Side 47 af 138 FørsteFørste ... 37444546474849505797 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Kunne Damen bliver aktuel igen nu hvor den står på Championship for Hull?
    Ville elske at se Damen tilbage i KBH, MEEEEEEN, med den succes han har haft i Hull, så tror jeg at vi har en langt større chance for at få Bendtner :)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #692
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,527

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Kunne Damen bliver aktuel igen nu hvor den står på Championship for Hull?
    Nej.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #693
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Han tog eftersigende en kæmpe lønnedgang for at kunne komme til England så han vil nok have mere ud af opholdet end et halvt år og en nedrykning, og med 5 mål på 15 kampe så vil der næsten med garanti være PL interesse for ham. Jeg kan kun se to ting ske med Damen, enten vil Hull beholde ham eller også kommer der en Premier League klub og henter ham. Uanset kommer vi ikke i nærheden af ham, desværre.
    - det rygtedes for nylig, at både WBA og Crystal Palace ville byde ind på Damen, dersom Hull rykkede ned.

  6. #694
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg har sonderet terrænet for profiler rundt omkring i Europa og omegn, og specifikt ledt efter offensiv kvalitet. Så her er et par bud på offensive profiler i deres respektive lande, som vel at mærke er fra ligaer vi burde kunne hente spillere fra:

    Eran Zahavi - 27 år - Maccabi Tel Aviv - Kan spille stort set alle offensive pladser, og har i denne sæson scoret 29 mål (60 mål i 76 kampe siden 2013) i de forskellige turneringer, hvilket da også har kastet en niendeplads af sig på Golden Shoe-listen. Han har tidligere været en sæson i Palermo, men åbenbart uden den store succes, og om dette kan være baseret på hans mentale styrke skal jeg af gode grunde ikke kunne sige. Han skulle eftersigende være en lidt kontroversiel person, hvor at temperamentet koger over sommetider, hvilket blandt andet viste sig for godt et halvt års tid siden, da han slog og sparkede en baneløber i derbyet mod Hapoel Tel Aviv (Hvilket sågar er hans tidligere klub). Men han er bestemt en dygtig spiller, som uden tvivl ville kunne forstærke vores offensiv, men om vi overhoved kigger på spillere i Israel skal jeg ikke kunne sige. Jeg mindes dog at vi var tæt på en back fra Beitar Jerusalem for en del år siden.
    Her er bare nogle af målene fra denne sæson : https://www.youtube.com/watch?v=rKgspYIzOQ8

    Yassine Chikhaoui - 28 år - FC Zürich - Off midt/kant/hængende angriber - Tunesisk landsholdsspiller, som har været en stor profil i en årrække i den Schweiziske Super League, når han ellers har spillet. Han har nemlig været præget af skader i et uhyggeligt omfang, men virker til at have fået dem under kontrol de seneste 2 års tid. Han er ikke den store målscorer(21 mål i 98 kampe siden 2007) , men han besidder et vanvittigt teknisk niveau i forhold til hans størrelse(1.89), og han er bestemt ejermand af noget af den fornødne x-factor som der bliver nævnt så flittigt for tiden. 12 mål og 10 assist i samtlige turneringer denne sæson. Han blev udnævnt til bedste midtbanespiller i Schweiziske liga sidste år, og dette har da også skabt interesse fra blandt andet Münchengladbach og Sevilla, så man skal nok kaste en udmærket pose penge efter spilleren med kontraktudløb i 2017.
    Her er lidt videomateriale med "A touch of genius", som videoen så fint hedder : https://www.youtube.com/watch?v=YHLidY-sSt4

    Tjaronn Chery – 26 år – FC Groningen – Off midt/kant/hængende angriber – Med 17 mål og 12 assist i de forskellige turneringer denne sæson, har Groningens 10’er imponeret alt og alle. Efter et par tumulte år på lejeaftaler, fik han endelig bidt sig fast i hollandsk topfodbold, og han er derfor relativt ny som en stor profil i Eredivisie. Han er en meget direkte spiller, sparker uroligt godt med begge ben, et super overblik og en helt fin teknik. Han blev i vinters rygtet til kinesisk fodbold, og har på sommerplan været rygtet til Aston Villa, så ligesom de ovennævnte spillere, så ville FCK sandsynligvis ikke være alene om ham. Men grundlæggende burde der ikke være den store forskel på at hente ham i Groningen, og De Ridder i Utrecht, så han er da en spiller som sagtens kunne være i overvejelserne som én af de nødvendige offensive forstærkninger.
    Videomateriale fra denne sæson : https://www.youtube.com/watch?v=jdibRv1enmc

    Moussa Konaté – 22 år – FC Sion – Angriber –Endnu en spiller fra den Schweiziske liga, denne gang en ung mand fra Senegal. Han er en ret komplet angriber, med et godt spark, uagtet om det er højre eller venstre. Han er meget aggressiv og direkte i han spil, men mangler måske lige 5 centimeter, for at kunne blive den deciderede Cornelius-afløser som mange hungrer efter. Han blev tidligere slået op til at være det nye afrikanske hot-shot, men slog ikke igennem i Krasnodar, og ej heller Genoa, men har nu haft en bransæson i Sion med 21 mål og 6 assist i 31 kampe i samtlige turneringer. Han kunne sagtens være en ny Ndoye-historie, og jeg håber sandeligt at han er under luppet i vores kære klub.
    Videomateriale : https://www.youtube.com/watch?v=KiDsqJOr0y8

    Robert Beric – 23 år – Rapid Wien – Angriber – Jeg har overvejet at smide ham herind på sidelinien flere gange, men har måske fundeet ham en anelse for stationær. Men han bliver simpelhen ved, og hans placeringsevne er meget imponerende, hvilket nok også er grundlaget for de fleste af hans scoringer denne sæson. Af statur minder han rimelig meget om Corner, men dette taget i betragtning, så har han faktisk scoret overraskende få mål på hovedet. Han kunne meget vel være den nye slovenske Verbic-kammerat, som kunne hjælpe med at falde til i det københavnske, og med hans 23 mål og 7 assist i denne sæson, kan der ikke være nogen tvivl om at han er interressant.
    Video : https://www.youtube.com/watch?v=jaoF5Hp5uKI

    Patrick Friday Eze – 22 år – Mladost Lucani – Angriber – En spiller som man kan undre sig over ikke kunne bruges i hverken Rad eller Napredak, som i den grad har taget revance i serbisk fodbold. Han er topscorer i den serbiske Superliga med 16 mål og 4 assist hertil, og med hans meget flagrende spillestil har virket utroligt giftig i denne sæson. Er i blandt nigerianere spået en stor fremtid, og de tror selv på at han ryger til en af de helt store ligaer. Jeg har dog ikke selv kunne finde nogen deciderede rygter, så den komplette angriber kunne sagtens være et emne i FCK. Der er noget meget betagende over ham på en fodboldbane, og han er udentvivl et bæst, som netop udstråler noget af den vindermentalitet vi til tider kan mangle. Ydermere er han er mand man burde overveje udelukkende på grund af hans fantastiske jubelscener :D Video : https://www.youtube.com/watch?v=3_JYs5vZ38s

    Laurent Depoitre – 26 år – KAA Gent – Angriber - Den 1.92 centimeter høje angriber er(ikke overraskende) bomstærk, og kunne ligne en direkte Cornelius-erstatning. Han har ikke denne sæson scoret 12 mål og lavet 7 assist, hvilket jo også siger at det er en mand med overblik. Han har, taget hans størrelse i betragtning, en fin teknik og et udmærket tempo. Men det er uden tvivl han afslutninger med højrebenet og hans hovedspil jeg ville være bange for hvis jeg stod overfor ham. Jeg kan have min tvivl om at er muligt at hente en profil fra en subtopklub i Belgien, men hvis det er det, så er han bestemt en mulighed til angrebet.
    Video : https://www.youtube.com/watch?v=kp4eSi8lgqU

    Boblere: Kamil Wilczek, Vladislavs Gutkovskis
    Jeg har bevidst udelukket folk på tredive eller mere, da jeg ikke tror på at det er dét vi går efter. Det skal også siges at disse blot er bud på eventuelle forstærkninger, såfremt at Bendtner-handlen mislykkes selvfølgelig! :D

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #695
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    [QUOTE=Falkengulle;637635]Jeg har sonderet terrænet for profiler rundt omkring i Europa og omegn, og specifikt ledt efter offensiv kvalitet. Så her er et par bud på offensive profiler i deres respektive lande, som vel at mærke er fra ligaer vi burde kunne hente spillere fra:

    Eran Zahavi - 27 år - Maccabi Tel Aviv - Kan spille stort set alle offensive pladser, og har i denne sæson scoret 29 mål (60 mål i 76 kampe siden 2013) i de forskellige turneringer, hvilket da også har kastet en niendeplads af sig på Golden Shoe-listen. Han har tidligere været en sæson i Palermo, men åbenbart uden den store succes, og om dette kan være baseret på hans mentale styrke skal jeg af gode grunde ikke kunne sige. Han skulle eftersigende være en lidt kontroversiel person, hvor at temperamentet koger over sommetider, hvilket blandt andet viste sig for godt et halvt års tid siden, da han slog og sparkede en baneløber i derbyet mod Hapoel Tel Aviv (Hvilket sågar er hans tidligere klub). Men han er bestemt en dygtig spiller, som uden tvivl ville kunne forstærke vores offensiv, men om vi overhoved kigger på spillere i Israel skal jeg ikke kunne sige. Jeg mindes dog at vi var tæt på en back fra Beitar Jerusalem for en del år siden.
    Her er bare nogle af målene fra denne sæson : https://www.youtube.com/watch?v=rKgspYIzOQ8

    Yassine Chikhaoui - 28 år - FC Zürich - Off midt/kant/hængende angriber - Tunesisk landsholdsspiller, som har været en stor profil i en årrække i den Schweiziske Super League, når han ellers har spillet. Han har nemlig været præget af skader i et uhyggeligt omfang, men virker til at have fået dem under kontrol de seneste 2 års tid. Han er ikke den store målscorer(21 mål i 98 kampe siden 2007) , men han besidder et vanvittigt teknisk niveau i forhold til hans størrelse(1.89), og han er bestemt ejermand af noget af den fornødne x-factor som der bliver nævnt så flittigt for tiden. 12 mål og 10 assist i samtlige turneringer denne sæson. Han blev udnævnt til bedste midtbanespiller i Schweiziske liga sidste år, og dette har da også skabt interesse fra blandt andet Münchengladbach og Sevilla, så man skal nok kaste en udmærket pose penge efter spilleren med kontraktudløb i 2017.
    Her er lidt videomateriale med "A touch of genius", som videoen så fint hedder : https://www.youtube.com/watch?v=YHLidY-sSt4

    Tjaronn Chery – 26 år – FC Groningen – Off midt/kant/hængende angriber – Med 17 mål og 12 assist i de forskellige turneringer denne sæson, har Groningens 10’er imponeret alt og alle. Efter et par tumulte år på lejeaftaler, fik han endelig bidt sig fast i hollandsk topfodbold, og han er derfor relativt ny som en stor profil i Eredivisie. Han er en meget direkte spiller, sparker uroligt godt med begge ben, et super overblik og en helt fin teknik. Han blev i vinters rygtet til kinesisk fodbold, og har på sommerplan været rygtet til Aston Villa, så ligesom de ovennævnte spillere, så ville FCK sandsynligvis ikke være alene om ham. Men grundlæggende burde der ikke være den store forskel på at hente ham i Groningen, og De Ridder i Utrecht, så han er da en spiller som sagtens kunne være i overvejelserne som én af de nødvendige offensive forstærkninger.
    Videomateriale fra denne sæson : https://www.youtube.com/watch?v=jdibRv1enmc

    Moussa Konaté – 22 år – FC Sion – Angriber –Endnu en spiller fra den Schweiziske liga, denne gang en ung mand fra Senegal. Han er en ret komplet angriber, med et godt spark, uagtet om det er højre eller venstre. Han er meget aggressiv og direkte i han spil, men mangler måske lige 5 centimeter, for at kunne blive den deciderede Cornelius-afløser som mange hungrer efter. Han blev tidligere slået op til at være det nye afrikanske hot-shot, men slog ikke igennem i Krasnodar, og ej heller Genoa, men har nu haft en bransæson i Sion med 21 mål og 6 assist i 31 kampe i samtlige turneringer. Han kunne sagtens være en ny Ndoye-historie, og jeg håber sandeligt at han er under luppet i vores kære klub.
    Videomateriale : https://www.youtube.com/watch?v=KiDsqJOr0y8

    Robert Beric – 23 år – Rapid Wien – Angriber – Jeg har overvejet at smide ham herind på sidelinien flere gange, men har måske fundeet ham en anelse for stationær. Men han bliver simpelhen ved, og hans placeringsevne er meget imponerende, hvilket nok også er grundlaget for de fleste af hans scoringer denne sæson. Af statur minder han rimelig meget om Corner, men dette taget i betragtning, så har han faktisk scoret overraskende få mål på hovedet. Han kunne meget vel være den nye slovenske Verbic-kammerat, som kunne hjælpe med at falde til i det københavnske, og med hans 23 mål og 7 assist i denne sæson, kan der ikke være nogen tvivl om at han er interressant.
    Video : https://www.youtube.com/watch?v=jaoF5Hp5uKI

    Patrick Friday Eze – 22 år – Mladost Lucani – Angriber – En spiller som man kan undre sig over ikke kunne bruges i hverken Rad eller Napredak, som i den grad har taget revance i serbisk fodbold. Han er topscorer i den serbiske Superliga med 16 mål og 4 assist hertil, og med hans meget flagrende spillestil har virket utroligt giftig i denne sæson. Er i blandt nigerianere spået en stor fremtid, og de tror selv på at han ryger til en af de helt store ligaer. Jeg har dog ikke selv kunne finde nogen deciderede rygter, så den komplette angriber kunne sagtens være et emne i FCK. Der er noget meget betagende over ham på en fodboldbane, og han er udentvivl et bæst, som netop udstråler noget af den vindermentalitet vi til tider kan mangle. Ydermere er han er mand man burde overveje udelukkende på grund af hans fantastiske jubelscener :D Video : https://www.youtube.com/watch?v=3_JYs5vZ38s

    Laurent Depoitre – 26 år – KAA Gent – Angriber - Den 1.92 centimeter høje angriber er(ikke overraskende) bomstærk, og kunne ligne en direkte Cornelius-erstatning. Han har ikke denne sæson scoret 12 mål og lavet 7 assist, hvilket jo også siger at det er en mand med overblik. Han har, taget hans størrelse i betragtning, en fin teknik og et udmærket tempo. Men det er uden tvivl han afslutninger med højrebenet og hans hovedspil jeg ville være bange for hvis jeg stod overfor ham. Jeg kan have min tvivl om at er muligt at hente en profil fra en subtopklub i Belgien, men hvis det er det, så er han bestemt en mulighed til angrebet.
    Video : https://www.youtube.com/watch?v=kp4eSi8lgqU

    Boblere: Kamil Wilczek, Vladislavs Gutkovskis
    Jeg har bevidst udelukket folk på tredive eller mere, da jeg ikke tror på at det er dét vi går efter. Det skal også siges at disse blot er bud på eventuelle forstærkninger, såfremt at Bendtner-handlen mislykkes selvfølgelig! :D[/QU

    Fin liste :-)

    Men lur mig om vi ikke kan skyde en hvid pil efter Laurent Depoitre, som lige er blevet mester med Gent i Belgien, og nok gerne vil spille CL :-)

  9. #696
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fin liste :-)

    Men lur mig om vi ikke kan skyde en hvid pil efter Laurent Depoitre, som lige er blevet mester med Gent i Belgien, og nok gerne vil spille CL :-)
    Ja, det er jo lige det, jeg må ærligt indrømme at jeg ikke havde fanget at Gent var blevet mestre, så tak for det! :p

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Når nu Moa bliver nævnt her, så kunne det da være, at der også var andet guld på bænken i Bundesligaen. Uden at tage hensyn til spillertype og kontraktstatus, så kunne et par (måske urealistiske) bud måske være

    Nils Petersen:
    På kontrakt i Bremen, men udlejet i foråret til Freiburg, hvor han har scoret 8-9 mål på trods af at have siddet mest på bænken. Måske kunne han have lyst til at rykke lidt mere nord på med udsigt til fast spilletid på et tophold (hvilket han vel kun har prøvet i sin korte periode i Bayern) med deltagelse i europa.

    Didier Konan Ya:
    Kan spille både central angriber og på kant, men er ikke en Cornelius-type. Han skulle snart have kontraktudløb og kunne måske tænke sig at slutte karrieren af med fast spilletid.

    Om de er realistiske bud ved jeg ikke. Men det er spillere jeg har lagt mærke til gøre en forskel på trods af, at de sjældent spiller fra start. Desuden har begge noget rutine, som vi godt kunne bruge offensivt.
    Men der er sikkert andre på sidelinien som har mere kvalificerede bud.

  12. #698
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Med mindre de forskellige medier skyder meget forbi er der vel snak om Maks 2 spillere mere ?
    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvad bygger du den påstand på?
    Jeg gætter på mediernes skyderi. :)

    Personligt vægter jeg nu ikke mediernes skriverier så højt, simpelthen fordi de normalt ikke er så skarpe til at finde ud af, hvem vi henter. Inklusive det forestående transfervindue har Ståle og Johan Lange haft det sportslige ansvar i tre vinduer. I den periode har vi hentet 12 spillere, som er i truppen lige nu, samt Kusk og Verbic som jo allerede er købt.

    Forud for indkøbene af Høgli, Zanka, Augustinsson og Kusk, samt lejemålet med Sigurdarson, var der rygter i medierne i en god periode inden offentliggørelserne.

    Inden købene af Pelle Nilsson, målmanden og lejemålet af Kacaniklic var der rygter om dem i højst en dag i forvejen.

    Indkøbene af Amartey, Kadrii, De Ridder, Christian Poulsen, Foley og Verbic kom fuldstændig ud af den blå luft.

    Vi kan også tage salgene med, for at skabe et mere komplet billede. Jeg inkluderer ikke spillere med kontraktudløb.

    I forbindelse med udlejningen af Mussis kom medierne først med rygter om det dagen før. Det var også først dagen før, at medierne skrev om et forestående salg af ham.

    Salgene af Fanendo Adi, Mostafa Abdellaoue, Igor Vetokele, Claudemir og udlejningen af Pourié kom som lyn fra en klar himmel for medierne.

    Jeg synes det er ret tydeligt, at medierne ikke har så godt styr på, hvem København kunne tænkes at forhandle om.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #699
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,611

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    For bare seks måneder siden var Slimani vurderet til ca. 22 millioner kr., men nu vil Sporting Lissabon ikke slippe ham her for under 75 millioner.
    Ærgerligt man ikke kiggede i hans retning, for han har de kvaliteter, vi leder efter, plus god erfaring som 27-årig.

    http://en.starafrica.com/football/sl...is-summer.html

    God med hovedet, fart i støvlerne, og sparker godt med begge ben.. Jeg klandrer den dårlige scouting. Der er mange gode spillere at finde i Nordafrika, især når man tænker på, at en stor del af dem har været igennem de franske talentsystemer.

    https://www.youtube.com/watch?v=Nu4cKK97Xmc

  15. #700
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Fy for pyffer hvor ser ham Yassine Chikhaoui vild ud. Han er jo en kloning mellem Zlatan og Zidan eller for den sags skyld Zidane. Han kunne være sjov at se i Parken. Tror bare de betaler ganske fine lønninger i Schweiz. Så bliver nok svært.

    Står ros til Albinus1985 for et flot gennemarbejdet indlæg. Dejligt med lidt beskrivelse og link til at underbygge ens forslag i stedet for bare et navn.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #701
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Der er et element, som jeg tror taler enormt for Bendtner eller et tilsvarende navn. Jeg er ret sikker på, at ledelsen også tænker kendisfaktor, for den vigende opbakning i Parken gør, at 'navnet' kan bestemme FCK's interesse.
    Bendtner-navnet vil, sammen med en stærk trup, trække folk af huse. Kommer holdet samtidig godt igang, kommer det forhåbentlig til at skabe en synergi-effekt, som jeg er sikker på, at ledelsen leder efter. Det er også derfor, at det i høj grad er kendte landsholdsnavne der rygtes til klubben.
    Kusk, Ankersen, NJ, Cornelius, Delaney, Zanka er alle omkring landsholdet. Augustinsson, Verbic og Amartey bibringer alle et stort talent og videresalgspotentiale. SA og CP er stabilitet. Men Bendtner bringer økonomisk og sportslig 'x-faktor'. Han er en t-shirt, og han kan på sigt - og betinget af, at Ståle kan få styr på egoet - flytte klubben, så den berømte hylde bliver løftet. Derfor er jeg ret sikker på, at vi ikke skal forvente et mere ukendt navn til angrebet. Her er jeg sikker på, at man tænker i skandinaviske baner, og Bendtner er ledelsens økonomiske og sportslige ønskespiller.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #702
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Sidder og ser FCK - OB på tv og bed mærke i en kommentar fra Casper Høygård hvor han siger at Johan Lange er Sydamerika for at syne angriber... nogen der kan bekræfte denne påstand?

  20. #703
    zebos er online nu can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,838

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ståle er fortsat meget tilfreds med Christian Poulsen og de skal snakke fremtid i næste uge:
    http://www.bold.dk/nyt/fck-skal-snak...id-med-poulsen

    Mon ikke vi kommer til at se en forlængelse af Christian Poulsens kontrakt inden for de næste 14 dages tid? Hvis altså Christian selv vil, hvilket ham bestemt ikke var afvisende over for i et interview på Canal 9 tidligere i dag.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #704
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,193

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Sidder og ser FCK - OB på tv og bed mærke i en kommentar fra Casper Høygård hvor han siger at Johan Lange er Sydamerika for at syne angriber... nogen der kan bekræfte denne påstand?
    I Parken i dag fik jeg mig en god snak med en person i FCK's organisation. Han kunne bekræfte, at Høyer og Jansson er sammen ude for at scoute en angriber, og de er ikke på det europæiske kontintent. Han kunne også fortælle, at der fortsat er gode udsigter til Peter Ankersen i en FCK trøje, da Peter Ankersen ihvertfald gerne selv vil til klubben. I samme ombæring kunne han afkræfte, at vi har synet ham amerikaneren, der hed noget med Kitchen. Det var BIF, der havde øjne på ham - agenten skildrede bare ikke mellem dengang det hed Europa Cup og Champions League.

    EDIT: I øvrigt mente han, at man højst sandsynligt ville forsøge at leje Sigurdason i et halvt til et helt år mere, fordi han har vist stor fremgang her i foråret og først for alvor er ved at komme i form. Han gjorde dog opmærksom på, at den indtil videre stod lidt for egen regning, så den ved jeg ikke, hvor meget vi skal lægge i :-)


  23. #705
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det lugter langt væk af, at Steve er en færdig mand i klubben.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/5579892

    Et skuffende bekendtskab. Mange gode tekniske færdigheder, men endnu mere ubeslutsom end Ailton. Det går bare ikke.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •