Side 49 af 73 FørsteFørste ... 394647484950515259 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 1086

Emner: Til- og afgang: Sommer 2016

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,883

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Ikke overraskende har FCK angiveligt været i konkrete forhandlinger med Andreas Maxsø før han forlængede:

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...l-fc-kobenhavn
    I denne artikel uddyber Maxsø årsagen til fravalget af FCK. Det handler om at han vil til udlandet inden for de næste tolv måneder, hvilket ikke ville ske hvis han kom til hovedstaden.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

    Personligt ville jeg heller ikke se at Maxsø ville få mange kampe, med Zanka og Johansson i tankerne. Så skulle han ihvertfald være interesseret i "at komme i lære", hvorefter han kunne tage over efter Zanka, som nok tager til udlandet næste sommer.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,404

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ifølge BT idag er Stadsgaard sendt videre.

    Dette er sikkert rigtigt, men den har jeg slet ikke opfanget.

    Blev han fritstillet?

    Zan

  4. #723
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    334

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Hans kontrakt udløb.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #724
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ifølge EB.dk ryger Brandur til Randers.

    EDIT: Så er den officiel!
    Sidst redigeret af Pelle Bombholm : 17.07.16 kl. 10:19

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #725
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Ifølge EB.dk ryger Brandur til Randers.
    Fint. Brandur havde meget langt til spilletid i FCK, og ville næppe udvikle sig hurtigt nok på reserveholdet. Held og lykke til ham.

    Så mangler vi bare de Ridder og Cornelius. De Ridder skal nok komme væk på den ene eller anden måde. Det ender nok med et mindre prisnedslag, og så er den skid slået. Cornelius bliver nok lidt sværere at komme af med, men det er simpelthen for uholdbart at have et så overbetalt og underpræsterende 3.valg i truppen. Han kommer ikke spillemæssigt videre i FCK, og han fremstår som det klart svageste led - at Ståle henter Pavlovic er også et vink med en vognstang.

    Jeg håber virkelig vi kommer af med ham, og istedet henter et ungt talent og bruger Kadrii/Falk som 3.valg i angrebet..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #726
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Har længe undret mig over, at vi ikke har hentet en reserve på venstrebacken. De kampe Høgli har spillet derovre har vi været virkelig sløje offensivt. Synes der gambles meget i denne situation og det undrer mig når alle andre pladser er dækket godt ind. Er jeg den eneste med de tanker?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #727
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Bov Se meddelelser
    Har længe undret mig over, at vi ikke har hentet en reserve på venstrebacken. De kampe Høgli har spillet derovre har vi været virkelig sløje offensivt. Synes der gambles meget i denne situation og det undrer mig når alle andre pladser er dækket godt ind. Er jeg den eneste med de tanker?
    Det kan være at de har Frederik Bay inde i deres overvejelser. Han har godt nok ikke fået meget spilletid på førsteholdsbasis men nu er han for gammel til U19 bold, så det er nu de skal finde ud af om han skal beholdes eller sendes videre. Han har virket solid nok de gange jeg har set ham.

    Det kan selvfølgelig også være at man lige afventer omkring Remmer, så man ikke ender med fem backs i truppen.

  13. #728
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det kan være at de har Frederik Bay inde i deres overvejelser. Han har godt nok ikke fået meget spilletid på førsteholdsbasis men nu er han for gammel til U19 bold, så det er nu de skal finde ud af om han skal beholdes eller sendes videre. Han har virket solid nok de gange jeg har set ham.

    Det kan selvfølgelig også være at man lige afventer omkring Remmer, så man ikke ender med fem backs i truppen.
    Ludwig har vist sig at være ekstremt driftsikker - både med hensyn til skader og til niveau - og dertil har vi en vis mængde polyvalente spillere der godt kan dække venstrebacken i en nødsituation.

    Hvis man kan finde en lovende teenager som man reelt tror kan tage over når Ludwig smutter, så bør man selvfølgelig gå efter ham, men bare at købe en "gardering" vil være spild af penge, IMO.

  14. #729
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    ...og dertil har vi en vis mængde polyvalente spillere der godt kan dække venstrebacken i en nødsituation.
    Du mener naturligvis polyvante. Polyvalent er jo et rigtigt ord. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #730
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,604

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Ludwig har vist sig at være ekstremt driftsikker - både med hensyn til skader og til niveau - og dertil har vi en vis mængde polyvalente spillere der godt kan dække venstrebacken i en nødsituation.
    Men jeg synes stadig, vi er særdeles sårbare på positionen. En Flinta-agtig tackling på Ludde kan altså nemt gøre, at vi må undvære ham i en halvsæson. Og hvad så i den situation? Det kan godt være, at Høgli eller Remmer kan vikariere i en enkelt kamp eller to, men på længere sigt ødelægger det altså en del af vores taktiske oplæg. Vores venstre kant vil være nemmere at lukke ned, og man kan koncentrere sig mere om at lukke ned for vores højre side. Vi mangler en venstrebenet venstre back som reserve, også selv om han ikke nødvendigvis skal være på samme niveau som Ludde.

  17. #731
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men jeg synes stadig, vi er særdeles sårbare på positionen. En Flinta-agtig tackling på Ludde kan altså nemt gøre, at vi må undvære ham i en halvsæson. Og hvad så i den situation? Det kan godt være, at Høgli eller Remmer kan vikariere i en enkelt kamp eller to, men på længere sigt ødelægger det altså en del af vores taktiske oplæg. Vores venstre kant vil være nemmere at lukke ned, og man kan koncentrere sig mere om at lukke ned for vores højre side. Vi mangler en venstrebenet venstre back som reserve, også selv om han ikke nødvendigvis skal være på samme niveau som Ludde.
    Det er nok tvivlsomt om Ståle vil gøre brug af det, men det er værd at huske at Bashkim faktisk fik en del kampe som venstre back for OB før sin skade i sommeren '13.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #732
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men jeg synes stadig, vi er særdeles sårbare på positionen. En Flinta-agtig tackling på Ludde kan altså nemt gøre, at vi må undvære ham i en halvsæson. Og hvad så i den situation? Det kan godt være, at Høgli eller Remmer kan vikariere i en enkelt kamp eller to, men på længere sigt ødelægger det altså en del af vores taktiske oplæg. Vores venstre kant vil være nemmere at lukke ned, og man kan koncentrere sig mere om at lukke ned for vores højre side. Vi mangler en venstrebenet venstre back som reserve, også selv om han ikke nødvendigvis skal være på samme niveau som Ludde.
    Jeg er helt enig. Det er uholdbart at risikere at skulle have enten naturlige højrebacks som Høgli eller Remmer, offensivspillere som Kadrii eller Amankwaa eller en helt grøn spiller som Bay, der ikke engang er i truppen på den plads i en længere periode. Det vil være en stor svækkelse af holdet, hvis Augustinsson bliver skadet i den nuværende situation. Og det er da også et brud med den sædvanlige modus ikke at have den naturlige afløser for den faste starter klar i truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #733
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,604

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ærgerligt at Ståle ikke blev spurgt ind til det til Kick-Off af fanradioen..

  21. #734
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Er Bay kommet op i 1 holds gruppen ?

  22. #735
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,604

    Re: Til- og afgang: Sommer 2016

    Ikke endnu. Han blev i hvert fald ikke præsenteret i torsdags

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 77
    Sidste Meddelelse: 02.05.16, 11:49
  2. 2015 - 2016 Udebanetrøjen
    By MikeJensen in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 01.10.15, 13:21
  3. 2015-2016 hjemmebanetrøjen
    By Mr. Jardex in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 04.08.15, 12:19
  4. Danske hold i Europa 2015/2016
    By Steffen_Corleone in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.06.15, 18:41
  5. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •