Side 25 af 56 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,613

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Tilbage til transferemner.

    Mads Albæk har fået gang i karrieren igen i IFK efter et skadesplaget ophold i Frankrig. Han gjorde det udmærket på den centrale midtbane i FCM, og har gennem hele karrieren holdt et snit på et mål pr. 10. kamp, bl.a. pga. et godt langskud med sit venstre ben. Jeg kunne godt se ham som reserve hos os, hvis vi ved salg af både Amartey og Delaney skal ud og investere i to nye centrale midtbanespillere, og Kvist bliver tiltænkt en stamplads.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tilbage til transferemner.

    Mads Albæk har fået gang i karrieren igen i IFK efter et skadesplaget ophold i Frankrig. Han gjorde det udmærket på den centrale midtbane i FCM, og har gennem hele karrieren holdt et snit på et mål pr. 10. kamp, bl.a. pga. et godt langskud med sit venstre ben. Jeg kunne godt se ham som reserve hos os, hvis vi ved salg af både Amartey og Delaney skal ud og investere i to nye centrale midtbanespillere, og Kvist bliver tiltænkt en stamplads.
    Jeg kan ærlig talt ikke se Mads Albæk hos os. Han har godt gang i den i Sverige, har blot været der et halvt år. Spiller regelmæssigt og har også scoret et par mål deroppe. Jeg har i hvert fald svært ved at se ham blive reserve hos os, fremfor at finde en klub han kan spille fast i. Han er 25 år efterhånden, og bør også spille fast.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Gustaf Nilsson som tidligere er rygtet til klubben, er også på radaren hos kalleKuhnens Malmö, som skulle have lagt et bud på ham. Jeg noterer mig at Falkenbergs sportschef, i artiklen giver udtryk for, at de kunne være interesseret i at sælge, for så at leje ham tilbage frem til sommer. Det ville give udmærket mening, såfremt vi stadigvæk er interesseret.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/58864

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Måske har 90Mins ingen indsigt i kontrakten hos en dansk Superliga-spiller og har ikke den fjerneste anelse om hvorvidt der er en klausul eller ej og skriver bare efter andre der har oversat den samme franske artikel som også danske medier har oversat, danske medier som man må regne med ville have den slags indsigt, eller ihvertfald bedre indsigt ind i Amarteys kontrakt end 90Mins eller Daily Star har, uden at det fik dem til pludselig at skrive om en aldrig-tidligere-nævnt transfer klausul.

    Lidt detektiv-arbejde over den der 90Mins artikel. http://fcsofa.dk/?p=862
    Vidunderligt med noget afklaring, jeg må også tilstå at jeg havde svært ved at forstå hvordan budene (på rygtebasis) fra i sommers kunne overgå hans frikøbsklausul. Men det var da dejligt med en der har tid/lyst til at gå i dybden. :D
    Sidst redigeret af Wonderboy : 09.01.16 kl. 01:29

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Falk som tidligere er rygtet til os, skulle også være et emne i Ikast. De skulle være interesseret i at poste 30 mio. kr. efter ham, over en femårig periode, alt inklusiv. Med lidt hurtig hovedregning, giver det vel en sign-on på fx 6 mio. kr. Derudover vil det give Falk en månedlig hyrer på 400.000 kr. Så Ståle må sammen med Hørsholt finde kuglerammen frem og finde ud af om det giver nok "value for money".

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tjerne/5901195

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Måske har 90Mins ingen indsigt i kontrakten hos en dansk Superliga-spiller og har ikke den fjerneste anelse om hvorvidt der er en klausul eller ej og skriver bare efter andre der har oversat den samme franske artikel som også danske medier har oversat, danske medier som man må regne med ville have den slags indsigt, eller ihvertfald bedre indsigt ind i Amarteys kontrakt end 90Mins eller Daily Star har, uden at det fik dem til pludselig at skrive om en aldrig-tidligere-nævnt transfer klausul.

    Lidt detektiv-arbejde over den der 90Mins artikel. http://fcsofa.dk/?p=862
    Tak, David_T. Det indlæg var jeg ikke selv faldet over, og jeg må sige, at Amartey-sagaen nu har et helt andet skær over sig. Hvis ikke de seneste måneders diskussioner om journalisters arbejdsmetoder og anvendelse af kilder allerede havde gjort én skeptisk, så ved man nu, at der altid er grund til at være skeptisk.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    334

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det er egentligt lidt heldigt, at Benhams computer sådan peger på enten alle ligeprofilerne (Pusic/Falk), eller på spillere der har spillet mod os (Novak)...


  11. #368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Falk som tidligere er rygtet til os, skulle også være et emne i Ikast. De skulle være interesseret i at poste 30 mio. kr. efter ham, over en femårig periode, alt inklusiv. Med lidt hurtig hovedregning, giver det vel en sign-on på fx 6 mio. kr. Derudover vil det give Falk en månedlig hyrer på 400.000 kr. Så Ståle må sammen med Hørsholt finde kuglerammen frem og finde ud af om det giver nok "value for money".

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tjerne/5901195
    Det har jeg godt nok svært ved at se, at vi skulle være villig til at matche set i lyset af, hvor vi egentlig er tyndt besat. Det er jo ikke ligefrem på hans plads. Ligesom det heller ikke virker som om, at råderummet økonomisk pt. er vældigt stort.

    Med de tal du præsenterer - hvilket sikkert er meget realistiske - så vil han vel ca. gå i top 5 (måske kun top 10) af løntunge spillere i superligaen. På de anden side, så får spillere som Corner, Pelle, Nico og De Ridder (hvis han vender tilbage) jo beløb i den størrelsesorden, og det er da ikke utænkeligt at et par af dem ryger senest til sommer.

    Jeg gætter på, at man har talt med ham / hans agent om eventuelt prisleje, og at man har fundet ham for dyr. Og at det er grunden til, at vi ikke længere virker interesserede.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #369
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,613

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Lidt om Kris.
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-vinterskifte/
    Når nu han er en af de løntunge spillere i klubben, tror jeg heller ikke, at FCK vil kræve voldsomt meget for ham. På den anden side er der en del klubber, som kan tillade sig at vente til næste transfervindue for at slippe for at betale en transfersum.

  14. #370
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    29

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    ser ud til Inter har budt 22 mio. på Ludwig. http://footy.dk/2016/01/09/pres-pa-f...tjernespiller/

  15. #371
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Palermo skulle være tæt på at hente Ludwig for €3 mio. påstår Gazzetta dello Sport, Inter har bare scoutet ham tidligere.

    http://www.gazzetta.it/Calcio/Serie-...5536015.shtml#

  16. #372
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    334

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    jeg synes nu ikke 22 mio. er voldsomt imponerende, taget hans unge alder, vigtighed for holdet, manglende reserve samt kontraktens længde, i betragtning.

    Vi fik, hvad, 37 mio. for Ragnar? Jeg synes vi skal derop omkring, før vi sælge ham nu.

    Det er egentligt lidt spøjst så lidt skandinaviske spillere går for - havde han spillet i en af de større belgiske eller hollandske klubber, havde han nok gået for det dobbelte.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #373
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    jeg synes nu ikke 22 mio. er voldsomt imponerende, taget hans unge alder, vigtighed for holdet, manglende reserve samt kontraktens længde, i betragtning.

    Vi fik, hvad, 37 mio. for Ragnar? Jeg synes vi skal derop omkring, før vi sælge ham nu.

    Det er egentligt lidt spøjst så lidt skandinaviske spillere går for - havde han spillet i en af de større belgiske eller hollandske klubber, havde han nok gået for det dobbelte.
    Såfremt vi KUN får 3 mio. € for Ludwig, vil jeg være GEDIGENT skuffet. Men mon ikke den handel så indeholder en videresalgsklausul på 25-50%? Det tror jeg!

  19. #374
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Uanset hvad buddet har indeholdt har det ihvertfald ikke været interessant nok for hverken FCK eller Ludwig selv.

    http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22062799.ab

  20. #375
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Uanset hvad buddet har indeholdt har det ihvertfald ikke været interessant nok for hverken FCK eller Ludwig selv.

    http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22062799.ab
    Jeg bider mærke i at Ståle forlanger 4-5 mio. €, hvilket også giver bedre mening. Derudover bed jeg specielt mærke i den sidste del af EB's artikel, hvor der står at Ludwig kigger meget grundigt på en evt. klub og om den fx er stabil, ofte skifter træner osv. Alt dette taler på INGEN måde til Palermos fordel. Det er mildt sagt et galehus, med den excentristiske klubpræsident, Mauricio Zamparini.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...profil/5901827

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •