Side 3 af 58 FørsteFørste 1234561353 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 867

Emner: North

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Så generalt så holder de fleste danskere med både North og Astralis. Gør jeg ihvertfald.
    Det der lyder kætterisk.
    Alle ved, at Astralis er esports svar på Brøndby!
    Som om at vi skulle unde dem noget som helst, når de spiller internationalt!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: North

    Hvor meget skal man bekymre sig om snyd i CS:GO? Jeg kender til bl.a. 'wallhack' og 'auto aim' og hvad de nu ellers kalder det, og kan iflg. denne liste se, at der er en del banned semi- og professionelle spillere, som har snydt på den ene eller den anden måde. Der florerer desuden en hel del videoer, hvor der stilles kraftige spørgsmålstegn til flere af de professionelle spilleres evner, hvor man kan se mange tvivlsomme skud og bevægelse, som i høj grad ligner et resultat af førnævnte cheat software. Jeg er klar over, at det er populært at kalde spillere for VAC mm., samt at stort set alle gode spillere har en tråd på et forum et sted, hvor deres mulige brug af snyd diskuteres. Jeg har det bare lidt ambivalent, når jeg ser alle de rygter og ser på de beviser, som ligger på youtube (I kan selv søge på spillere som fx flusha, Snax, s1mple mm.). Emnet bliver også heftig diskuteret spillere imellem samt af eksperter som Thorin og Richard Lewis. Hvis man kan slippe afsted med at snyde, så kan man som spiller gå fra et okay niveau til at være blandt de bedste i verden, hvor lønningerne og præmiesummerne er rigtig store. For at sætte snyden i perspektiv; så svarer det ikke til at fx Kasper Kusk doper sig, og hæver sit niveau så meget, at Arsenal signer ham - hvor det til gengæld er lige den effekt snyd har i CS:GO. Selvfølgelig skal man ha' et vist talent for det, men pointen er tydelig.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Hvor meget skal man bekymre sig om snyd i CS:GO? Jeg kender til bl.a. 'wallhack' og 'auto aim' og hvad de nu ellers kalder det, og kan iflg. denne liste se, at der er en del banned semi- og professionelle spillere, som har snydt på den ene eller den anden måde. Der florerer desuden en hel del videoer, hvor der stilles kraftige spørgsmålstegn til flere af de professionelle spilleres evner, hvor man kan se mange tvivlsomme skud og bevægelse, som i høj grad ligner et resultat af førnævnte cheat software. Jeg er klar over, at det er populært at kalde spillere for VAC mm., samt at stort set alle gode spillere har en tråd på et forum et sted, hvor deres mulige brug af snyd diskuteres. Jeg har det bare lidt ambivalent, når jeg ser alle de rygter og ser på de beviser, som ligger på youtube (I kan selv søge på spillere som fx flusha, Snax, s1mple mm.). Emnet bliver også heftig diskuteret spillere imellem samt af eksperter som Thorin og Richard Lewis. Hvis man kan slippe afsted med at snyde, så kan man som spiller gå fra et okay niveau til at være blandt de bedste i verden, hvor lønningerne og præmiesummerne er rigtig store. For at sætte snyden i perspektiv; så svarer det ikke til at fx Kasper Kusk doper sig, og hæver sit niveau så meget, at Arsenal signer ham - hvor det til gengæld er lige den effekt snyd har i CS:GO. Selvfølgelig skal man ha' et vist talent for det, men pointen er tydelig.
    Hvis de bedste spillere fusker, så opdager man det vel til turneringer? Jeg antager, at de spiller på officielle maskiner til turneringer eller at deres maskiner i det mindste checkes fysisk. Og så må man vel hurtigt opdage, hvis en spiller konsekvent er dårligere end normalt??? Det svarer vel mere til, at en studerende snyder og afleverer fantastiske afskrevne opgaver, og så til gengæld storflopper til eksamen.

    Ikke at jeg overhovedet aner noget som helst om det, altså. Men det skal naturligvis ikke forhindre mig i at ævle om det.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 25.01.17 kl. 19:15
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: North

    Det skal jeg ikke kunne sige. Det er vel muligt at medbringe et lille usb-stik med software, eller skifte den officielle mus ud med sin egen, hvor der er indbygget cheat software. Selvfølgelig er det langt mere besværligt til en stor major turnering, men det er ikke umuligt. Jeg tror, at når man snyder, så snyder man ikke ved HVER enkelt skud eller i HVER runde, men bruger det, når det gælder for ikke at skabe for meget mistanke. Det kan sløres så det ikke ser tydeligt ud, samt at ens niveau ikke mirakuløst er steget voldsomt fra turnering til turnering. Altså, det er jo ikke noget jeg har skabt ud af den blå luft (jf. mine links i forrige tråd). Det er til debat, og det sker. Spørgsmålet er bare i hvor stor grad.
    Sidst redigeret af Don Overgaard : 25.01.17 kl. 14:52

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Det skal jeg ikke kunne sige. Det er vel muligt at medbringe et lille usb-stik med software, eller skifte den officielle mus ud med sin egen, hvor der er indbygget cheat software. Selvfølgelig er det langt mere besværligt til en stor major turnering, men det er ikke umuligt. Jeg tror, at når man snyder, så snyder man ikke ved HVER enkelt skud eller i HVER runde, men bruger det, når det gælder for ikke at skabe for meget mistanke. Det kan sløres så det ikke ser tydeligt ud, samt at ens niveau ikke mirakuløst er steget voldsomt fra turnering til turnering. Altså, det er jo ikke noget jeg har skabt ud af den blå luft (jf. mine links i forrige tråd). Det er til debat, og det sker. Spørgsmålet er bare i hvor stor grad.
    Dette er noget der har været oppe, men det er noget nær umuligt. Der er anti cheat systemer der tjekker det, mus og lign hardware er tjekket igennem, og du får ikke lov til at medbringe et USB stik ind til kampen, samt at alt efter turneringen, så tjekker de om der er sket nogen ændringer for computeren mellem kampe.

    Ligeledes, så er det "forholdvis" nemt at se i replays, om der er noget der ikke helt stemmer, og de bliver som regelt ret ofte gået igennem i turneringer.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Om snyd: Ud fra replays kunne meget tyde på, at en del pro's bruger aimlock til at få info. Folk some Subroza virker meget tydeligt... Et USB stick med cheats er nok ikke så realistisk, men vi har set spillere som har haft telefoner pluggede i computeren til selv rimelig store turneringer osv. Endnu værre, så har forskellige folk formået at få aimlocks ind i drivers til ens mus/keyboard som man selv skal medbringe. For at undgå sådan noget har DOTA scenen en lang række meget strengere krav en CSGO (som at deres udstyr skal være låst væk, under kontrol af arrangørerene osv). Spillerne medbringer selv til denne major deres udstyr som mus og keyboards, og der er efter sigende ikke så satans stor kontrol med det. Anti cheat software, også udover VAC, er ikke ligefrem det sværeste at komme uden om. Dette kan man nemt finde som en amatør hvis man er villig til at betale penge for det. Om man så er villig til at tro på om at de kan gøre det, til majors osv er jo noget man må gøre op med sig selv, men vil i det mindste anbefale at se nogle af disse videoer, før man fuldstændig afviser det

    https://www.reddit.com/r/VACsucks/top/
    Sidst redigeret af cleansation : 25.01.17 kl. 17:27
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Anyway. Fantastisk sejr i dag over G2, som virkelig har kæmpe individuel kvalitet, men ikke har gjort det godt på det sidste. Rygterne siger der er en french shuffle snart, hvor nogle af G2 spillerne slår sig sammen med et af de andre franske hold, for at få et super hold, så det kan nok spille ind at de allerede er halvt ude af holdet.

    Men det skal ikke tage noget væk fra en rigtig god sejr af North. K0nfig droppede for første gang nerverne og spillede rigtig godt, og det er nok den helt store forskel fra de andre dage.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Ja dejligt at se de fik ordentlig gang i spillet.. Håber K0nfig fortsætter opad med formen så ser det godt ud.

    Og så må vi håbe Astralis nakker SK i aften også

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: North

    Vedrørende snyd så er det værd at huske på, at der er tale om folk der ikke laver andet end at spille. Derfor ved de hvor modstanderen hyppigst placerer sig, ligesom de lægger mærke til diverse lyde (fx fodtrin) og eksempelvis også til forløbet af granater og sikkert også meget mere (har ikke særlig meget indblik i CS). Og så har de bare reflekser og koordination som vi andre ikke har.
    Der vil naturligvis altid være nogle der snyder, men jeg synes det er værd at huske på, at det er meningen, at dem der spiller professionelt kan udføre ting vi andre synes umulige og at de er uhyre dygtige til det de gør. Der skal helst ikke gå cykelsport i den (hvor man formoder at de bedste er dopede).

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: North

    Dette er noget der har været oppe, men det er noget nær umuligt. Der er anti cheat systemer der tjekker det, mus og lign hardware er tjekket igennem, og du får ikke lov til at medbringe et USB stik ind til kampen, samt at alt efter turneringen, så tjekker de om der er sket nogen ændringer for computeren mellem kampe.

    Ligeledes, så er det "forholdvis" nemt at se i replays, om der er noget der ikke helt stemmer, og de bliver som regelt ret ofte gået igennem i turneringer.
    Men det er sådan med software, at det aldrig er helt idiotsikret. Jeg synes, at du skal forholde dig til, at der altså er mange der er blevet banned for snyd, og at det er beviseligt, at der er blevet snydt til turneringer jv. her og her. Om nogen så er sluppet afsted med det ved vi jo ikke, men chancen er stor i og med at de tør snyde.

    PS: North slog Godsent 19-17 efter overtime og er videre til knockout-fasen! Super underholdende kamp, herunder en detalje hvor K0nfig vælger at knife sin modstander i en runde i overtime, hvor de er 1-mod-1! Det svarer lidt til at ha' rundet keeperen og vælge at placere bolden oppe i trækanten - sådan bare for sjovs skyld.
    Sidst redigeret af Don Overgaard : 26.01.17 kl. 03:26

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: North

    Man kommer aldrig til at kunne undgå snyd, især ikke når det er på højest niveau. Der er trods alt en årsag til, at man indfører hårde straffe og i det hele taget har udviklet anti-cheating programmer.
    Jeg tror ikke, at den liste der tidligere er henvist til er udførlig, men antallet af snydere skal holdes op imod antallet af spillere (på det niveau).
    Min anke går imod den slags 'hackusations' som den subreddit, der tidligere blev henvist til, indeholder. Især når man kun underbygger det med en enkelt sekvens. En spiller kan spille middelmådigt en hel kamp, men komme i fokus hvis han laver sit livs spil og således kan også tilfældigheder blæses op til en heksejagt.
    Men jeg følger ikke rigtigt CS, så jeg kan bestemt ikke udelukke at snyd er ekstremt udbredt og at der allerede er gået cykelsport i den. Personligt er jeg bare ikke fan af at hænge folk ud baseret på små udvalgte klip. Således findes der nylige klip med tilhørende anklager om snyd for alle spillerne på North.

  19. #42
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Vil man se video af kampen i går kan den findes her.
    https://www.twitch.tv/eleaguetv/v/117356688

    Dertil kan man her ser matchup i kvartfinalen, hvor North har trukket Virtus.Pro
    De vil blive spillet i morgen

    http://www.eleague.com/eleague-schedule
    Sidst redigeret af Slush : 26.01.17 kl. 10:07

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Men det er sådan med software, at det aldrig er helt idiotsikret. Jeg synes, at du skal forholde dig til, at der altså er mange der er blevet banned for snyd, og at det er beviseligt, at der er blevet snydt til turneringer jv. her og her.
    Ingen af de to eksempler er da eksempler på snyd til turneringer så vidt jeg forstår de to links? Svenskeren havde snydt i leg med sine venner og franskmændene blev bannet lige før en turnering, men ikke til en turnering.

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: North

    Har ikke en kæft forstand på sådanne computerspil, men jeg finder det vældig interessant at følge med i denne tråd.

    Så jeg håber at nyhedsværdien kan fortsætte med at være høj således at sådan nogle noobs som mig kan følge med i vores nye stolthed :)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #45
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Så der en fin tshirt af k0nfigs knife kill fra kampen mod Godsent http://www.fckfanshop.dk/shop/north-...igs-knife-xxl/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •