

    For i såfald er der da mulighed for 2-3 signings i den ret dyre ende, og så er der stadig plads til de afskrivninger som måske må laves på Kris, Wiland, osv. Endvidere er der plads til et par lejemål som supplement.

    Man skal selvfølgelig lige tænke på, at de 150 mill vel dækker for både sommerens vindue (Verbic tæller nok med) og kommende vinters. Dvs alle 150 bliver nok ikke brændt af nu.

    Et bud herfra er, at vi henter 2 spillere mere ind som køb, og 1-2 stk leje muligvis med option for køb.
    Og skulle der gå en gammel dreng rundt i Wolfburg der savner sin hjemby og en klatretøs, så skulle der da være luft til at kunne tilbyde en fornuftig skilling.
    Jeg læser det nu som, at de 150 mio. kr. er det samlede løbende spillerbudget i omkostninger per år, dvs. at du skal huske at indregne det gældende udgiftsniveau for den eksisterende spillertrup. Ståle har ikke fået 150 nye mio. at lege med. Men han kan meget vel have fået et rum i budgettet svarende til 40-50 mio. kr., som der spekuleres i. Det kan man få en 3-4 "Amarteyer" og lidt andet for omkostningsmæssigt, hvis man bruger stort set hele råderummet til sommer.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #400
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    /Jinx13
    Jeg er ikke uenig i listen som sådan - men ideen er ikke at skifte et halvt hold igen (eller her i dit tilfæde skille sig af med 1/3 af truppen). Det er simpelthen en for stor bid at tage af gangen.

    Truppen er på 26 mand - det er faktisk en stor trup, derfor kan man godt forsvare at få den reduceret med 1-2 spillere over tid, men pt har vi så mange skader, at vi ikke kan fylde bænken!

    Hvis der kommer 3-4 spillere ind, så kan vi "tåle" at miste 4-5 spillere under normale omstændigheder - men pt kun 2-3 spillere.

    Min ide.

    - Ud med Wiland og afløseren har vi klar. Ren besparelse
    - 1 ny centerforsvar er ikke nødvendigt, men vurdere man at Stadsgaard er færdig og/eller tiden er inde for en udskiftning - så er det en udemærket ide/timing, men vil koste penge
    - Med Foley er vi fint besat på backerne
    - En ekstra kantspiller/offensiv spiller er en af investeringerne der bare er nødvendig.
    - Pourie ud og stjerneangriber ind. Endnu en nødvendighed

    Dvs. Wiland, Pourie og Sigurdarson ud + en kabale i forsvaret der skal løses og 3 spillere ind + eventuelt en forsvar.
    Jeg kan godt følge dig, men i mine tanker angående udskiftning af truppen, har jeg også kalkuleret med at de spillere, vi har set rygter om, også kommer til klubben.
    Dvs.:

    Foley -> Peter Ankersen
    Stadsgaard/Nilsson -> Filip Helander + et ungt talent fra egne rækker som 4. valg
    Gislason -> Benjamin Verbic og Kasper Kusk
    Sigurdarson/Pourie -> Ny angriber (gerne Bendtner!)
    Wiland -> Kim C
    Lindbjeg -> % erstatning

    Jeg er selvfølgelig klar over, at der blot er tale om rygter, og at udskiftningen ikke kan forsvares, såfremt der ikke er hold i rygterne, men jeg er af den holdning, at de nævnte spillere alle blot er dyr dødvægt i truppen. Jeg synes faktisk ikke, at de bidrager med noget som helst. Nilsson er jeg knaldhamrende skuffet over, og han sejlede rundt mod Esbjerg, og har faktisk ikke overbevist mig om noget som helst, så jeg kan ikke helt følge dig i lovprisningen.

    Såfremt de nævnte transfers kommer i hus, synes jeg, at det er forsvarligt både kvalitetsmæssigt og økonomisk at skille os af med de nævnte spillere.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #401
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,347

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Som sådan frygter jeg nu ikke at den måske halvstore udskiftning vi kan møde kommer til at have helt så store konsekvenser som det havde i sommers.
    I sommers var holdet ikke i den bedste forfatning og derfor blev der skiftet meget ud og der kom nye ansigter i alle kæder af startopstillingen. Selvom der skulle komme en del nye i næste vindue, så kommer det ikke til at rykke særlig meget på "stammen" af spillerne. Hele den defensive organisation på holdet skal der ikke rykkes på (medmindre nogen sælges), så her kommer kontinuiteten ikke til at lide. Offensivt har vi ikke haft særlig meget kontinuitet i løbet af sæsonen, så selvom der hentes en del nye til startopstillingen, så tror jeg ikke vi vil se et fald i niveauet (der alligevel har været rigtig lavt til tider).
    Dermed er jeg enig med Jinx13 i den liste af spillere han gerne vil af med, fordi jeg netop ikke tror det går hen og ødelægger kontinuiteten, da der er tale om spillere der ikke har grebet chancer eller ikke har det ønskede niveau.
    Vi skal naturligvis ikke skille os af med alle spillerne på listen hvis der ikke hentes forstærkninger (især ikke med de lange skader in mente), men det lader til at der netop kommer forstærkninger og så synes jeg ikke det giver mening at have spillere rendende der ikke kommer til at bidrage.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #402
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,131

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om beløbet 150 mill, som der nævnes. I BT står der, at det er til alle udgifter (transferfees, løn, signon, og afskrivninger på andre spillere).

    Kan det forstås så firkantet, at en spiller som f.eks. koster 15 mill, skal have 5 mill i sign-on, en månedsløn på 400.000 (bonusser glemmer vi lige for nemhedsskyld) på en 4-årig kontrakt er en udgift på
    15+5+4*12*0.4=38,2 mill ud af de 150 mill?

    For i såfald er der da mulighed for 2-3 signings i den ret dyre ende, og så er der stadig plads til de afskrivninger som måske må laves på Kris, Wiland, osv. Endvidere er der plads til et par lejemål som supplement.

    Man skal selvfølgelig lige tænke på, at de 150 mill vel dækker for både sommerens vindue (Verbic tæller nok med) og kommende vinters. Dvs alle 150 bliver nok ikke brændt af nu.

    Et bud herfra er, at vi henter 2 spillere mere ind som køb, og 1-2 stk leje muligvis med option for køb.
    Og skulle der gå en gammel dreng rundt i Wolfburg der savner sin hjemby og en klatretøs, så skulle der da være luft til at kunne tilbyde en fornuftig skilling.
    Jeg tror, at de 150 millioner skal dække løn til hele truppen i et år. Dertil kommer transfersum og sign on-fees divideret med kontraktlængden. Det vil sige, at de 15 + 5 mio i dit eksempel skal divideres med de fire år, kontrakten varer. Med andre ord vil "dit" nyindkøb belaste de 150 mio. med 15+5 mio divideret med 4 + 12*0,4 mio = 9,8 mio. Hvis jeg altså har forstået regnskabsprincippet korrekt. Hvilket jeg slet ikke er sikker på, at jeg har. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #403
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Jeg læser det nu som, at de 150 mio. kr. er det samlede løbende spillerbudget i omkostninger per år, dvs. at du skal huske at indregne det gældende udgiftsniveau for den eksisterende spillertrup. Ståle har ikke fået 150 nye mio. at lege med. Men han kan meget vel have fået et rum i budgettet svarende til 40-50 mio. kr., som der spekuleres i. Det kan man få en 3-4 "Amarteyer" og lidt andet for omkostningsmæssigt, hvis man bruger stort set hele råderummet til sommer.
    Ok. Vil det sige, at alle transferudgifter for i år skal under de 150 mill (og ikke fordeles over f.eks. 4 år?), hvorimod de 150 mill kun belastes af et års løn for de nye spillere og ikke f.eks. 4 år?
    Dvs min tænkte spiller vil belaste årets 150 mill med 15+5+12*0,4=24,8 mill samt 12*0,4=4,8 mil i hver af de kommende år?

    Hvis vores budget var 125 mill (hvilket der eftersigende er brugt i denne sæson), så må Ståle jo have 25 mill mere end sidste sæson at gøre godt med til årets transfers og deres løn. Det svarer vel meget godt til de 40-50 mill, som du skriver, hvis det nogenlunde er 25 mill + sidste sæsons udgifter til transfers alene.

    Eller er jeg helt galt ude?

  23. #404
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    For de beløb der bliver snakket om her er det jo fuldt muligt at få Kusk,Ankersen og en angriber. Om den nye træner snart er plads og kompetent begynder er at Være et fantastisk set up omkring klubben. Bliver sindsyg spændende at følge med de næste måneder ihvertfald

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #405
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    For de beløb der bliver snakket om her er det jo fuldt muligt at få Kusk,Ankersen og en angriber.
    Og det er præcis hvad det handler om, tror jeg. Samt årsagen til at midlerne allokeres.

    Man kan se at Kusk og Ankersen er mulige netop nu på nogle økonomiske betingelser, man er i stand til at gabe over. Og den sportslige analyse peger på, at netop højresiden - særligt med Dannys skade - er problematisk svag. Samme analyser bør også pege på, at det centrale forsvar har brug for et ungt tilskud. En spiller som kan presse Antonsson (og Nilsson, men det er så ikke svært...), og her er Helander et glimrende bud, som jeg ser det. Derudover har man behov for enten et lejemål eller en transfer i angrebet.

    Investeringer i det niveau vil i min bog gøre København til automatisk favorit til næste års mesterskab. Så det er godt at se villigheden tilsyneladende eksisterer.

    Truppens løn + afskrivninger + transfer og sign-on af Kusk, Ankersen, Helander og en angriber + et mindre råderum til vinterens vindue - det er sådan rundt regnet 150 millioner for sæsonen, gætter jeg på.

    Ambitiøst og stærkt.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •