Side 48 af 73 FørsteFørste ... 384546474849505158 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #706
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    En bruger skriver på FCK's forum på bold.dk, at Galatasaray er ude efter Delaney og Cornelius. En søgning på Galatasaray Cornelius Delaney viser også en del resultater, samt at de også jagter Stefan Johansen fra Celtic, som tidligere er blevet nævnt som et indkøb til os.

  2. #707
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    En bruger skriver på FCK's forum på bold.dk, at Galatasaray er ude efter Delaney og Cornelius. En søgning på Galatasaray Cornelius Delaney viser også en del resultater, samt at de også jagter Stefan Johansen fra Celtic, som tidligere er blevet nævnt som et indkøb til os.
    Delaney kunne godt give mening, men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at Galatasaray skulle være interesseret i Cornelius. De tre store Istanbul-klubber kan jo tiltrække - og har råd til - angribere af en noget anden kaliber.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #708
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    522

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    I tilfælde af, at Corner er dem interessant, så synes jeg vi skal sælge. Det ville være fint. Han har jo utvivlsomt et stort talent og potentiale, men jeg tvivler på, at han får det forløst i FCK.
    Umiddelbart synes det underligt, at Galatasaray skulle være interesseret i Corner, men de må have gode scouts. Han præsterer og er skarp til træning. Viser endda i glimt det store niveau han besidder - men der er sgu lidt langt mellem, desværre.

    Selvom jeg holder af Corner, så skal vi have ham afsted om muligheden opstår - både for hans og vores skyld. :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #709
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Cornelius til Galatasaray rygtet har været fremme før og dengang var der efter sigende intet i det. Betyder ikke at det ikke godt kunne passe denne gang, men jeg synes ikke der er meget der taler for det, hverken for klub eller spiller.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #710
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Cornelius til Galatasaray rygtet har været fremme før og dengang var der efter sigende intet i det. Betyder ikke at det ikke godt kunne passe denne gang, men jeg synes ikke der er meget der taler for det, hverken for klub eller spiller.
    Her er linket på historien. Den er SÆRDELES tyndbenet, men får vi afskibet Corner, åbner det op for en nydelig Dame vi alle kender ;-)

    http://www.dailyrecord.co.uk/sport/f...Z3EcRJQL5gf.97

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #711
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    I tilfælde af, at Corner er dem interessant, så synes jeg vi skal sælge. Det ville være fint. Han har jo utvivlsomt et stort talent og potentiale, men jeg tvivler på, at han får det forløst i FCK.
    Umiddelbart synes det underligt, at Galatasaray skulle være interesseret i Corner, men de må have gode scouts. Han præsterer og er skarp til træning. Viser endda i glimt det store niveau han besidder - men der er sgu lidt langt mellem, desværre.

    Selvom jeg holder af Corner, så skal vi have ham afsted om muligheden opstår - både for hans og vores skyld. :)
    Nu siger du skarp til træning.... op til Østrig turen var jeg ovre og se dem på 10'eren, og det var ikke endvidere kønt. Han var simpelthen så rusten foran kassen at det gjorde helt ondt. I en 'en berøring -> skyd, 1v1 med SA' Formåede Corner at sætte 1 bold ind ud af 10 forsøg, hvoraf størstedelen øvelsen var med hans 'stærke' venstreben. 12m ude...
    I pasningerne var han også uskarp havde tit nogle sjove visioner med bolden hvor han gerne ville gøre det uventede, f.eks. med en ballonbold over 7m.

    HVIS! Jeg var scout. Ville ikke røre ham med en ildtang, og slet ikke pga. hans formåen på træningsbanen. - har set flere træninger end den ene, så det er ikke baseret på one-shot erfaring.

  11. #712
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at vi sælger Corner. Der ville, uanset hvordan man skruer en aftale sammen, være nogen der tabte alt for mange penge på den handel. Jeg tror at det er mere sandsynligt at man prøve at leje ham ud til for eksempel Molde eller noget tilsvarende.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #713
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det her link fortæller nok lidt mere om Cornelius-historien end skotske Daily Record, men det gør den ikke nødvendigvis mere troværdig.

    http://www.fanatik.com.tr/2016/07/06...nelius-1241798

    Andetsteds på Fanatik kan man læse at Cenk Ergün, Galas sportsdirektør, tager med holdet til Schweiz i dag og så videre til DK og Skotland med samlet €6 mio. til at lande Corner, Delaney og Stefan Johansen. Den bliver ikke let, med tanke på Delaneys €4 mio. frikøbsklausul.

  14. #714
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det her link fortæller nok lidt mere om Cornelius-historien end skotske Daily Record, men det gør den ikke nødvendigvis mere troværdig.

    http://www.fanatik.com.tr/2016/07/06...nelius-1241798

    Andetsteds på Fanatik kan man læse at Cenk Ergün, Galas sportsdirektør, tager med holdet til Schweiz i dag og så videre til DK og Skotland med samlet €6 mio. til at lande Corner, Delaney og Stefan Johansen. Den bliver ikke let, med tanke på Delaneys €4 mio. frikøbsklausul.
    Så vidt jeg kan tyde artiklen ud fra Google translate, skulle Galatasaray se Cornelius som en ny Elmander, der kan aflaste midtbanen og forsvaret med sin fysik. FCK skulle kræve 3 mio. Euro, mens Galatasaray tilbyder det halve, og forhandlingerne ventes at blive langtrukne. Jeg har stadig svært ved at tro på, at Galatasaray skulle være interesseret i Cornelius. Det kan godt være, han passer typemæssigt, hvis de mangler en stor, fysisk stærk angriber, men at han skulle have imponeret en så relativt stor og rig klub på nogen måde de seneste par år, kan jeg slet ikke se.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #715
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så vidt jeg kan tyde artiklen ud fra Google translate, skulle Galatasaray se Cornelius som en ny Elmander, der kan aflaste midtbanen og forsvaret med sin fysik. FCK skulle kræve 3 mio. Euro, mens Galatasaray tilbyder det halve, og forhandlingerne ventes at blive langtrukne.
    Jeg har også svært ved at tro på det, men er det sandt, synes jeg egentlig bare, at vi skal få takket ja. Jeg er af den holdning, at han aldrig bliver forløst i FCK og for at være helt ærlig, er jeg blevet ret overbevist om, at han blot var et one season wonder, som nød godt af, at han var total ukendt.

    Det kan godt være, at vi må sluge et tab, men vi får aldrig hans købspris hjem igen, medmindre han knalder +15 mål ind på en sæson, og det har desværre lange udsigter. Til gengæld kommer vi af med lønpost på små 450.000 om måneden.
    Vil altid elske Ståle

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #716
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Det er ganske vist hverken til eller afgang af spillere, men vi får 1.1 mio for at Højbjerg smutter til Premier League.

    http://www.bt.dk/superligaen/fra-bay...hoejbjerg-salg

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #717
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det er ganske vist hverken til eller afgang af spillere, men vi får 1.1 mio for at Højbjerg smutter til Premier League.

    http://www.bt.dk/superligaen/fra-bay...hoejbjerg-salg
    Der røg egen avl stemplet vel så hehe

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #718
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    334

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Der røg egen avl stemplet vel så hehe
    Vrøvl. Alle ved at han stod på deres tribune hver weekend, og alle hans fodboldkundskaber er en konsekvens af, at han der så dem opfinde fodbolden. At han har spillet for os og Skjold lærte ham højst at binde sine støvler.


  23. #719
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,449

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...igtige/6185485

    Ifølge EB har Thomas Delaney haft forskellige muligheder, men har ikke fundet den rigtige endnu. Han er indstillet på at blive i FCK, hvis det rette for ham ikke dukker op.

  24. #720
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ikke overraskende har FCK angiveligt været i konkrete forhandlinger med Andreas Maxsø før han forlængede:

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...l-fc-kobenhavn

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •