Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 208

Emner: Danske hold i Europa 2017/18

  1. #91
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Tænk sig, at vi nu måske kan opleve at FCK er det eneste hold der sætter point i Europa i denne runde.

    Det er i sandhed nye tider.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Men FCK er videre til næste runde, og er garanteret mindst 4 europæiske kampe endnu, uanset det samlede resultat mod Vardar.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Og så er der vist ikke mere positivt at sige om det.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Vi kan da vidst ikke klage over vores held i Europa lige pt.. pågrund af supercup I Skoje så starter vi nu på udebane imod Vardar of slutter af hjemme. Der er dermed byttet om på de to kampe http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-vardar-kampe/

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Vi kan da vidst ikke klage over vores held i Europa lige pt.. pågrund af supercup I Skoje så starter vi nu på udebane imod Vardar of slutter af hjemme. Der er dermed byttet om på de to kampe http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-vardar-kampe/
    Sig det til dem som havde købt flybilletter og booket hotel.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Tænk sig, at vi nu måske kan opleve at FCK er det eneste hold der sætter point i Europa i denne runde.

    Det er i sandhed nye tider.
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...0-mand-videre/

    FCK blev ikke det eneste danske hold, der satte point til i Europa i denne runde.

    Vestegnens helte tabte til mægtige finske VPS Vaasa og gik videre, fordi den finske målmand fumlede bolden i eget net.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #97
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...0-mand-videre/

    FCK blev ikke det eneste danske hold, der satte point til i Europa i denne runde.

    Vestegnens helte tabte til mægtige finske VPS Vaasa og gik videre, fordi den finske målmand fumlede bolden i eget net.
    Tak til Brøndby for at FCK ikke var det eneste hold der tabte point i Europa.

    Og hatten af for Lyngby, der åbenbart ikke var trætte af det tætte program, men gav den fuld skrald i deres Europa kampe.

    For hver dag der går, får jeg mere og mere respekt for David Nielsen.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Sig det til dem som havde købt flybilletter og booket hotel.
    En rejseforsikring bør dække for det, hvis man har sådan en.

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Aftenens danske resultater betyder, at Danmark stadig har alle fire hold videre i Europa.

    - Lyngbys sejr over Slovan Bratislava betyder, at holdet har brudt sin seedning, og har på papiret dermed overpræsteret. Næste uge byder på en tur til russiske Krasnodar, inden returkampen i Danmark i starten af august.
    - FC Midtjylland besejrede Ferencvaros sikkert, og holder fortsat sin seedning. Næste uge skal midtjyderne på besøg hos Polens pokalmestre fra Arka Gdynia. Aftenens øvrige resultater i Europa betyder, at hvis blot et enkelt hold med højere koefficient ryger ud i 3. runde, vil FCM være seedet helt til gruppespillet. Ryger to hold ud, vil FCM havne i 3. seedningslag i EL-gruppespillet.
    - Brøndbys nederlag til finske Vaasa fik ingen betydning for deres videre avancement. Dermed har vestegnens hold holdt sin seedning, og al videre avancement vil på papiret være en overpræsteren. De blå-gule starter hjemme i næste uge, som det eneste danske hold. Modstanderen er kroatiske Hajduk Split. Vinder det danske hold samlet, vil man slå et ordentligt hul ned til Kroatien på den europæiske rangliste, som pt. er den nærmeste konkurrent under Danmark.
    - Grundet Super Cuppen er der byttet rundt på opgørene mellem Vardar og FC København. Dermed starter de danske mestre ude mod det makedonske hold i næste uge, og slutter hjemme i Parken en uge efter.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    I forhold til vores egen vej til Champions League lykkedes det både BATE og Ludogorets at komme tilbage fra svære udgangspunkter og spille sig videre i Champions League-kvalifikationen.

    Det betyder også status quo i forhold til, hvilke fem hold vi kan møde, hvis vi - mod Ståles forventning - skulle vise os stærkere end Vardar og slå dem ud: BATE, Legia, APOEL, Maribor og Qarabag.

    Det forudsætter naturligvis, at alle seedede hold i tredje kvalrunde vinder samlet over deres modstandere. Vi er dog også nået til den runde, hvor kampene er mere lige på papiret og muligheden for overraskelser større.

    Opgør som Slavia Prag-BATE, APOEL-Viitorul og Hapoel Beer Sheva-Ludogorets ser på forhånd interessante og tætte ud. Måske også Rosenborg også kan ryste Celtic.

    Jeg vil stadig holde fast i, at Legia vil være en skrækmodstander i en eventuel playoff-runde. Det beviste de ikke mindst ved at knuse de finske mestre Mariehamn med 3-0 ude og 6-0 hjemme. Vi mangler stadig to overraskelser i næste runde, før Legia ryger op som seedet (hvis de altså ikke selv taber over to kampe til Astana). Så minimum to af holdene Celtic, Salzburg (møder Rijeka), Olympiakos (møder Partizan), Ludogorets og BATE skal ryge ud i næste runde, før Legia bliver seedet - naturligvis igen antaget, at vi selv ordner Vardar.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Som nævnt af Kiwi er FCM meget tæt på at blive seedet i playoff-runden i EL, hvis de når forbi Arka.

    Følgende opgør hjælper både FCM i den jagt og FCK i form af landekoefficienten. Her skal man altså holde med holdene med fed:

    Austria Wien - AEL Limassol
    PAOK - Olimpik Donetsk
    Sparta Prague - Red Star
    Astra - Olexandriya
    BATE - Slavia Prague
    CSKA - AEK

    Herudover er følgende opgør vigtige for landekoefficienten. Igen skal vi holde med holdene i fed:

    Maccabi Tel-Aviv - Panionios
    Gent - Altach
    Fenerbahce - Sturm Graz
    PSV - Osijek
    Sion - Suduva
    PAO - Gabala
    Mlada Boleslav - Skenderbeu
    Dinamo Zagreb - Odd

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Det er da bedre at Osijek vinder, så vi haler ind på Holland, end blot at holde Kroatien lidt mere bag os?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Jeg læste lige på EB, at når Brøndby spiller ude mod Hajduk Split, så er det for tomme tribuner grundet racistiske ytringer i den seneste kvalifikationskamp. Det er åbenbart værre end at kaste med sten m.m. som det skete i Malmø's udekamp mod Vardar. Det forstår jeg simpelthen ikke, det ikke også koster en kamp uden tilskuere.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg læste lige på EB, at når Brøndby spiller ude mod Hajduk Split, så er det for tomme tribuner grundet racistiske ytringer i den seneste kvalifikationskamp. Det er åbenbart værre end at kaste med sten m.m. som det skete i Malmø's udekamp mod Vardar. Det forstår jeg simpelthen ikke, det ikke også koster en kamp uden tilskuere.
    Det er ikke utænkeligt (når man kender Split), at de har samlet godt sammen i straffebogen. Så det er nok ikke en førstegangsforseelse.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Danske hold i Europa 2017/18

    Det har du formentlig ret i. Men Vardar begynder vel heller ikke bare lige pludselig at kaste med sten fordi et svensk hold kommer på besøg?

Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  2. Danske hold i Europa 2013/14
    By Fulle in forum De lange linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 31.05.14, 18:02
  3. Danske hold i Europa 2010/11
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 25.02.11, 05:17
  4. Danske hold i Europa 2009/10
    By Elver in forum De lange linier
    Svar: 176
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 15:42
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •